Sunday, November 29, 2015

Cozy sweater | 29/11/2015

Sweterek - SheIn (klikniesz?)
Chciałam przygotować dla was dzisiaj post tematyczny, jednakże jak to czasami u mnie bywa, pomysły, których przed napisaniem postu mam tysiąc, gdy tylko otwieram kartę bloggera w magiczny sposób znikają. Mimo iż parę z nich mam zapisanych, kiedy tylko zaczynam się za to brać, zdania i słowa które pisze kompletnie się nie kleją. Nie wiem co jest tego przyczyną, może brak inspiracji a może brak tej energii, którą przynosi słońce. Coraz wcześniej robi się ciemno co większości ludzi odbiera chęci do robienia czegokolwiek. W tygodniu wstajemy rano jest ciemno, wychodzimy ze szkoły jest ciemno, cóż za urozmaicenie. Zima nie ułatwia roboty blogerkom/blogerom. Mimo wszystko według mnie jest to najpiękniejsza pora roku. Śnieg ozdabiający domy i ulice, uwielbiam ten widok! A co za tym idzie? Święta, sylwester, ferie. Już teraz mogę wam powiedzieć, że dzięki reklamom i piosenkom czuję tę atmosferę a już niedługo zacznę ozdabiać swój pokój. Wracając do teraźniejszości, jedyne o czym marze w takie dni to dobra książka i świeczki. Niestety nie mam żadnej książki więc jeśli znacie jakąś godną polecenia to piszcie w komentarzach! To tyle ode mnie, tak bardzo ogólnikowo.
Co tam u was? Opowiadajcie! 

Polecane blogi (Jednak wybrałam cztery):

A jeśli chcecie wiedzieć kto trafił do zakładki "overview blogs", zajrzyjcie sami!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

87 comments:

  1. To zdjecia z pieskiem jest mega!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia :) Blog zaobserwowany, dałam lajka na fejsie ;) Będę tu wbijać częściej <3
    Zapraszam do mnie:
    www.moskwasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. na prawde super ! sweter piękny, a twoja uroda taka delikatna <3
    brajank.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia bardzo mi się podobają :) Ja akurat mam tak, że 3 razy w tygodniu kończę o 17 a lekcje mam od godziny 8, tragedia! Jedynie co mnie pociesza to to, że we wtorek i środę kończę szybciej, a w piątek mam okienko i zawsze ten czas spędzam z przyjaciółkami :D Nie mogę doczekać się świąt, zimy i pierwszych zdjęć ze śniegiem :D Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, ten sweter jest cudowny! *-*

    MOJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie sweterki! Dodaja mega uroku szczegolnie jesienia i zima! <3 Kliknelam w link i az zdziwiona jestem przecena w Shein xD $24.99 moze sie skusze zobaczymy xD
    Cudowne zdjecia <3 A jak u mnie .. a no dobrze, jutro niestety do szkoly :c

    Versjada

    ReplyDelete
  8. Wspaniały sweterek, jednak buty to prawdziwe cudeńka :))

    Mój blog♥

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia, ostatnio bardzo polubiłam golfy. Nie martw się ja też ostatnio nie mam weny, brakuje mi trochę inspiracji i motywacji :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. śliczne zdjęcia, jaki słodki piesek <3
    czekam na kolejne posty kochana!:*
    buziaczki
    lovletix-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sweterek jest piękny. Biały też fajnie wygląda.

    ReplyDelete
  12. U mnie jest tak samo. Mam mnóstwo pomysłów, ale nie wtedy, gdy piszę posta. Zdjęcia bardzo ładne! :)

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mam identyczny problem jeśli chodzi o post tematyczny. A dla mnie te pory jesienne i zimowe są właśnie idealną inspiracją! W czasie gdy piszę posta siedzę pod kocykiem i piję herbatkę, coś wspaniałego! Obserwuję, super post i zdjęcia! <3
    byłoby mi bardzo miło gdybyś weszła tutaj : nothinghappenswith.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładny sweterek :) Genialne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Też tak czasem mam, że pomysłów na notkę milion, a jak otwieram kartę blogerka to nagle pustka! :O
    Uwielbiam tego typu swetry, bardzo ładnie w nim wyglądasz ^^
    Słodka psinka! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz, super sweter :-)

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładnie wygladasz , śliczny piesek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia śliczne w sumie jak zawsze. Ja też mam tak że mam 23846762347 na post a gdy zaczynam pisać napisze 2-3 zdania i dalej nie wiem co mam pisać.
    Jeżeli chodzi o książkę polecam: Pamiętnik narkomanki,Podaruj mi miłość lub Hopeless :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny sweter <3 jeśli chodzi o książki polecam Trudi Canavian "Złodziejska Magia" i Cassandra Clare "Dary Anioła Miasto Popiołów"
    zapraszam do mnie
    http://agatartist.blogspot.com/
    +obs

    ReplyDelete
  20. Śliczny sweter, na zimę idealny ;)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    ReplyDelete
  21. Fajne zdjęcia :) Ja wczoraj oficjalnie rozpoczęłam sezon świąteczny, byłam w kinie na "Listy do M 2" :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ten sweterek prezentuje się na Tobie wspaniale! ♥

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia, ja omal nie zasnęłam dzisiaj :/
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    ReplyDelete
  25. beautiful brown cardigan
    new post :
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/11/geometric-print-maxi-dress.html

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyglądasz! Czekam na święta i Sylwester ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  27. super sweter <3 ślicznie w nim wyglądasz
    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Zgadzam się, że te ciemne poranki i powroty ze szkoły nie ułatwiają nam sprawy, ale ja również bardzo lubię tę porę roku, mimo wszystko:) Piękne zdjęcia i mega słodki piesek!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  29. + dziękuję bardzo za polecenie bloga! :)

    ReplyDelete
  30. Ja wlasnie zaraz ruszam do kina na "Listy do M 2" :0
    Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Genialny sweter, zainspirował mnie. Może dziwnie to brzmi, bo jak sweter może zainspirować? Wyobraziłam sobie sesję zdjęciową z tym swetrem, świeczkami, kubkiem herbaty i wielkim parapetem. Typowo zimowe zdjęcia. ;)
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja również już czuję klimat świąt. Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ rok temu w ogóle nie poczułam tego klimatu.
    Śliczny sweterek :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  33. Świetny sweterek! Ja jednak jeszcze nie czuję tego klimatu, aczkolwiek go uwielbiam!:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  34. piękny sweterek :D i bardzo ładne zdjęcia :3
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny sweterek, piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  36. Śliczny sweterek, a to zdjęcie z psiakiem jest mega urocze! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  37. Śliczny sweterek ;)
    Ja teraz mam pomysły na posty ale też nie potrafię się do tego zabrać.
    A nie piszę na blogu raczej tego, co u mnie itp.
    Ja przez tą pogodę nie potrafię wybierać się na zdjęcia.
    Ciągle kiedy nie wyjdę jest pochmurno.

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ładne zdjęcia. Czytałaś ,,Papierowe Miasta''?
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Cudowny sweterek. Piesek oczywiście też! <3 :D
    Bardzo ładne zdjęcia! :D Ja bym chciała zobaczyć room tour na twoim blogu. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  40. przepiekny sweterek <3 ja tez nie moge sie juz doczekac swiat!

    www.paulinaplandowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdj :) pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  42. Ahh ja też w tym momencie nie mam ksiązek fajnych i cierpię. Uwielbiam tą piosenkę!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Polecam "Polowanie na wilka z wall street", a z tych bardziej świątecznych to "W śnieżna noc" Johna Greena :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. sweterek raczej nie w moim stylu, ale ma kolorek ładny :D
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  45. Świetny jest ten sweterek, tylko szkoda, ze taki długi. ;)

    ReplyDelete
  46. Wyglądasz idealnie w tym sweterku!
    I to zdjęcie z pieskiem jest świetne :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Fajny fason tego sweterku i kolor zresztą też. Do twarzy Ci w nim :)
    To zdjęcie z psiakiem urocze ;D
    OJEJUUUUUUUU jaki zaszczyt jestem 1000 obserwatorem twojego bloga !! GRATULUJE <3

    ♥KAPCIUSZEK♥

    ReplyDelete
  48. Nie cierpie tego , że wychodząc ze szkoły robi się szarówka . Dobijające.Świetny oversizowy sweter , i ten kolor,super!
    Kliknęłam : 24.67$
    Klikniesz u mnie w ostatnim poście ? Będę bardzo wdzięczna !
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  49. Nie przepadam za zimą aczkolwiek zgadzam się z tym, że jest piękna :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  50. Podoba mi się twój blog! :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz w kom a ja się odwdzięczę :)
    Jeśli masz chwilkę czasu możesz też kliknąć w ostatni link na dole posta :)

    http://foreverandsmile.blogspot.com/2015/11/jesienzima-w-dobrych-cenach-z-dressgal.html

    ReplyDelete
  51. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  52. Nie przepadam za takimi swetrami ;)

    ReplyDelete
  53. śliczne zdjęcia! :*
    http://vsiedlecka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia, a sweterek na prawdę mi się podoba. <3
    Chyba sobie sprawie taki podarunek na święta!


    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  55. Cudowne zdjęcia, od razu czuć jesień ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Świetny sweter! I na pewno cieplutki :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  57. Super post! Pozdrawiam:)

    http://scruffybun.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Ślicznie wyglądasz, super sweterek :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Śliczne zdjęcia + moja ulubiona ostatnio piosenka <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  60. Cudne zdjęcia! Uwielbiam takie stylizacje!
    Zapraszam do siebie! #MARYCHRISTMAS to moja świąteczna seria postów. Pierwszy z nich już na blogu.life-that-inspired.blogspot.com Zapraszam do obserwacji! :D

    ReplyDelete
  61. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo piękną dziewczyną! :)
    Kolor sweterka świetnie wpasowuje się w tę jesienną aurę i Ci pasuje. Ma świetny krój.

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    ReplyDelete
  62. Świetny sweter :) Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie : http://asiaczajka.blogspot.com/2015/12/produkty-do-pielegnacji-i-nie-tylko.html

    ReplyDelete
  63. Cudowne zdjęcia ! Pięknie Ci w tym sweterku :*

    Wygrałaś konkurs u mnie na blogu :* Dzisiaj się pojawi nowy post z linkiem do twojego bloga :)
    Aleksandra-chyla.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Sweterek jest genialny. Bardzo do ciebie pasuje! Prześlicznie wyglądasz,znowu piszę ci to samo,haha ;*

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  65. ale jesteś śliczna :)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Ten sweter jest cudowny <3 a po za tym świetnie w nim wyglądasz♥
    MELA BLOG ♥

    ReplyDelete
  67. Ja też uwielbiam zimę i nie mogę się doczekać, aż spadnie śnieg :) Polecam książkę "W śnieżną noc" autorstwa Johna Greena, Maureen Johnson i Lauren Myracle, jest cudowna i idealna na ten okres przedświąteczny :D
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Kocham swiąteczny klimat, śnieg, piosenki... Ale co do szkoły to masz stuprocentowa racje. Ja wracając wieczorem do domu, jedyne co robię to biorę owoce, włączam światełka, puszcza świąteczna muzykę i... Zasypiam, haha
    Zdjecia śliczne (jak zawsze zreszta) a sweter kojarzy mi sie ze świetami, buziaki😘
    luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡