Wednesday, October 7, 2015

Nosisz maskę? Zdejmij ją.

"Zbyt wielu ludzi gra i udaje w życiu, nosi maski i zatraca się w tym."

Dużo osób udaje kogoś kim nie jest. Próbujemy w ten sposób zmienić to kim naprawdę jesteśmy. Dlaczego? Zazwyczaj boimy się jak odbiorą nas inni ludzie, boimy się pokazać nasze "prawdziwe ja". Jednak zakładanie takiej "maski" jest najgorszym z wszystkich możliwych wyjść, udawanie osoby, którą się nie jest, jest głupie, nie chodzi mi o to, żeby kogoś tym urazić, nie nie w żadnym wypadku. Chcę tylko przekonać takie osoby, że maskę, którą zakładają powinni jak najszybciej zdjąć!
Czas stać się sobą a nie kimś innym. Udając kogoś kim nie jesteśmy robimy sobie krzywdę, bo prędzej czy później wszystko może się zepsuć i będzie tylko gorzej. Dlatego pamiętajcie, że mimo wszystko najlepszym wyjściem nie jest udawanie a pokazanie siebie. Jeśli chcecie się z kimś zakolegować ale nie możecie przy nim być tym kim naprawdę jesteście, to lepiej tego nie robić. Bo najważniejsze jest być sobą i osoby warte naszej przyjaźni zaakceptują nas takimi jakimi jesteśmy.
"Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest. "

Maska, którą mam na sobie, miała pokazać właśnie taką, którą często zakładamy udając kogoś innego.



Polecane blogi:
KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

MINI KONKURS!
 Wystarczy podać cenę sukienki - KLIK 
A ja w następnym poście polecę 3 blogi, jeśli będzie dużo zgłoszeń to polecę więcej :D

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

65 comments:

  1. wow*-* it's so good! xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Masz rację, mnóstwo ludzi nie jest sobą i udaje kogoś innego!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetnie napisane, najważniejsze jest być sobą. Pozdrawiam! :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. fajny post :> zapraszam też do siebie alvarde.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się, udawanie kogoś innego, to najgorsze, co może być, śliczne zdjęcia!
    sukienka- $19.83
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. 19,83$
    Świetny post :)
    zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. piękna maska :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne tematyczne zdjęcia! ☺

    Zapraszam do mnie. Miło będzie jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad! ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne, świetnie dopasowane do tekstu :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetnie zdjęcia! Idealnie nawiązują do Twojego posta :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne i klimatyczne zdjęcia :)
    Niestety większość z nas nosi takie 'maski' :c

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  13. Myślę, że każdy z nas nosi taką "maskę". Jedni częściej, drudzy rzadziej ;)
    cena sukienki: 19,83$
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    ReplyDelete
  14. Świetny post jejku, bardzo daje do myślenia, żeby być sobą.
    Super zdjęcia! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kiedyś też starałam się być, jak ktoś. Ale w końcu zrozumiałam, że tak naprawdę nie wiem, czy ta osoba jest szczęśliwa... Teraz jestem sobą, nikogo nie udaję i żyje mi się wspaniale.
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ładne zdj

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    ReplyDelete
  17. Równiez niedawno o tym pisałam na blogu ;)
    Powinniśmy być sobą, bo prędzej czy później tą maskę będziemy musieli zdjąć :)
    cena:19.83

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. to co jest w nas jest prawdziwe i piękne. Nie wolno ukrywać swojej osobowości. Bardzo mądry cytat i post też
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  19. Klimatyczne zdjęcia i rewelacyjna sukienka ♥
    Nie warto zakładać mask :c

    ReplyDelete
  20. Mam ten model sukienki, tylko w granacie.
    Piękne zdjęcia.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. jakie cudowne buty <3 ;) sukienka tez jest przesliczna i tak w ogóle to piękne, bardzo pomysłowe zdjecia ;) http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia :) I te buty <3

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudne zdjęcia :) pomysłowy post.
    Cena sukienki to : 19.83

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Lubię jak osoby dopasowują tematykę zdjęć do tematyki notki, ogromny plus za to!
    Co do treści - podpisuje się, bardzo mądrze i jakże prawdziwie napisane :)
    Piękne zdjęcia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo mądry post! Masz rację, najważniejsze jest bycie sobą. Zdjęcia są cudowne!
    $19.83

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  26. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    ReplyDelete
  27. Taka maska to najgorsza rzecz. Nie raz wybierałam ją, a nie prawdziwą siebie czego bardzo tego żałuję. Po udawaniu kogoś kim nie jesteśmy, tak na prawdę nie umiemy odnaleźć kim jesteśmy na prawdę. Co lubimy, co czujemy.

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Udawanie kogoś kim nie jesteśmy jest jedną z najgorszych rzeczy w życiu. Nikt do końca nas nie pozna, bo my nie pokażemy mu jacy jesteśmy. Bycie sobą nie jest złe, a wręcz bardzo dobre, pozwala nam się 'pokazać światu'
    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  29. Znam wiele osób z mojej klasy, z których z daleka widać, że kogoś udają.
    Przy każdej osobie są zupełnie inni.
    Zazwyczaj to są chłopaki chcący należeć do elity :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik


    ReplyDelete
  30. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia, piękna sukienka! <3
    Udawanie kogoś, kim się nie jest jest kompletnie bez sensu...

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia, sukienka jest cudowna, a pomysł z maską i temat na post bardzo fajny. Niestety masz sporo racji, choć udawanie kogoś, kim się nie jest chyba już na stałe wpisało się w dzisiejsze funkcjonowanie świata. Cóż internet jest w tym bardzo pomocny, tu wszystkim wydaje się że są anonimowi, więc mogą stwarzać pozory, gorzej jeśli taka osoba sama zagubi się w swoim własnym świecie.

    ReplyDelete
  32. Ja tam zawsze "chodzę w masce" :). Nie lubię pokazywać całej siebie wszystkim, wystarczy mi że zna mnie taką jaką jestem parę osób :D.

    ReplyDelete
  33. 19,83:)
    www.bloomrosel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja również staram pokazać takie prawdziwe ja. Niestety dużo osób zna mnie taką jaką nie powinno znać i jest to bardzo ciężkie nagle się jakby...zmienić.

    blog-klik

    ReplyDelete
  35. trudno jest być "sobą w 100%" :)
    bardzo mądry post
    zapraszam na KONKURS

    ReplyDelete
  36. Warto być mimo wszystko sobą, chociaż czasami obawy przed zdaniem innych ludzi, zmusza nas do zakładania masek :)
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. często się zdarza, że udajemy kogoś kim nie jesteśmy by zaimponować znajomym :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja staram się być sobą, chociaż czasami wiadomo jak to jest. A co do zdjęć to miałaś mega pomysł :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia z maską! Bardzo fajny i dobrze napisany post :)

    All Pastel World ♥ klik zapraszam Cię ♥

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia, moim zdaniem bardzo klimatyczne:) Prześliczna sukienka i buty:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Piękny post:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Masz rację, najważniejsze to być sobą. No i bardzo fajny cytat dodałaś!
    Jakie śliczne miejsca na zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  45. Moim zdaniem takie ukrywanie nie ma sensu, lepiej być sobą taką jaką się jest i nie udawać kogoś kim się nie jest, lub nie chować się w kącie! Śliczne zdjęcia *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  46. cena sukienki 19,83
    a zdjecia sliczne i uchwycilas piekne niebo
    pozdrawiam i zapraszam do mnie (mam nadzieje, ze tez klikniesz w linki) www.poziomkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. dobrze napisane!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. wow your blog is great.
    I'm really like it here.
    I will definitely bump into here more often.
    you're doing great pictures and interesting writing.
    follow for follow? I already
    angelica-gurgul.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. wolę być sobą ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. sukienka - 19,83 ! Piękna :)
    Nie warto udawać kogoś kim się nie jest. Prędzej czy później każdy i tak pozna nas z tej prawdziwej innej strony i może się mu to nie spodobać

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  51. Jejku, te zdjęcia są cudowne!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/
    US$19.83

    ReplyDelete
  52. Ja przez długi czas nosiłam maskę i jestem bardzo szczęśliwa, że nareszcie mogłam ją zdjąć.
    Zdjęcia są po prostu świetne i widać profesjonalizm :).

    Zapraszam :)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Prześwietny post, zgadzam się z Tobą w 100%! :)

    Dopiero zaczynam, zapraszam. Może wspólna obserwacja?
    http://seendixsecret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. tez kiedys myslalam o zrobieniu takiego posta! swietnie napisany :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Jeśli chodzi o udawanie kogoś innego - nie. Nie, nie, nie po stokroć nie jest to dobry pomysł. Każdy z nas jest niesamowity i szkoda być zwykłą kopią innego człowieka.
    Co do skrywania się za metaforyczną maską - i tak i nie. Z jednej strony, gdy człowiek nie okazuje zbyt wiele uczuć, ludzie (a wiadomo jaka część jest - zawistna, egoistyczna, jednym słowem: wredna) nie wiedzą gdzie bić, bo nie wiedza po porostu co cię zaboli:)
    Dlatego wydaje mi się, że w niewtórych sytuacjach wręcz wskazane jest bycie "zimnym typem" - w innych sytuacjach - absolutnie nie! Z drugiej strony trzeba nieść radość innym :D

    Tu rzecz jasna chodzi o pokazywanie swojej prawdziwiej natury, co oczywiście jest ważne - prędzej czy później to wyjdzie w praniu, więc bezsensu jest zgrywanie kogoś innego:D

    ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  56. piękne klimatyczne zdjęcia a sukienka cudowna :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡