Saturday, October 10, 2015

Misz masz + WYNIKI KONKURSU!

Dzisiejszy post jest trochę nieogarnięty a to dlatego, że za dużo rzeczy musiałam dzisiaj dodać, no ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Książka a raczej kolorowanka pod tytułem ,,Ogród czasu", którą widzicie na zdjęciach jest moim zdaniem jest to świetna, można pobudzić swoją wyobraźnie a dodatkowo wrócić do czasów dzieciństwa. Kiedyś bardzo lubiłam kolorować więc myślę, że fajnie będzie na chwilę do tego wrócić. Jeszcze nie zaczęłam w niej nic robić ale jak znajdę chwilkę czasu to się nią zajmę.

 Czas trzymania was w niepewności właśnie dobiega końca. Chciałabym przeprosić, że wyniki są tak późno no ale ważne, że są! Przejdźmy więc do zwycięzców.
Paczka ode mnie:

 Paczka od Rilseee:
 Paczka od Patrycji K:
 Paczka od Poli:
 Paczka od Miśki:
 Paczka od Yudemere:
 Paczka od Julii:
Gratuluję zwyciężczyniom i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję zrobić dla was podobne rozdanie! Wieczorem napiszemy do Was na maile i czekamy na odpowiedź w ciągu 48h!
Jeśli nie uzyskamy odpowiedzi, będziemy zmuszeni wylosować kolejne osoby.

POLECANE BLOGI:
KLIK | KLIK | KLIK
Zbliża się jesień więc przygotowałam dla was mini kolaż z ubrań jakie możecie znaleźć na stronie romwe(klik) . Jest tam mnóstwo przeróżnych sweterków w sam raz na jesień/zimę. Mogę wam jak najbardziej polecić tę stronkę, według mnie jest to jedna z lepszych chińskich stron. Ja aktualnie poszukuję takiego szalika jak widać poniżej i mam nadzieję, że niedługo go nabędę, Tymczasem bardzo proszę was o uczciwe poklikanie w linki.


1.KLIK | 2.KLIK | 3.KLIK | 4.KLIK
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę 2 rzeczy z kolażu oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

68 comments:

  1. gratuluje zwycięzcom! :)
    nie miałam jeszcze w rekach tej kolorowanki, ale z chęcią bym to sobie pokolorowała xD
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  2. Nie lubię kolorować, ale sama kolorowanka fajna. Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gratuluję ! :)
    Piękne "tatuaże", a kolorowanka wygląda zachęcająco.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Gratki wygranym! ^^
    A tatuaże mnie urzekły. :3
    Uczciwie poklikałam. :*
    1.23$
    2.12.67$
    3.28.67$
    4.12.33$
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3 Zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. roxannee-blog.blogspot.com -- chyba link nie działa ;/

      Delete
  6. Gratuluję zwycięzcom! :)
    Nigdy nie słyszałam o tej książe, ale wydaje się być ciekawa i kreatywna.
    Pozdrawiam!

    violaandkasia.blogspot.com- klik! :))

    ReplyDelete
  7. Gratuluję !
    Ta książka to świetny pomysł. Również podoba mi się bardzo ostatnie zdjęcie <3

    U mnie konkurs ! KLIK

    ReplyDelete
  8. Mam tę książkę i faktycznie jenie wyobraźni i kreatywności:)
    Śliczny ten 'rysunek' na dłoni :o
    Poklikałam:
    szal- $12,67
    sweter- $23,00


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  9. Gratuluje wygranym!
    Widzę tę książkę już u kolejnej blogerki, można ją kupić w empiku?
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strzelam, że tak a jeśli nie to pewnie nie długo się tam pojawi :D

      Delete
  10. Gratuluję wygranym!
    Poklikane!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mam bardzo podobną kolorowankę i bardzo mnie rozluźnia haha

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. fajna kolorowanka ! Gratuluję zwycięzcom :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  13. Tej kolorowanki jeszcze nie spotkałam w żadnym sklepie. Ale jakiś czas temu były kolorowanki dla dorosłych w Biedronce i moim zdaniem to świetny sposób na relaks i odstresowanie!
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    ReplyDelete
  14. gratki dziewczynom! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jejjk, cudowna ręka *-*
    Kliknięte!

    ReplyDelete
  16. Fajna ta książka!

    Pozdrawiam cieplutko! ♥ Zajrzuj do mnie --> kliiik!

    ReplyDelete
  17. Gratuluję!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  18. Zawsze jak byłam mała uwielbiałam kolorowanki :)
    Ceny: kurtka 28,67$ szal/ponczo 12.33$
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    ReplyDelete
  19. Gratuluję! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Również posiadam tą kolorowankę. Piękny tatuaż zrobiłaś sobie ^^
    Gratuluję zwycięzcom <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Gratulacje dla zwycięzców! :*
    Fakt, książka wydaje się być świetna :D
    Poklikane!
    1. 23,00$
    2. 12,67$
    3. 28,67$
    4. 12,33$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super pomysł z tą książką do kolorowania, gratuluję zwyciężczyniom :)
    ceny szalików- $12.67 i $12.33
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Swietne tatuaze *.*http://everythingstartswithadream.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  24. Sweter 23 $ Szalik 12,69$. Gratuluje zwycięzcom. Ten sweter w kolażu jest przepiękny! Cieplutko pozdrawiam

    BOX OF FASHION- klikniesz?

    ReplyDelete
  25. ceny rzeczy:
    1. 23$
    4. 12.33$
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ale śliczne zdjęcie z ręką! :) Gratuluję wygranym.
    http://im-dollka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ostatnio myślałam nad zakupem takiej kolorowanki. Wszystkie linki poklikane.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  28. Gratuluję! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Gratulacje <3
    Obserwuję i jestem na bieżąco <3
    Mój blog<--Klik

    ReplyDelete
  30. Kocham takie kolorowanki! :))
    + gratuluje.
    Poklikaneeee... =D
    Wpadnij w wolnej chwili: [KLIK] ! *w*
    Pozdrawiam. ^^

    ReplyDelete
  31. Gratuluję :)
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją?
    Jeśli tak to zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Cudowny blog, posty i wgl wszystko <3
    http://agata20.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. wow! nie mogę uwierzyć, że wygrałam :D
    maila co prawda jeszcze nie dostałam, ale mam nadzieję, że niedługo dostanę :)
    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ornament na rece - cudo! :)
    Co powiesz na obserwacje? Daj znac!
    Pearl in Fashion

    ReplyDelete
  35. świetny tatuaż *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ciekawa książka :) Poklikane w linki, mogę prosić o to samo u mnie? :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  37. podobają mi się te kolorowanki,a czuję się na nei trochę za stara :D

    ReplyDelete
  38. Jaka cudowna dłoń ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Genialny 'tatuaż' :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetny blog!

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    ReplyDelete
  41. Ja też często maluję na rękach, ale takiego arcydzieła nigdy bym nie namalowała. Genialne! Gratuluję zwycięzcom
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  42. Piękny blog. W szkole często maluję na rękach. Najlepiej wychodzą mi własne emocje :)
    Zapraszam : kaam-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. gratuluje tym co wygrali :D
    Super "rysunek" na ręce *.*

    twosistersbloog.blogspot.com <---- zapraszam

    ReplyDelete
  44. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    ReplyDelete
  45. mega wygląd bloga ;*

    Obserwuję i miło gdybyś również mnie zaobserwowała :* justperfectfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Poklikałam wszystkie 4 linki !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w poście z must have na jesień? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Pozdrawiam
    patrisyastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetna jest, super zabawa - sama mam dwie takie kolorowanki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    ReplyDelete
  48. Lubię kolorować i widziałam tą książkę, ale nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości :)
    Gratuluję wygranym :)


    Obserwuję :) Zapraszam do siebie
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. W dziecinstwie moja miloscia byly kolorowanki, od podstawowki przezucilam sie na olowek i gumke, sa ze mna az do teraz:)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Kliknięte <3 Zostaję na dłużej

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. You are amazing! Love your blog!
    Maybe you'd like to follow each other? Let me know! ❤

    Maggie from
    Secretpassageinthebilberrypie

    ReplyDelete
  52. Tak dużo powstało teraz tych kolorowanek dla dorosłych, że już nie ogarniam. Wszystkie są takie piękne!

    BLOG BAJKA O BAJKACH - PIKBABU - klik!

    ReplyDelete
  53. Już się spotkałam gdzieś z tą książka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Kocham kolorowanki,haha :D Mam nadzieję ,że kiedyś pojawi się u ciebie post z pokolorowanymi stronami :) :D

    http://natss28.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡