Wednesday, October 14, 2015

Jak najlepiej popełnić samobójstwo?

Mam dość swojego życia, to wszystko nie ma sensu, nie mam siły dłużej tego ciągnąć.
Dzisiejszy temat postu jest chyba pierwszym  tak poważnym na moim blogu. Jeżeli trafiłaś/łeś tutaj przypadkiem lub dlatego, że obserwujesz mojego bloga i czytasz moje posty to bardzo dobrze. Jeżeli natomiast trafiłaś/łeś tutaj bo szukałaś/łeś odpowiedzi na to pytanie w internecie to proszę przeczytaj ten post do końca.
Wielu nastolatków popada w depresje, często spowodowaną np. problemami w szkole, problemami w domu lub własnym wyglądem. Każdy czasami ma gorszy dzień, miesiąc czy nawet rok, są osoby, które po tym wszystkim szybko się pozbierają i zaczną żyć dalej tworząc lepsze życie ale są też osoby, które nie radzą sobie z problemami a otoczenie wcale im nie pomaga śmiejąc się z nich i nazywając ich żałosnymi. Każdy pragnie zrozumienia. Osób popełniających samobójstwo jest o wiele wiele za dużo. Szkoda mi ich, zawsze staram się pomóc osobie, która ma chociażby najmniejszy problem, dlatego też postanowiłam napisać o tym post. Mimo, że myśl taka jak "Po prostu zasnę i to wszystko się skończy". Może wydawać się im najlepszym wyjściem wcale tak nie jest. Spójrz na to inaczej, w przyszłości może być o wiele lepiej jedyne co musisz zrobić to stać się silniejszą osobą. Jeśli jesteś osobą zdrową, nie brakuje ci żadnej części ciała dlaczego chcesz się poddać? Spójrz na osoby niepełnosprawne, które mimo wszystko walczą i nie poddają się bo mają nadzieje, że później będzie lepiej. Nie jestem psychologiem i nie chcę nikogo takiego udawać. Chcę po prostu pomóc, wiem jakie to trudne, na prawdę rozumiem, ale warto walczyć i mimo, że straciłeś resztki nadziei odbuduj ją. Jeżeli nie masz nikogo bliskiego kogo możesz poprosić o pomoc czy wsparcie zawsze możesz zwrócić się do psychologa lub zadzwonić na numer: 1166 111 to telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, pamiętaj, że zawsze jest ktoś kto może ci pomóc. Mamy tylko jedno życie, przeżyjmy je jak najlepiej. To nie są żarty i jeśli chcesz rzucić jakiś głupi komentarz powstrzymaj się i wyłącz kartę z moim blogiem, dziękuję.

Widziałam kiedyś taki post u Lolki i chciałam napisać co ja myślę na ten temat. Mam nadzieję, że nie będzie na mnie zła, haha.
Polecane blogi!

Jesień trwa, niedługo zima, czas uzbroić się w ciepłe rzeczy! Przedstawiam was kilka propozycji ze sklepu Shei(klik). Współpracuję z nimi już rok i jeszcze żadna rzecz mnie nie zawiodła, także polecam! Będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki! Mogę się odwdzięczyć, tylko zostawcie w komentarzu link do siebie.



Zachęcam też do zajrzenia na bloga mojej siostry!
KLIK

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

88 comments:

  1. To przykre...,wiecej facetów niz kobiet popełnia samobójstwo, ze względu między innymi na słabą psychikę...,no ,ale...mawiają selekcja naturalna...co tymi ludzmi kieruje i co powoduje takie czyny....brak słów, trzeba się modlić aby nie zwariować, zło wszechobecne...
    Klikniesz?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. bardzo dobrze napisany post, trzeba przemyśleć wszystko, zanim będzie za późno
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  3. Ciekawy post i ładne zdjęcia ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  4. Świetny post :/ Ładne zdjęcia. Szkoda że tyle osób popełnia samobójstwo :(


    all-pastel-world.blogspot.com ♥klik♥

    ReplyDelete
  5. Ta rozowa kurtka jest piękna... Niedlugo bede ja zamawiać :D

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z tobą, gdy ktoś ma problem należy chociaż spróbować mu pomóc! Niestety tak dużo osób popełnia samobójstwo.. :/
    Cudowne zdjęcia *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  7. to byla cala taka akcja, wiec post nie jest sciagniety, tylko kontynuujesz to. :D
    ładne zdjecia, a z przekazem sie zgadzam!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kliknelam we wszystkie linki! mam nadzieje, ze sie odwdziewczysz bo rowniez staram sie o wspolprace:(
    a co do tematu postu - masz racje i mam nadzieje, ze trafilas nie tylko do ludzi ktorzy maja problem ale tez do osob posrednich, czyli tych, ktorzy powinni reagowac i pomagac gdy widza, ze ktos ma trudniejszy czas
    pozdrawiam cieplo, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. A tak w ogóle to cudowny post. Dobrze że coś takiego piszesz :)
    "zabiły" w naprawdę dobrym znaczeniu :D

    ReplyDelete
  10. ciekawe zdjęcia ;)

    Mam nadzieję, że pomożesz komuś tym postem

    ReplyDelete
  11. Świetnie, że poruszyłaś ten temat. Może komuś coś uświadomiłaś :)
    Piękne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  12. Bardzo mądry post! Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Ooo świetne miejsce do zdjęc!

    ReplyDelete
  14. Masz rację!Nie należy zostawiać ludzi z problemami. :*
    No i oczywiście poklikałam ♥
    BLOG

    ReplyDelete
  15. całkowicie się zgadzam, piękne miejsce do zdjęć :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mam nadzieje, ze tym postem kogoś uratowalas ;)

    ReplyDelete
  17. Świetnie napisane, sama kiedyś miałam małą załamke i ten post wtedy by mi na pewno pomógł!

    Zapraszam, dopiero zaczynam:
    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. To straszne... tyle się teraz o tym mówi, mam nadzieję, że ludzie na świecie przestaną to robić...
    Super zdjęcia!
    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  19. super look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  20. Mega post,bardzo fajnie to opisałaś:)
    Cudowne zdjęcia (hehe) :D

    http://natss28.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Rozumiem takie osoby, które mają takie myśli. Nie można ich odrzucać. Pomagajmy im! :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Widzę że coraz więcej postów związanych z tą akcją, bardzo dobrze! :)
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wybrałaś bardzo ciekawy przede wszystkim kontrowersyjny temat. Dobrze napisana notka! Te gorsze dni czy miesiące pojawiają się, ale po czasie znikają. Nie zamartwiajcie się błahostkami :) Poklikałam w linki! Kurteczki są świetne! Ja również nie mam do sklepu shein
    hin żadnych zastrzeżeń, bo mam już kilka ubrań z tego sklepu i są świetne! Pozdrawiam! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dokończyć zdania haha! Ja również nie mam do sklepu shein żadnych zastrzeżeń!

      Delete
  24. Ja też staram się pomóc osobą w każdym problemie, jednak większość też je ukrywa :/ mój blog

    ReplyDelete
  25. Ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    ReplyDelete
  26. Moim zdaniem wiele osób myśli chandrę z depresją. To jest takie przesadne dramatyzowanie.
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  27. Czytałam już o tej akcji na wielu blogach, pojawiało się mnóstwo postów o takim tytule, ale jednak dobrze, że nadal ją ciągniesz! Fajne jest to, że piszesz konkretnie i na temat, a nie wstawiasz cytatów z popularnej depresyjno-tumblrowej Sali Samobójców (oczywiście nie mam nic do filmu, bo sama oglądałam i bardzo mi się podobał, chodzi mi tylko głównie o wykorzystanie gifów i zdjęć na smutne blogi z cięciami na łapskach).
    Do głowy przychodzą mi zdjęcia wielu wokalistów różnych zespołów, którzy trzymają dużą, tekturową kartkę z napisem "Suicide does not end the chances of life getting worse, suicide eliminates the possibility of it ever getting better.". Myślę, że słyszałaś o tym, jeśli nie - warto się zapoznać, ciekawa akcja.
    ♡ jestebatmane ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  28. bardzo dobrze napisane :) sama przechodziłam, tzw' depresje', na szczęście to przetrwałam :)
    zapraszam> gabsstylee

    ReplyDelete
  29. Zgadzam się! Bardzo mądrze to napisałaś. Istnieję wiele pomocy dla takich osób, trzeba tylko chcieć po nie sięgnąć :)
    Cudowne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. masz zupełną rację,ale to bardzo smutne,wiesz :(
    swoją drogą,bardzo piękna sesja,lubię takie, :*

    blog : NOWY COVER PIOSENKI ADELE!

    ReplyDelete
  31. no i w końcu ktoś mądrze się na ten temat wypowiedział :)) Ślicznie wyszłaś na zdjęciach <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  32. Nie musisz się martwić, dużo blogerek pisało taki post- to była taka mini akcja :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. bardzo ładne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja ostatnio mam takie chwile.. depresja :/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Trzeba zaakceptować siebie takim jakim się jest co do wyglądu :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Przykre jest to, że tak wiele osób widzi problem tam gdzie jest tylko życiowe wyzwanie lub przeszkoda do pokonania. Szkoda tylko, że zamiast z tym walczyć i pokonywać, według nich najlepszym wyjściem jest śmierć...

    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://messmarii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Posty o tym to akcja blogerska, więc na pewno się nie pogniewa :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Życie mamy tylko jedno i głupio tak z niego rezygnować. Myśli takie przechodzą, gdy ma się w okół siebie ludzi o dobrym sercu, którzy nie czekają na 'nowinki' z naszego życia, których potrzebują przy tworzeniu plotek, tylko takich co wysłuchają i spróbują pomóc. Jeśli takich przy nas nie ma, to bardzo dobry jest telefon zaufania, która podałaś.
    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  39. Mi się wydaje, że popełnienie samobójstwa to w pewnym sensie tchórzostwo. To tak jakbyś uciekał od problemów zamiast się z nimi zmierzyć i próbować rozwiązać. Nie ma sytuacji bez wyjścia. Wiadomo, że każdy ma jakieś kompleksy, problemy ale czy to od razu jest powód aby się no.. zabijać? Moim zdaniem nie. Takie osoby powinny szukać wsparcia u bliskich, u kogoś komu mogą ufać, nie powinny zostawać z tym same. Ładne zdjęcia :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  40. Cieszę się, że poruszyłaś tak poważny temat i mam nadzieję, że komuś tym pomożesz :* śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. nie tylko nastalatkowie mają problemy dorosli też mają depresje.
    ciekawa notka

    OBS/OBS? http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Masz racje ! Ludzie za szybko się poddają. Czasem trzeba rozwiązac problem, czasem przeczekac. W końcu po każdej burzy wychodzi słońce :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny post, nie warto się poddawać, śmierć to nie jest jedyne wyjście z ciężkiej sytuacji, jest wiele dobrych wyjść, trzeba po prostu uwierzyć i jakoś odbić się od dna.
    Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  44. Podziwiam, ze podjełąs sie takiego tematu :) Jednak nie warto sie poddawac.

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Osobiście nie sądzę, że jest to dobry pomysł, aby bloggerki brały się za tego typu tematy, wypisywały swoje odczucia, kiedy to się nie było w stanie osoby, która chce popełnić samobójstwo. Depresja nie polega na tym, że ma się smutny jeden dzień, to może być smutny cały rok, a nawet życie. Nie powinno się pisać komentarze typu za szybko się poddałeś lub oni są tchórzami, ponieważ to jeszcze bardziej ich zachęca do zrobienia tego. Ludzie chcą słyszeć to, że kiedyś na pewno będzie lepiej, ale to nie jest ten moment lub zwyczajne "nie jestem w twoim stanie, nie wiem jak ci pomóc", a nie słowa, które jeszcze bardziej mieszają ich z błotem. Najgorsze pod tymi postami są jednak komentarze, które nic nie wnoszą do tematu, tylko ludzie się promują przy marniutkim świetny post. Naprawdę nie sądzę, żeby to był dobry pomysł, aby dalej ciągnąć tą głupiutką zabawę bloggerską. Cóż, teraz pewnie zostanę zhejtowana za moje słowa, ale już nie mogłam wytrzymać, bo te posty można zobaczyć na praktycznie każdym blogu i każdy powtarza to samo. Naprawdę nie wie czy ludzie nie posiadają własnego zdania, czy to jest po to, aby zdobyć czytelników? Nie wiem.

    NOWY POST NA IMPRESSENCE ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dokończyć. Moje słowa nie mają na celu urazić Ciebie ani Twoich czytelników, ponieważ zgadzam się z Twoją osobą, w powyższej wypowiedzi chodziło mi o tą akcję, bo to robi się coraz to głupsze :)

      Delete
    2. Ja widzialam taki post tylko na jednym blogu, nie wiedzialam o zadnej akcji, dopiero komentarze mnie o tym uswiadomily. Jednak skoro zabralam sie za takiego typu post, znaczy ze mialam z tym cos wspolnego, nie koniecznie to, ze to ja chcialam popelnic samobojstwo bo nie, ale tez mialam ciezszy czas w zyciu i tak jak napisalam w poscie mniejwiecej rozumiem co tacy ludzie czuja. Gdybym nic o tym nie wiedziala nie zabralabym sie za taki temat.

      Delete
    3. Nie chodziło mi tutaj o post, ale o akcję, która moim zdaniem jest beznadziejna. Napisałam, że nie miałam na celu urażenia Twojej osoby, ponieważ każdy z nas posiada taki moment w życiu, kiedy jest źle :)

      Delete
    4. Wiem, wiem, ale napisałam, że nie wiedziałam o żadnej akcji i tylko o to mi chodziło :)

      Delete
  46. wydaje mi się, że ten post to taka oczywista oczywistość. Okej, napisałaś o depresji, samobójstwie, ale to tak oczywiste, że trzeba pomagać i chyba każdy wie co się dzieje. Jakoś mnie to nie przekonało
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem, jednak to jest moj blog i moge na nim pisac co tylko zapragne :)
      A jednak nie kazdy pomaga takim osobom, zdarzaja sie osoby nawet bardzo czesto, ktore sie z tego wysmiewaja.

      Delete
  47. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  48. Każdy czasem ma załamanie nie ważne jak długo, ale trzeba wierzyć, że uda się z tego wyjść. To najważniejsza postawa. Świetne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Wystraszyłaś mnie tym tytułem hah :D
    Ale zgadzam się nie które osoby mogą targnąć się na sw życie nawet przez mały drobiazg bo są słabi psychicznie.
    MELA BLOG (klik)

    ReplyDelete
  50. Sporo, na prawdę sporo jest osób w dzisiejszych czasach z chorobami psychicznymi. Choroby fizyczne czy psychiczne są tak samo ważne. Dlatego najlepszym wyjściem dla osób, które uważają, że najszybszym lekarstwem jest śmierć powinni udać się do specjalisty. Człowiek rodzi się, wychowuje się we własnym otoczeniu albo ukształtuje się w nim silna psychika albo niestety słaba. Psychika jest najważniejszym narzędziem tylko trzeba nauczyć się z nią pracować.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Wspaniały temat jak i jego rozwinięcie. Gdybym sama od rana nie pisała na ten temat, to mocno bym się wystraszyła. Każdy przeżywa w swoim życiu lepsze i gorsze chwilę, szczególnie w młodym wieku. Osoby starsze również nie zawsze panują nad emocjami i tym co czują, dlatego powoli w siebie wątpią. Nie powinno tak być. Czasami jestem bardzo zła na świat, w którym żyjemy. Jest mi strasznie źle z tym, ile osób odbiera sobie życie przez kogoś, przez coś. Chciałabym wszystkim pomóc, ale nie mogę.. Świat nigdy nie był i nigdy nie będzie idealny, a my musimy jak najszybciej się z tym pogodzić. Jesteśmy ulotni jak ulotki po Ketonalu :) Zapraszam do mnie - http://amemorygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Bardzo mądry post- depresja to bardzo poważny problem, nie tylko wśrod nastolatków, ale i dorosłych... :/ Mam nadzieję, że wiele osob wyciągnie wnioski z tego posta....

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    oczywiście pomagam i szczerze klikam we wszystko: 34,17$, 29,99$, 46,35$, 11,99$, 25,41$ :)

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcia kolażu płaszczy z Sheinside?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    ReplyDelete
  53. Post na prawdę super. I bardzo mądry. Zapraszam do mnie - http://olciaa-03.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Pan Bóg po to dał nam życie abyśmy je dobrze wykorzystali! :)
    Super zdjęcia i oczywiście poklikane! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Super post! Wszystko poklikane, naprawdę ładne kurtki :)
    Pozdrawiam :)
    sophiewrite.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Strasznie to smutne, ponieważ życie to przecież...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2015/04/bezcenny-skarb.html

    ReplyDelete
  57. Dokładnie. Wiele niepełnosprawnych nie ma rąk, nóg i innych części ciała, czy też nie mogą się poruszać samodzielnie, a jednak dalej walczą, mają silną wolę i się nie poddają. Wiadomo, że większość nastolatków ma jakieś problemy, ale to nie jest chyba powód, by od razu odbierać sobie życie, no bez przesady. Dobrze, że istnieje taka infolinia, bo na pewno już pomogła niejednej osobie.
    Jak zawsze świetny temat do dyskusji i piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Fajnie że dodałaś takiego posta, być może ktoś w totalnej rozsypce właśnie go przeczytał i pomyślał że nigdy nie może być aż tak źle. Jeśli chodzi o zdjęcia, to są bardzo ładne, ciekawa miejscówka! :D
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Mam nadzieje, że komuś uświadomiłaś, ze nie warto się zabijac :)/K

    ReplyDelete
  60. Niestety tak było, jest i będzie. Mam chociaż nadzieję, że ten post dał niektórym do myślenia.
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Niestety ;( Trochę żal mi takich ludzi... Trzeba szanować swoje życie to całe tniencie się jest bez sensu. Szczególnie denerwują mnie ludzie dla których depresią jest to ze maja zeszło roczny telefon. Choć powinni się cieszyć że mają dom, rodzine i wszystko czego potrzeba do szczęścia ;)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    ReplyDelete
  62. naprawdę świetny post! piękna bluza! :)
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Zgadzam się z Tobą, śmierć nie jest dobrym sposobem na "ucieczke"
    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Zgadzam się w 100%. Uważam, że trzeba pomagać takim osobom i uświadamiać, że życie jest piękne. Obserwuję :)

    http://chocolate-mind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Myślę, że masz rację. Takie osoby powinny zgłosić się do psychologa o pomoc.
    Mój Blog

    ReplyDelete
  66. Temat samobójstwa jest dla mnie aż za bardzo znany i bardzo osobisty, bo problem dotknął mnie bezpośrednio. Mój przyjaciel popełnił samobójstwo kilka lat temu. Najgorsze jest to, że nikt nic nie wiedział, on zawsze chodził uśmiechnięty, postawił wokół siebie barierę i nakładał codziennie maskę. Nie zawsze możemy pomóc. I nie zawsze wiemy, że jest problem. Ale kiedy go widzimy najlepiej reagować. Bo może być za późno.
    Pozdrawiam i zapraszam (klik)

    ReplyDelete
  67. Widziałam podobne posty już kilka razy, możliwe że też ten którym ty sie zainspirowałaś. Teraz zupełnie inaczej podchodze do tematu samobójstwa niż dwa/trzy lata temu. Jest to naprawde trudny temat, ale także temat tabu. Ogólnie nie mówi sie o tym głośno, nie znamy statystyk ile osób popełnia samobójstwo. Wszystko zaczyna sie w głowie i właśnie na tym etapie powinno sie to jakoś uprzedzić, wyleczyć.
    Świetne zdjęcia
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. To okropne co się dzieje w głowach nastolatków ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. ŁOŁ...bardzo zaksoczyłaś mnie tym postem! :) Jest świetny :D
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    ReplyDelete
  70. Dosyć dużo osób pisze a ten temat, ale cóż się dziwić, to na prawdę przeraża co się teraz dzieje :/ Śliczne zdjęcia! ♥
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  71. Ciekawie piszesz, zgadzam się z Tobą w 100%
    Dobrej Nocy życzę!
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. zaciekawił mnie twój blog, jest bardzo przejrzysty i czytelny :) życzę sukcesów!
    http://kpleasure.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Trudny temat do napisania, ale świetnie sobie z nim poradziłaś! Co do samobójstwa- przeraźliwa rzecz, na samą wzmiankę o tym dostaję gęsiej skórki. To przykre, że człowiek sam może sobie odebrać życie, tak z własnej woli. Przecież tak wiele osób z ciężkimi chorobami walczy o przetrwanie, zaś inni podejmują nieodwracalną decyzję o zabraniu sobie życia. Współczuje takim osobą, a jeszcze bardziej ich bliskich.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Proszę o pomoc w kliknięciach, z góry dziękuję. :*
    DRESSLINK ♥
    DRESSLINK ♥

    ReplyDelete
  74. Jestem osobą po dość poważnym załamaniu nerwowym, jednak ja, miałam o tyle siły i szczęścia, że podniosłam się sama, ale nie każdy tak trafia. Samo pisanie czy czytanie o tym jest trudne, ale według mnie unikanie tego tematu tylko pogarsza sytuacje - wiem jednak z doświadczenia, że takiej osobie bardzo trudno zwrócić się o pomoc. Dlatego tak ważne jest uświadamianie im, że nie są pozostawieni sami sobie i z najtrudniejszej sytuacji jest wyjście! Skye

    ReplyDelete
  75. Jestem osobą niepełnosprawną.. Mam bloga o tym: badangellife.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Świetny blog <3 ! Zapraszam też do mnie : http://gold-b3rry.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡