Wednesday, October 28, 2015

Days don't have to look the same

"Nie licz dni, za to spraw by dni się liczyły"


Ile razy mówimy: byle do piątku, byle do ferii, byle do wakacji i tak dalej... Przestańmy żyć byle jak! Często narzekamy na rutynę, zamiast narzekać, postarajmy się coś zmienić. Sprawmy aby każdy dzień przyniósł nam coś dobrego, żeby warto było go zapamiętać. Nie tylko święta czy wakacje. Mamy tyle czasu, tyle dni, które marnujemy myśląc "Byle do..." lub najzwyczajniej w świecie nic nie robiąc w oczekiwaniu na weekend czy inne wolne dni aby wtedy zabrać się do roboty. Czas zacząć je wykorzystywać.
Często marnuję swój czas gapiąc się bezczynnie w monitor nie wiedząc co zrobić bo to co miałam już zrobiłam. Mimo wszystko i tak tak siedzę, zamiast wyłączyć i zająć się czymś innym. Dlatego też postanowiłam, że muszę to zmienić. Bo w ten sposób tracę czas i dzień, który mogłabym wykorzystać zupełnie inaczej, ba, nawet o wiele lepiej. Szkoła, nauka, lekcje zajmują dużo czasu ale mimo wszystko można sprawić aby ten dzień nie był kolejnym szarym monotonnym dniem. Kiedy znajdziesz chwilę czasu przeznacz ją dla siebie i zrób coś co umili ci ten dzień. Wystarczy dodać jeden element każdego dnia, który zmieni jego wygląd na lepsze, aby nie wyglądał tak samo jak poprzednie. Każdy dzień może wyglądać tak jakbyśmy tego chcieli, wystarczą chęci. Nie musimy żyć odliczając. Bo odliczając dni do weekendu, świąt, wakacji zapominamy o tych obecnych, żyjemy z myślą o przyszłości żyjąc w teraźniejszości. Nie liczmy dni, sprawmy aby to one się liczyły. 
"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."

Mam nadzieję, że chociaż po części zrozumieliście to co chciałam wam przekazać, haha. Nie jestem najlepsza w pisaniu takich postów i nie jestem z niego do końca zadowolona, ale dla was próbuję i oby było tylko lepiej.
Na koniec muszę się wam pochwalić, w końcu przyszedł mój nowy obiektyw na który długo czekałam. Zdjęcia z dzisiejszego posta są pierwszymi zdjęciami zrobionymi tym obiektywem. Już na początku mogę powiedzieć, że jestem mega zadowolona!


Sukienka - KLIKAMY! 
Z góry bardzo dziękuję!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

73 comments:

  1. Fajna ta sukieneczka w takim sportowym wydaniu. Podoba mi sie! ;)

    ReplyDelete
  2. Masz rację! Zbyt dużo narzekamy, mało robimy i tracimy czas ;/.
    śliczne zdjęcia <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetna sukienka!
    Masz dużo racji.:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  4. świetnie

    http://fordonianka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. U mnie brak czasu i rutyna to niestety jeden z najgorszych czynników w obecnej chwili. Najgorsze jest to że nei mogę znaleźć na nic czasu. Szkoda że dni nie są dłuższe.. xd Najtrafniejszym wyjściem chyba będzie jak załóżę sobie chyba jakiś kalendarz żebym mogła organizować czas
    pozdrowionka, zapraszam na blogowego snapa!: victoriaisikora
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  6. ślicznie <3

    http://glamture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia i modelka :D ;)

    ReplyDelete
  8. Piękniutka :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :*

    ReplyDelete
  9. mega mi się podobają zdjęcia! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  10. Czasem ciężko się przemóc i samemu zrobić coś dla swojego dnia ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia, temat posta jak najbardziej w moim stylu! Pozdrawiam! Będę zaglądać częściej!

    http://0hopeinmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się twój blog :) Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ^^

    http://pink-mind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo podoba mi się twój blog :) Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ^^

    http://pink-mind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Oj tak! Ja od zawsze powtarzam, że zamiast narzekać na rutynę trzeba coś zmienić, wpleść jakieś inne czynności pomiędzy te stałe by nie było nudno!
    Super post i cudowne zdjęcia. Masz piękne włosy :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. zdjęcia wyszły super!

    nie ma co narzekać, trzeba zmieniać to i owo! :)
    książki, książki i jeszcze raz książki!
    Może któraś z nich Ci przypadnie do gustu? :)

    http://maja-sum.blogspot.com/2015/10/1warto-przeczytac.html

    ReplyDelete
  16. Świetna sukienka, super w niej wyglądasz :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  17. Ten cytat po środku jest cudowny, od dawna mam go wypisanego nad biurkiem:)
    Zgadzam się, ze powinniśmy starać się zmienić rutynę i przestać żyć byle jak:) Zacznijmy czerpać radość z każdego dnia!:)
    Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  18. Śliczny blog ! <3
    Pozdrawiam , a także zachęcam do komentowania i obserwowania ( odwdzięczam się tym samym )
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. super photos:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  20. Ten obiektyw do dobra decyzja - nie pożałujesz :) sama jestem jego posiadaczką od paru miesięcy i muszę przyznać, że sprzęcik spisuje się znakomicie! Zresztą od razu pierwsze co zauważyłam jak kliknęłam w twojego posta to te zdjęcia... Widać ze są teraz lepszej jakości :)
    Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  21. Super obiektyw, zdjęcia wyszły genialnie! :) No i super sukienka:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. mega śliczna sukienka:D ja od dawna takiej szukam
    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajniutka ta sukieneczka, taka luzna i nieelegancka, coś idealnie dla mnie :D
    Gratuluję nowego obiektywu, spisuje się świetnie bo zdjęcia śliczne ;*

    Ja dodałam pierwsza sesje na bloga robioną zwykłym aparatem i chyba nie jest az tak zle.
    Zapraszam! - > http://asaminach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Masz rację. Zdecydowanie zbyt często narzekamy zamiast starać się cokolwiek zmienić, a przez to wiele rzeczy tylko miga nam przed oczami :)

    Zapraszam do mnie http://krawczyk-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia! <3
    Piękna sukienka! <3
    Prosimy o klikanie w linki w poście! :*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    Nasz blog [Klik]

    ReplyDelete
  27. Ojj ludzie często narzekają na to, że w ich życiu mało się dzieje. Ja nie narzekam- dzieje się bardzo dużo i potrzebuję już jakiegoś wolnego dnia, bo nawet weekendy mam zajęte i poprostu już mam trochę dosyć natłoku wszystkiego, ale w moim życiu dzieje się też dużo pozytywnego- co napędza mnie do działania.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajne zdjęcia :)
    A cytat z postu super, masz rację w tym co napisałaś!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  29. Cytat, który dodałaś jest genialny! :D
    Musze przestać żył "byle do.." :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Racja nie liczmy dni do czegoś. Liczy się ta chwila, bo zaraz nam umknie :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  31. Ja każdy dzień chcę wykorzystać w 100% aby go zapamiętać :) Najważniejsza jest chwila którą mamy teraz. Śliczna sukienka!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jestem w 100% zgodna z tym co napisałaś powyżej! :D
    Tracimy zbyt wiele czasu na bezsensowne gadanie.

    Śliczne zdjęcia!
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Taa denerwuje mnie takie narzekanie :/

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. nigdy nie czekam "do piątku" albo "do weekendu", według mnie trzeba brać sprawy w swoje ręce i działać :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Często tak narzekam, ale to wynika z braku czasu dla siebie. Jakoś już do tego przywykłam :D
    Zdjęcia są śliczne :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  36. Ja w tym roku nie mogę przestać żyć tym byle do.., bo jestem w trzeciej gimnazjum i strasznie nas cisną niestety ;/

    3 lata bloga- KLIK! :)
    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  37. Ten obiektyw robi zdjęcia z cudownym bokeh'em (nie wiem dokładnie, czy tak to się pisze). Cudowna głębia ostrości, sama mam zamiar kupić właśnie ten ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  38. świetne rady, ja lubię narzekać XD
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  39. Prześliczne zdjęcia! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Oczywiście masz rację, ale często jesteśmy zmęczeni po szkole i jedyne na co mamy ochotę to na robienie NIC.
    Odrabiamy lekcję, kąpiemy się i padamy na twarz. Przynajmniej tak wygląda mój prawie każdy dzień.
    Jednak nie ukrywam, że moje myślenie to aby do piątku :) Jednak nie jest to spowodowane tym, ze jest wolne. Tylko tym, że spotykam się z bardzo ważną osobą. Więc myślę, że to mnie usprawiedliwia :)
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  41. Mi się bardzo podoba to, jak to napisałaś. Naprawdę dałaś jasny i prosty przekaz, a co najważniejsze - motywujący :).
    Śliczne zdjęcia! :) ♥♥♥
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Bardzo dobry motywujący post! Zdjęcia są bardzo ładne :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  43. Kiedy mam ciężki tydzień zawsze powtarzam byle do piątku :/

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. bardzo ładne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Moim zdaniem też to zależy od tygodnia.Czy jest ciężki czy nie.Bo kiedy jest to wiadomo, że chcemy aby się skończył. ;) :*
    Kliknęłam ♥
    BLOG

    ReplyDelete
  46. Ciągle powtarzam sobie, że musze coś zrobić ze swoim życiem bo często nie robię po prostu NIC, a potem tego żałuje...nie wiem dlaczego, ale nie mogę znaleść w sobie tej wewnętrznej motywacji... :/
    typicalgr.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wszyscy teraz piszą na swoich blogach o zmianie swojego życia, urozmaicenia codziennej rutyny, przerwanie monotonii. Wnioskuję, że to chyba ta jesienna pogoda nas zmusza do takich przemyśleń... Od paru dni przymierzam się do takiej solidnej zmiany i coś czuję, że już nastał ten czas. :) Mam nadzieję, że uda mi się zmotywować, bo często za szybko się zniechęcam i mimo, że jestem coraz bardziej zorganizowana, to czasami mi to nie wychodzi.
    JESTEBATMANE

    ReplyDelete
  48. amazing! check my blog
    www.therunwhy.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Muszę niestety stwierdzić, że bardzo łatwo się o tym pisze, ale niestety doba ma tylko 24h, od 6h do 8/9h to czas spędzony w szkole 3h spędzamy na naukę w domu i ok 8h na sen. Tak naprawdę wygląda dzień ucznia, czyli mamy w ciągu 24h wychodzi ok 4h wolnego, w czym jeszcze są obowiązki szkolne :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Dla mnie doba jest za krótka, a lekcje długo trwają i w szkole i w domu.
    http://paleblacklynx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Czas płynie bardzo szybko, a teraz jeszcze szybciej, bo wcześniej się robi ciemno..
    http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Zdjęcia są mega! Jak i cala notka ;)

    http://aliszja36.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. uwielbiam ten pierwszy cytat!

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  56. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie! :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Śliczne zdjęcia, ta jakość ! Chyba w końcu zainwestować w porządny aparat !
    Fajna sukienka taka na sportowo :)
    kliknęłam ;)

    ZAJRZYJ DO MNIE

    ReplyDelete
  58. Super blog :)
    http://neelliixxstyle.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  59. obserwacja za obserwacje? :)
    http://wiktoriaada.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Cudowny blog!
    Oczywiście kliknełam <333
    Zapraszam do mnie
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    ReplyDelete
  61. ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Zgadzam się, że powinniśmy walczyć z monotonią, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. probuje tak robic, ale jednak nie kazdy dzien okazuje sie byc wyjatkowym:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡