Wednesday, September 23, 2015

Italy- Venice ☼ | Gorzej być nie mogło...

Ostatni post z wakacyjnymi zdjęciami i ostatnie zapasowe zdjęcia, muszę niedługo się na jakieś wybrać. Ale wracajmy do dzisiejszego tematu posta.
Przeżyliście kiedyś w swoim życiu taki dzień, który moglibyście nazwać najgorszym? Jeśli tak to dobrze wiecie co będę miała na myśli. Dzień w którym nic się nie udaję, wszystko idzie źle plus do tego wszystkiego dochodzą jeszcze inne dodatkowe nieprzyjemności. Jedyne czego chcemy to aby ten dzień w końcu się skończył.
W takim czasie ludzie zalecają aby myśleć pozytywnie, jednak nie zawsze się da. Nawet najbardziej pozytywne osoby, przechodzą przez takie coś. Zatem co jest najlepszym sposobem na takie dni? Powinno nam pomóc coś co lubimy robić na przykład, słuchanie muzyki(tylko nie smutnej!), oglądanie śmiesznych filmów, jazda na rowerze, bieganie, fotografia, pójście spać czy inne rzeczy, które mogą poprawić nam humor. Wystarczy przeżyć ten gorszy dzień a po nim na pewno nadejdzie lepszy. Po deszczu zawsze wychodzi słońce!
Mieliście kiedyś taki dzień?
Przypominam o rozdaniu! - KLIK
(Zostało 6 dni do końca konkursu!)
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

73 comments:

  1. ale przepiękne miejsce ;)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. NIetstey przeżyłam taki dzień, można powiedzieć że nawet kilka dni. Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. slicznie tam!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. żeby tylko jeden taki dzień się zdarzył. ;) niestety, całkiem sporo ich jest, ale mam nadzieję, że coraz mniej. ;)
    a zdjęcia przepiękne, Wenecja jest przeurocza i bardzo żałuję, że jeszcze nie udało mi się do niej dotrzeć, ale pewnie kiedyś to nastąpi. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mega zdjęcia! :3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. przepiękne zdjęcia! zazdroszczę Ci Wenecji :(
    I nie przejmuj się, będzie coraz mniej takich dni, przynajmniej ja w to wierzę. zpamietnikablondynki.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia ;) Pewnie super się tam bawiłaś c:

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  8. Ostatnio dość często miewam takie gorsze dni. Ehhh, jesień, jesień...
    Śliczne zdjęcia! Aż czuć z nich nutkę wakacji!
    Bardzo dobry post :)
    Zapraszam: http://tangledstories314.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia ♥ Dzisiaj mogę stwierdzić, że jest najgorszy dzień...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Byłam we Włoszech rok temu, pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jejku, jak pięknie! Zazdroszczę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  12. Oj pewnie było takich dni pełno, jednak za każdym razem bardzo poprawia mi humor bieganie. Mam wtedy taką świadomość, że zrobiłam coś dla siebie i jest lepiej ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  13. Miałam dużo takich dni, ale zawsze trzeba być uśmiechniętym! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia! Miałam takie dni, ale udawało mi się je poprawić pozytywnymi myślami i innymi przyjemnościami :)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. uwielbiam zdjecia w tym klimacie! jakos tak od razu buzia sie cieszy na te wszystkie wspomnienia, nawet czyjes :)

    http://www.kamop.pl <- klik

    ReplyDelete
  16. Te zdjęcia są przepiękne! Taki powiew lata, gdy jedyne o czym wieczorem myśle to matma, matma i matma :')

    Zapraszam do mnie na srkomną dawkę pocieszenia o poranku :) #BackToSchool4: Padłam ze szczerości

    Pozdrawiam cieplutko
    Zakichana Stokrotka Międzygalaktyczna
    LadyinBlack

    ReplyDelete
  17. Oj tak, Wenecja jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia w następnym roku! :)

    ReplyDelete
  18. Miałam taki dzień nie raz i to po prostu trzeba przeżyć. Nie ma innej rady. Ja np. jem w takich momentach albo śpie :/
    Zdjęcia naprawdę ładne :)

    ReplyDelete
  19. Cudowne zdjęcia. Aż mam ochotę wybrać się do Wenecji! Te owoce sprzedawane na ulicy i maski! Olaboga!
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetny post!! :) Też w te wakacje byłam w Wenecji :D
    MyPink-Glasses - klik!

    ReplyDelete
  21. Ale przepiękne zdjęcia ! <3 Uwielbiam Wenecje sama bardzo dobrze ją wspominam. Zapraszam do mnie : www.mademoisellekinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Piękne widoki;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ostatnio jakiś film o Wenecji akurat oglądałam, ślicznie tam jest :)
    zazdroszczę :D
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  24. Cudowne miejsce, muszę kiedys sie tam wybrac :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Byłam dwa razy, przepiękne miasto, chciałabym tam mieszkanie <3
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  26. Takie dni często się zdarzają. Jedak jak wspomniałaś po deszczu wychodzi słońce ;) Nie można się załamywać, tylko iść do przodu...
    Piękne zdjęcia, pozazdrościć wyjazdu do Wenecji :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia, aż wróciły wspomnienia z wakacji :)

    ReplyDelete
  28. piękne zdjęcia! też byłam w tym roku w wenecji :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. W moim życiu nie zdarza się jeden dzień, a dni... ; )

    Genialne zdjęcia, piękne miejsce! :)
    Zawsze chciałam zwiedzić Wenecję, zazdroszczę... ;)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ale pięknie! Niesamowicie zazdroszczę podróży! :D

    ReplyDelete
  31. Wydaje mi się, że każdy kiedyś miał taki dzień, ale po nim może być już tylko lepiej :) śliczne zdjęcia, uwielbiam Wenecję i chętnie bym tam jeszcze raz pojechała!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Na pewno kiedyś miałam taki dzień, z resztą pewnie jak każdy.
    Ale nie zdarzyło się żebym 24h chodziła smutna, potem zawsze mi sie poprawia, coś mnie ucieszy :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  33. Ja mam prawie codziennie takie dni... Ale dzięki temu jeszcze bardziej doceniam, kiedy coś idzie po mojej myśli.
    Piękne zdjęcia i piękne widoki, zazdroszczę wyjazdu do Wenecji :3

    geek-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Przepiękne zdjęcia z Wenecji!
    Wiem, co oznacza taki dzień ale trzeba pomyśleć, że albo mogłobyć gorzej albo zwyczajnie powiedzieć dość i podnieść głowę do góry :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Zazdroszczę wyjazdu! Piękne zdjęcia, przepiękne miejsca! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  38. Przepiękne zdjęcia !

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia !! Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com ! Pozdrawiam :*
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia :)
    Racja, trzeba po prostu przeżyć taki gorszy dzień, a robienie tego co lubimy naprawdę może pomóc!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  41. Wiadomo, że każdy miewa czasem takie dni. Nie warto się załamywać. Trzeba wyjść z domu, spotkać się z przyjaciółmi oni zawsze poprawiają humor! :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij) - NOWY BLOG

    ReplyDelete
  42. Cudowne zdjęcia! ♥♥♥ Jeju, ale duża i rozkloszowana suknia! :D
    W drugiej klasie gimnazjum przechodziłam bardzo dużo takich dni, a teraz, gdy czuję, że takie nadchodzą lub taki już jest to właśnie mam podobne na to sposoby. Lub po prostu taka iluzja, że to tylko sen albo wyobrażam sobie coś fajnego. Dużo jest na to sposobów :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Aż mnie ukuło w serduszko na myśl o wspomnieniach z Venecji :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ostatnio miałam taki dzień. Świeeetne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Przepiekne widoki! ^^
    Zapraszam http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  46. Chyba każdy ma takie dni w życiu ;) troche motywacji i da się przeżyć :D.
    Przepiękne zdjęcia <3 uwielbiam fotorelacje :))
    👉 Mój Blog 👈

    ReplyDelete
  47. Ojj chyba każdy z Nas miał taki dzień :(

    ReplyDelete
  48. Tak, chyba większość z nas miało taki dzień.. śliczne zdjęcia! :*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  49. Ja jeszcze nie przeżyłam takiego dnia i raczej nie chce przeżyć, haha. Pozytywne myślenie jest najważniejsze, ale masz racje, nie zawsze ono wychodzi. :/ Śliczne zdjęcia! *_*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    ReplyDelete
  50. przepiękne miejsce i cudowne zdjęcia!
    mogę cię prosić o poklikanie w lini u mnie na blogu? mozna wygrać wypromowanie :)
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  52. Po deszczu przychodzi słońce, a potem pada jeszcze więcej, hehe. Zdecydowanie najlepszym sposobem, by przeżyć takie dni jest mieć kogoś, kto pomoże o tych złych rzeczach zapomnieć. W sumie może być to też film, spacer, zwierzak, gry komputerowe. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  53. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ●●●Môj BLOG /KLIK/●●●

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    ReplyDelete
  54. Taak, czasami (ale rzadko) mam takie dni smutku hahah. Wtedy zaczynam nie myśleć o tym i robić swoje. Po rpostu trzeba sie czymś zająć, tak jak to opisałaś :)
    Przecudne zdjęcia, zazdroszcze Venecii :)
    Zapraszam na mój BLOG - klik!

    ReplyDelete
  55. Super jakość zdjęć <3

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Moim takim dniem było zerwanie z chłopakiem, ostro się pokłóciliśmy, ale skończyło się tak, że od 22 do 2:30 rozmawialiśmy w cztery oczy i jest już dobrze, jesteśmy razem prawie trzy lata! :)

    Nowy Post!- Klik!
    Poklikasz w linki TUTAJ? Z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
  57. Cudowny klimat zdjęć *.* Jej, chciałabym wakacje!
    Piękne zdjęcia. Śliczne paznokcie! :3
    http://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Piękne zdjęcia! Uwielbiam wakacyjne fotorelacje :)

    ReplyDelete
  59. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  60. Świetny blog! Zapraszam
    http://tak-jak-chcesz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  61. ZAPRASZAM NA KONKURS !!
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    ReplyDelete
  62. Zdjęcia super, szczególnie mewy bądź masek . ;) A wracając do tematu posta - co chwilę zdarzą się takie dni, ale dla mnie idealną odskocznią od nich jest pisanie opowiadań bądź postów na bloga . Ale dobra sesja zdjęciowa nie jest zła . ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡