Thursday, August 13, 2015

13/08/15 + Mały konkurs! ☼

Ostatnio nie udaje mi się dodawać postów regularnie za co przepraszam, po wakacjach będzie już lepiej, mam nadzieję. Od jakiegoś czasu zastanawiam się jakby wyglądał mój dzień, moje życie bez bloga. Mniej czasu spędzanego przy komputerze, więcej wolnego, zero obowiązków dotyczących bloga. Jednak to do mnie nie przemawia, powadzenie bloga to jednak coś co kocham, nie umiałabym tak po prostu przestać, chociaż tak byłoby dla mnie najłatwiej w pewnych momentach.
Ale nie chcę iść na łatwiznę. nie chcę się poddawać, chcę dalej się rozwijać, robić lepsze zdjęcia, wspinać się ku górze i osiągać sukcesy. Chciałabym was o coś zapytać. Czy jest tu choć jedna osoba, której podoba się mój blog i jest prawdziwym czytelnikiem? Jeśli tak to jestem jej bardzo wdzięczna, bo dzięki niej prowadzenie tego bloga ma sens.
Informacja: Postaram się dodać jeszcze jeden post przed wyjazdem do Włoch bo nie wiem czy tam będę miała dostęp do internetu, z góry przepraszam  jeżeli nowy wpis nie pojawi się przez około 2 tyg.

Żeby ten post nie był taki ponury mam dla was mały konkurs, tak jak zapowiadałam ostatnio.
Co trzeba zrobić?
1. Zaobserwować mojego bloga
2. Podać e-mail w komentarzu
*Dodatkowe : Polubić mój fanpage
Do wygrania 7 pocztówek znad morza i polecenie bloga.
 Czas trwania: 13/08 - 28/08
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

83 comments:

  1. foreverminions@gmail.com :)
    Od razu mowie bardzo lubię dostawać pocztówki, wiec będzie mi bardzo milo jeśli jedna wygram :)
    Miłych wakacji !!
    http://myliveontheblog.blogspot.be/

    ReplyDelete
  2. Mam to samo. Zaniedbałam bloga przez wakacyjne wyjazdy, ale nie umiem bez niego po prostu żyć. Ja jestem wierną czytelniczką! Może i nie komentuję wszystkich postów, ale każdy czytam uważnie i tak samo oglądam każde zdjęcie! Życzę ci udanego wyjazdu do Włoch :)
    Polubiłam, obserwuję. E-mail: kincia.nata@onet.pl

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja miałam tak samo przez połowę wakacji, dopiero teraz znowu wróciłam na stałe :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    ReplyDelete
  4. Ja bardzo lubię Twojego bloga! :*
    Super zdjęcia! :)
    Obserwuję bloga i lubię fanpage, mój e-mail: ola18991@o2.pl

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  5. Prześliczne zdjęcia. Mała artystyczna dusza w tobie siedzi. Tak trzymaj ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia. :) Piękne są te białe sandałki *_*
    Obserwuję od dawna i polubiłam fanpage'a. :)

    zuzannapiotrowiak@gmail.com
    http://queen-of-moon.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia, przepiękne buty. A co do tekstu, to rozumiem cię, nie prowadzę bloga kilka dni i wiem jak to jest. ;/
    Konkurs super, ale nie wezmę udziału. : )

    pozdrawiam, obserwuję, http://strange-is-so-cute.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne zdjęcia!
    email: julka2131@vp.pl

    ReplyDelete
  10. jejku jakie cudowne widoki! zawsze chciałam iść na to koło haha :)
    zazdroszczę wyjazdu do Włoch, życzę Ci udanego pobytu :)
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczne fotki :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zdecydowanie nie martw się kochana! Ten wyjazd jest po to, żebyś odpoczęła od blogsfery i od internetu, zaczerpnęła nowych pomysłów i inspiracji. Nie po to, żebyś każdego dnia martwiła się dodaniem posta ;) Jedź i baw się dobrze!
    Konkurs:
    Bloga obserwuję od dawna jako Julia Mosińska.
    Fanpage także od dawna obserwuję jako Julka Mosińska.
    e-mail: luska.luskaa@gmail.com

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  13. Ja też bardzo zaniedbałam bloga i stwierdziłam fakt, że bardzo tego żałuje i powracam c:

    Obserwuję i polubiłam FanPage :)

    adres email: patkaofficial6969@gmail.com

    MaalinowaMamba.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Musiało być cudownie!;))
    Super zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  15. Ja jestem Twoją czytelniczką i bardzo podoba mi się Twój blog! Czekam, aż kiedyś zrobisz jakieś spotkanie w Warszawie ♥
    Email: Gabispocka@gmail.com

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja też ostatnio mam problemy z regularnością, ale blog jest dla mnie ważny. <3
    Jestem Twoją czytelniczką!

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Masz bardzo ładnego bloga :)
    Piękne zdjęcia :)


    http://f0rder.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cudowne zdjęcia. Widoki są prześliczne :)

    KLIK

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia, też nie wyobrażam sobie życia bez blogowania :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajny pomysł ze zrobeniem sobie takiego wolnego dnia bez bloga. Może kiedys spróbuje, ale chyba nie wytrzymam hehe. :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia i widoki ;) Zgłaszam się też do konkursu. Mój mail: imdollka@gmail.com Lubię od dawna jako: Kamila Pie

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Post nie jest ponury, zdjecia cudowne *_*
    Chętnie przygarnę pocztówkę heh
    Obserwuje jako Dorey
    Lubie jako (wiesz)
    Doreyblog@onet.pl
    Pozdrawiam :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przepiękne zdjęcia! *.*
    e-mail: juleczka_ko3@wp.pl

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia cudowne :)
    Pozdrawiam :) Mój blog- (kliik)♥
    obserwuje jako: Ola Pazurkiewicz
    olapazurkiewicz24@wp.pl

    ReplyDelete
  25. Świetny blog! Piękne zdjęcia ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie http://true-less.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia :) Śliczne sandałki :* Obserwuję!

    leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Najważniejsze żeby się nie poddawać i rozwijać to co się kocha! :) Śliczne zdjęcia :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Boskie buty *.*
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja czytam Twój każdy post i każdy uwielbiam, robisz piękne zdjęcia i fajnie piszesz, nie poddawaj się :*
    obserwuję jako Via Martyna, fp lubię jako Martyna Zasadzinska, mój e-mail viamartyna@gmail.com
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Prowadzenie bloga to cudowne hobby :)
    zazdroszczę wyjazdu do włoch :)
    cudowne zdjęcia, bardzo inspirujące
    i wakacyjne <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjecia! Szkoda, ze ja nie pojechałam w tym roku nad morze. Biorę udział w konkursie ;)
    1. Obserwuje jako Rilseee
    2. Email - lukasiak6@gmail.com
    3. Polubiłam fb jako Milena Ł., :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjęcia! Ja równiez teraz, nie wyobrażam sobie życia bez bloga, a to takie dziwne, kilka lat temu nawet nie wiedziałam co to jest! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja bardzo lubie Twój blog i czytam kazdy post jaki dodajesz :3 Przywiazalas się do bloga j to widać, musze przyznać, ze jest to pozytywna rzecz :) SlIczne zdjecia i miłej wypoczynku we Włoszech! moj blog

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia, szczególnie te na plaży :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. obserwuję od dawna, polubiłam, email: kikaa.s.99@gmail.com :)
    ładne zdjecia! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Naprawdę cudowne zdjęcia :)
    Obserwują od dawna: madda
    mail: mada.michnowicz@wp.pl
    FB-Tak
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  38. Witaj !
    Chyba każdy tak miał że trochę w te wakacje zaniedbał bloga ;)
    Ja aż miesiąc go zaniedbałam , ale już wróciłam ;)
    Zdjęcia cudowne, widoki piękne ;) Tyle osób chętnych na pocztówke że ohoho ;) Chyba się nie dostane :D Ale spróbować można. E-mail : sikorajoanna12@gmail.com
    Ale było by miło gdybyś zajrzała na bloga mojego ;) Ale oczywiście do niczego nie zmuszam ;)
    Link do bloga :
    http://happydaysikorki.blogspot.com/2015/08/lba-nowy-wyglad-zdjecia.html

    Pozdrawiam i życzę Miłych jeszcze wakacji ;) :*

    ReplyDelete
  39. Oo, pięknie wyglądasz! I te widoki, cudowna sprawa, zazdroszczeęę <3
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  40. Też byłam w tym roku nad Bałtykiem. Super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  41. Szczerze mówiąc masz jednego z lepszych blogów prowadzonych przez młode osoby. Piszesz o tym co lubisz, widać że nie robisz niczego na siłę, na pokaz. Twoje zdjęcia są bardzo ładne!
    Oby tak dalej!
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. śliczne zdjęcia, jakie widoki! *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. mega widoki!
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam, nowy design i fotorelacja z Bułgarii!

    ReplyDelete
  44. Jestem na tym blogu po raz pierwszy i na pierwszy rzut oka prowadzony jest naprawdę starannie i bardzo mi się spodobał :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  45. Cudowne widoki i zdjęcia :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    ReplyDelete
  46. Ładne zdjęcia :)
    obserwuje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ja też miałam takiego wakacyjnego lenia :D Jeju ale super zdjęcia!

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja bardzo lubię czytać Twoje posty, a Twoje zdjęcia są cudne ! :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia!

    Do konkursu się zglaszam : laurahassak01@gmail.com

    Chętnie przygarnę pocztowkę!

    ReplyDelete
  50. Cudowne zdjęcia! :)

    Zapraszam na KONKURS NA MOIM BLOGU! Do wygrania świetna i bardzo kreatywna książka! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  51. Cudowne widoki i piękne zdjęcia ♥:)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia,Super blog! pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Jejku jak tam jest pięknie! Przecudowne zdjęcia! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  54. Ale śliczne widoki i zdjęcia! Trochu ci zazdroszczę ;) Miłego pobytu we Włoszech!

    Nowy Post!

    ReplyDelete
  55. Super widoki! :)
    Zapraszam do mnie na nowy post! :)
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Piękne włosy <33

    Zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja jestem wiernym czytelnikiem ;) Miłego wyjazdu

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  58. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zazdroszczę Ci, że jedziesz do Włoch :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  59. Cudowne zdjęcia ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Czadersko wyglądasz,w wolnej chwili zajrzyj tez do nas. ;)

    nowaksisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Jeju, jakie cudne zdjęcia! :)

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik)♡

    ReplyDelete
  62. Wiesz co widać, po tym, że się zastanawiałaś, jakby wyglądało Twoje życie bez bloga i jednak chcesz nadal blogować? To, że kochasz to robić i kochasz swoich czytelników! To się naprawdę ceni :) Rozwijaj swoje umiejętności dalej, bo warto! Masz wspaniałego bloga, chociaż jestem tutaj pierwszy raz! Wygląd jest cudowny- sama bym chciała taki mieć, no ale, mam jaki mam. Zdjęcia są cudowne- super jakości, a ty- przepiękna!! Jestem zachwycona tym blogiem :) Co do konkursu, to z chęcią wezmę udział, bo nigdy jeszcze nie dostałam żadnej pocztówki i to był super pomysł z tymi pocztówkami!
    Zaobserwowałam;
    meail: e14pj@onet.pl

    http://adviceva.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mega kochane, dziękuje! ❤ :*

      Delete
  63. Ja też nieraz zastanawiam się jak wyglądałoby moje życie bez bloga...Faktycznie mniej obowiązków, mniej czasu spędzonego przy komputerze...Ale nie potrafiłabym z tym skończyć tak jak ty :))
    Wspaniałe zdjęcia. Cudowne widoki ♥
    Zakochałam się w bucikach :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Cudowne zdjęcia ! :) JA też nie mogłabym życ bez bloga !

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  65. Przecudowne zdjęcia! Uwielbiam czytać Twojego bloga i często tutaj wpadam, więc skoro mowa o Twoich prawdziwych czytelnikach to już się melduję! :D
    Również czasem tak myślę o tym, jakby to wyglądało wszystko, gdybym nie miała bloga, ale te myśli zupełnie mnie nie przekonują, ponieważ wraz z blogiem utraciłabym cząstkę siebie i swojego życia, ponieważ blog obecnie gra w nim istotną rolę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  66. Śliczne zdjęcia ! :) A bluzka, którą masz na sobie wręcz podbiła mi serce :3
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie ! :)

    ReplyDelete
  67. Jeśli blogowanie to coś co kochasz to nigdy, przenigdy się nie poddawaj :)
    Obserwuję już dawno, a mój e-mail to : positive.karina@gmail.com
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  68. Hej :D świetny blog, powodzenia w dalszym prowadzeniu! ja dopiero zaczynam, zapraszam: http://otherjestem.wix.com/other ;)

    ReplyDelete
  69. Masz rację, ciężko blogerce/blogerowi, który się przyzwyczaji do codziennej rutyny z blogiem zrezygnować później z tego.
    Wspianj się dalej, wyżej, wyżej, aż osiągniesz to co kochasz ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡