Sunday, July 12, 2015

Sunny Saturday ☼

Okulary- Dressgal(klikniesz?) | Bluzka- Dressgal(klikniesz?) | Spodnie- Persunmall(klikniesz?) | Buty- New look
Ostatnio nie bardzo miałam czas na pisanie tu dłuższych treści. Wakacje czas wolny, jednak gdy jestem teraz w Belgii nie siedzę tak często i długo przed komputerem. Staram się nie siedzieć bezczynnie w domu stąd mój brak czasu. Jednak nie mam zamiar was zaniedbywać co to to nie! Dlatego dzisiaj będziecie mieli co czytać i do tego mam dla was mnóstwo zdjęć, haha.


Większość z nas na pewno kiedyś spotkała się z ludzką obojętnością, może nie tyle co obojętnością ale brakiem umiejętności patrzenia na późniejsze skutki ich zachowania. Czyli osobami, które nie zwracają uwagi na innych ludzi lub zwierzęta czyli po prostu nie obchodzi ich los innej osoby. Jakiś czas temu w telewizji pokazywali fragment nagrania z nad wody gdzie topił się mężczyzna, może o tym słyszeliście. Ludzie w okół niego nie zauważyli nawet kiedy przepływali dosłownie obok. Może i ludzie naprawdę go nie widzieli a może po prostu nie chciało im się reagować, nie mam pojęcia. W momencie gdy mężczyzna zanurzył się pod wodę dodatkowo przepłynął nad nim człowiek na materacu. Jego znajomi dopiero po 30 min zorientowali się, że go nie ma, jednak było już za późno. Gdyby ktoś się tym zainteresował nie musiałoby się to kończyć śmiercią. Kolejnym przykładem jest zostawianie psa czy dziecka w samochodzie na słońcu. Nawet jeśli idzie do sklepu czy gdziekolwiek na chwilę. Samochód szybko się nagrzewa a dobrze wiem jak trudno jest wytrzymać w środku, można dostać udaru lub nawet umrzeć. Jest sporo takich sytuacji a my możemy je zauważyć i zacząć reagować, nie bądźmy obojętni. Może nie są to typowe przykłady ludzkiej obojętności, ale mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli. Ostatnio mam wrażenie, że cokolwiek co piszę nie ma sensu, ale nie chodzi tu o brak weny, mam nadzieję, że niedługo mi przejdzie.

Relacje z kręgli i wczorajszego dnia możecie jeszcze zobaczyć na moim snapchacie! - julczi58
Chciałabym podziękować z całego serduszka za ponad 800 czytelników! ♥
Ubrania są ze strony Dressgal(klik) i Persunmall(klik)
Okulary - KLIK
Bluzka - KLIK 
Spodnie - KLIK
Bluzka Oli - KLIK
Spodenki Oli - KLIK
Za poklikanie w linki będę bardzo wdzięczna!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Snapchat2: julitaxjulia
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

111 comments:

  1. Super zdjęcia, udana fotorelacja. :)
    Oczywiście poklikane w linki. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ludzie często nie pomagają innym widząc, że dzieje się im krzywda tylko dlatego, że im się nie chce... Świetne zdjęcia :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjecia, widzę ze pobyt w Belgii udany! :) poklikalam.
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  4. Ostatnio byłam w Brukseli - jest piękna, zwłaszcza Grand Place nocą!
    p.s. Świetnie wyglądasz w boyfriendach <3

    Zapraszam do mnie! szumilook.blog.pl/2015/07/11/mixed-emotions/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie się czyta bloga z takimi fajnymi zdjęciami. Okulary bardzo ładne, mam w planach podobne do kupienia. :)
    24thseptember.pl

    ReplyDelete
  6. Niestety egoiści są. nie obchodzi ich los innych. Cóż trzeba to przeżyć :) Uwielbiam oglądac twoje zdjęcia :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetne zdjecia, fajne spodnie
    kliknęłam w linki
    mogłabyś u mnie kliknąć w banery?

    ReplyDelete
  8. Ludzka obojętność czasem mnie przeraża. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia! :)
    Ludzka obojętność czasami nie ma granic, ludzie nie umieją czasami przewidzieć skutków ich zachowania.

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  10. Mega mega mega stylizacja! Fotek dość sporo, fajnie. Oczywiście są bardzo bardzo ładne. Masz bardzo ładnego bloga podoba mi się design.

    Zapraszam do mnie -----> http://monicabelle.blogspot.com/
    Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  11. Stylizacja, jak zarówno fotografie zachwycają! Chyba zacznę częściej do Ciebie wpadać! :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    ReplyDelete
  12. Świetna fotorelacja !!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne zdjęcia takie niespotykane !!

    Pozdrawiam !
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  14. Przepiękne zdjęcia! :)
    Masz wielki talent :)
    Świetna stylizacja
    http://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. http://secretgirlblogsg.blogspot.com/2015/07/secret-girl-od-czegos-trzeba-zaczac.html zapraszam na tego bloga jest bardzo ciekawy nie jest mój ale warto przeczytać !!! Dawajcie jej w komentarzu pomysły na nowe posty ! A jak wam się spodoba to zaobserwujcie , bo chce jej zrobić niespodziankę na urodziny , a dla niej ten blog to naprawdę wielka rzecz , więc zapraszam ;D

    ReplyDelete
  16. Świetna fotorelacja :)
    Zdjęcia są super

    ReplyDelete
  17. Często zdarzają się niestety takie sytuacje kiedy ktoś jest obojętny na cierpienie innych :/
    Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, życzę udanych wakacji ;)

    Obserwuję ;)
    http://zdrowopsychiczna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia :) Ludzka obojętność jest chyba najgorsza ze wszystkiego:/

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przepiękne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz, a te widoki genialne!
    Jak mnie denerwuje ludzka obojętność. Nie lubię takiego zachowania!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjecia, kliknęlam we wszystkie linki:)
    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli odwdzięczyłabyś się klikając tu: http://www.shein.com/White-Bow-Hollow-Lace-Shorts-p-206015-cat-1740.html?utm_source=http://monika-haczyk.blogspot.com/ oraz poklikając w linki od http://monika-haczyk.blogspot.com/2015/07/summer-wishlist-from-lucluc.html ? :)

    ReplyDelete
  23. Cudne zdjęcia. Obie świetnie wyglądacie.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajnie piszesz. :) zapraszam do obserwowania mojego bloga.http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. "daj innym to czego od innych oczekujesz"
    "traktuj drugiego jak siebie samego"
    "traktuj innych tak, ja sama chciałabyś być traktowana"
    ale niestety ludzie o tym zapominają, a i tak oczekują od innych zbyt dużo/
    Jak można zapomnieć o dziecku czy psie?! to jest chore i okropne.Widziałam filmik jak wyciągali zdechłego psa z nagrzanego wozu...coś okropnego, serce mi stanęło.
    Ludzie to egoiści.

    KLIK <3

    ReplyDelete
  26. wow! świetne spodnie, aż nie mogę się napatrzeć, bo sama takich szukam! <3
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  27. świetne spodnie, super stylizacja i przepiękne fotografie!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wow, ale niesamowite zdjęcia, czuję się jakbym tam była :-D.
    Mogłabyś kliknąć w link w najnowszym poście? Będę wdzięczna :-).
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. prześliczne zdjęcia,poklikałam we wszystkie linki,śliczna ta biała bluzeczka :))
    dla mnie jest to okropne jak można być tak obojętnym dla innych ludzi,ten pan co utopił się w tym jeziorze... no porażka tyle ludzi w okół niego było a wszyscy albo mieli to w dupie albo tak jak wspomniałaś na prawdę go nie zauważyli ..
    zapraszam do siebie patrycjachojnacka.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  31. masz racje, o tej sytuacji z topiącym się mężczyzną słyszałam i muszę przyznać, że to był absurd, ludzi są zapatrzeni w siebie to aż przerażające, świetne zdjęcia
    będzie mi miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Te sytuacje są przerażające, ale niestety ludzie często nie chcą na to reagować. Linki poklikane :)

    ReplyDelete
  33. Gratulacje takiej ilości czytelników, piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. najbardziej boli mnie to, gdy kogoś nie obchodzi los zwierzęcia, jestem zdania, że człowiek jakoś sobie poradzi (wiadomo, że nie wie wszystkich sytuacjach), ale zwierzę zawsze może liczyć tylko i wyłącznie na nas..

    świetne spodnie :)
    śliczne zdjęcia :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetne spodnie :) poklikasz u mnie?
    Mój blog

    ReplyDelete
  37. Relacja z kręgielni była najlepsza :3 Świetne zdjecia nie moge oderwać oczu :) moj blog

    ReplyDelete
  38. Rewelacyjne zdjęcia! Dopiero co weszłam na Twojego bloga po raz pierwszy i już obserwuję! :)
    Pozdrawiam, http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Pięknie tam jest, podobaja mi się spodnie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Miejsce super, a zdjęcia po prostu świetne ;)

    wiktoriabaran141.blogspot.com *zapraszam, dopiero zaczynam :)*

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia, masz talent i dobry aparat :-) Ja również do Brukseli planuję się wybrać w te wakacje chociażby na weekend, słyszałam ,że fajne jest tam połączenie nowego ze starym w architekturze. :-)
    A co do bezmyślności ludzi, słyszą w TV co się może stać dziecku, psu czy innej istocie w aucie ale ludzie myślą ,że ich to akurat nie spotka czują się bezkarni taka też jest prawa. Ludzie uczą się na własnych błędach i ciężkich konsekwencjach ale to i tak nie jest dla nich usprawiedliwienie :/

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com - KONKURS
    Pozdrawiam ciepło, Ada :-)

    ReplyDelete
  42. Udanego pobytu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Belgia jest przepiękna! Zazdroszczę. :(

    ReplyDelete
  44. Genialne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  45. Jak tam piękne! pozazdrościć :P
    Poklikałam w linki. byłoby miło, gdybyś w zamian poklikała w banery na moim blogu. :)

    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  46. No niestety ludzie tacy są.

    Cudowne zdjęcia, widzę, że wyjazd udany :)


    http://f0rder.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. bardzo podobają mi się zdjęcia, super że są w dużym rozmiarze! :)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  48. Super blog:)
    Ekstra zdjęcia chętnie jeszcze zajrzę na twojego bloga, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam również do siebie :*
    http://normalnienien.blogspot.com/2015/07/czesc-hej.html

    ReplyDelete
  49. ach jak tam pieknie !
    Swietne zdjecia ;)

    stegofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Uwielbam Twoje posty <3 Ludzka bezduszność po prostu niedługo przejdzie granice możliwości... to jest okropne co inni potrafią zrobić drugiej osobie

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. świetne zdjęcia!:)
    http://szalonazduna23.blogspot.com/2015/07/wreath-sesja.html

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ooo Berlin! Ja ostatni raz byłam tam półtora roku temu, a z chęcią jeszcze raz bym pojechała. c:
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bruksela, nie Berlin, ale rozumiem pomyłkę bo w Berlinie też jest podobna brama :)

      Delete
  54. Genialne zdjecia!! Woow <3
    http://frankybronky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia zazdroszczę wyjazdu i wyjścia na kręgle! Co do tekstu to ludzka obojętność może być straszna w skutkach a ci ludzie nie zdają sobie nawet z tego sprawy. To smutne jak bardzo potrafią być egoistyczni

    http://majadepp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. to naprawdę przerażające jak ludzie mogą być czasami ślepi... śliczne zdjęciaa! *,*
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    ReplyDelete
  57. świetnie napisane, a zdjęcia cudne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Zazdroszczę wyjazdu, ja nigdzie nie jade w te wakacje niestety :/

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    ReplyDelete
  60. Ciekawy post, a zdjęcia są cudowne!
    (Bardzo podobają mi się Twoje spodnie, z pierwszych zdjęć)

    http://rzucane-na-szaniec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia c: Obserwuję i liczę na to samo u mnie na blogu. ♥

    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Chętnie przejechałabym się do Berlina w zeszłym roku byłam u cioci w Wiedniu i było genialnie! :)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    ReplyDelete
  63. Widzę, że mamy odrobinę podobny design :) Masz ciekawego bloga. Chyba jestem u Ciebie pierwszy raz, ale będę częściej. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    ReplyDelete
  65. Bardzo spodobała mi się ta fotorelacja. Śliczne zdjęcia,przemyślany tekst, wszystko na duży plus. Dobra robota ;)

    zapraszam do mnie
    http://tiffani426.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. ile Ty tych zdjęć napstrykałaś xD nie mniej jednak, bardzo ładne są :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Było ich o wiele wiele wiecej :D

      Delete
  67. śliczne zdjęcia ♥
    zapraszam jeśli sie podoba to obs :* pozdrawiam :D

    natxxvxx.blogspot.com + poklikalam

    ReplyDelete
  68. Ale piękne zdjecia:) Ślicznie wyglądasz

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? http://sialalala96.blogspot.com/2015/07/best-sellers-and-further-reduction-shein.html. Jest to dla mnie bardzo ważne. Jeśli poklikasz napisz w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę:) Z góry dziękuję za wielką pomoc.

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  69. Wiesz, myślę że wszystko co robimy czy piszemy musi mieć jakiś sens i to co napisałaś również ma sens i to wielki. Bo ludzka obojętność to smutna rzecz i poruszasz tematy o których mało się mówi na blogach :) Cudowne zdjęcia ! *-*
    Pozdrawiam, MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    ReplyDelete
  70. Świetne spodnie!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    ReplyDelete
  71. zazdroszczę! poza tym piękne zdjęcia :) fajna pamiątka.

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Poklikałam :D
    Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ciekawa fotorelacja! Takie historie jak z tym mężczyzną są po prostu niewiarygodne...

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    ReplyDelete
  74. Często tez jest tak, że ludzie nie chca pomagać gdy widza cierpienie bo boja sie, ze jeszcze bardziej zaszkodzą. Tak naprawde każde działanie jest lepsze od zwykłego stania i patrzenia sie.
    Zakochałam sie w tych zdjęciach, są naprawde cudne! Te kolory takie żywe... Piękne!
    jullss-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Tej historii nie słyszałam, ale to straszne :( Nie pomóc komuś kto jest w potrzebie, tylko przejść obok bez najmniejszego przejawu zainteresowania? Jak tak w ogóle można?
    moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html

    ReplyDelete
  76. Tej historii nie słyszałam, ale to straszne :( Nie pomóc komuś kto jest w potrzebie, tylko przejść obok bez najmniejszego przejawu zainteresowania? Jak tak w ogóle można?
    moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html

    ReplyDelete
  77. jak ja uwielbiam te duże dawki zdjęć w Twoich postach! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  78. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  79. Jak dużo pięknych zdjęc, lubię to, haha..
    Super post :)
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    ReplyDelete
  80. Nigdy nie zostawiłabym mojego psa w nagrzanym samochodzie. Ludzie są tacy nieodpowiedzialni.. :/

    KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete
  81. Piękne zdjęcia i muszę przyznać, że masz cudowne włosy *.*


    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Świetny post! :)

    Poklikasz w linki u mnie w poście? http://ghabj.blogspot.com/2015/07/wishlist-choies.html

    Odwdzięczę się! :*

    ReplyDelete
  83. Idealne zdjęcia!:)
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=0

    ReplyDelete
  84. Zdjęcia są mega! Lubię, gdy w postach jest ich dużo.
    AleksandraQ-klik

    ReplyDelete
  85. Zdjęcia są mega! Lubię, gdy w postach jest ich dużo.
    AleksandraQ-klik

    ReplyDelete
  86. Świetne, uwielbiam takie podróżnicze posty! :)
    robertakaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Faktycznie ludzie często są całkowicie obojętni. Śliczne zdjęcia :3

    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  88. Ludzka obojętność mnie przeraża, szczególnie jeśli ta obojętność wyrządza krzywdę innym ludziom czy stworzeniom. Nie mieści mi się to w głowie :)

    ReplyDelete
  89. bardzo ładne zdjęcia, widać, że masz udane wakacje! a te podarte spodnie są cuudowne!
    co do tematu, to faktycznie ludzka obojętność jest najgorsza, nawet się z nią spotkałam.

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :D

    ReplyDelete
  90. Fajne okulary, jestem miłośniczką takich szkiełek :)

    ReplyDelete
  91. Cudowne zdjęcia :) Bardzo mi przypadły do gustu krótkie spodenki :)

    ReplyDelete
  92. Fajne boyfriensy ;) i fotki poklikałam :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Super zdjęcia! Belgia jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia, mam nadzieję że niebawem tam się znajdę. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡