Monday, July 27, 2015

Jak poradzić sobie z tęsknotą? / 27/07/15✿

 Już dzisiaj wracam do Polski, niestety a może i stety. Autokar mam o 21, czyli za około 4 godziny. Przede mną 24 godziny drogi, już nie mogę się doczekać! (Wyczujcie ten sarkazm). No ale nie będę aż tak narzekać bo już 4 dni po moim przyjeździe razem z rodzinką jedziemy nad morze, mam nadzieję, że będzie ładna pogoda. Zapraszam na mojego snapchata - julczi58. Nie będę was już zanudzać i przejdę do części tematycznej.


Każdy z nas w życiu doświadcza tęsknoty, można tęsknić za przeróżnymi rzeczami i osobami, np. dzieciństwem, kimś z rodziny, przyjacielem, chłopakiem, zwierzątkiem czy nawet jakąś rzeczą materialną. Tęsknota to poczucie braku kogoś lub czegoś, przez co można stać się smutnym, zamyślonym. Jeśli tęsknota nasila się i trwa bardzo długo może skutkować depresją. Zatem jak sobie z tym radzić? Rozmowa przez telefon czy na skypie, bardzo pomaga, jeśli chodzi o to, że dana osoba wyjechała. Wtedy mniej odczuwamy, że tęsknimy. Jeśli chodzi o tęsknotę przez rozstanie, wtedy nie warto rozmyślać i się zamartwiać, lepiej wyjść gdzieś z przyjaciółmi, wyrwać się z myśli. Nie skupiać całych myśli na tym. Postaraj się to kontrolować i nie pozwól by to uczucie zatruwało twoje samopoczucie. Jeśli czyta to jakaś osoba, która aktualnie tęskni, pamiętaj czas leczy rany i później będzie już lepiej. Moja mama mieszka w Belgii a ja w Polsce, nie widzimy się zazwyczaj przez 3-4 czasami nawet 6 miesięcy i dzięki skype-owi możemy normalnie rozmawiać i nie odczuwam takiej tęsknoty, właściwie czuję jakby cały czas była ze mną w Polsce. A wy co sądzicie na ten temat?
KLIK 
Zapraszam do polubienia mojego fp! :D 
     
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Snapchat2: julitaxjulia
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

94 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ładne zdjęcia :) Ja nigdy nie mogę poradzić sobie z tęsknotą.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tęsknota to jedno z najgorszych uczuć :(
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Masz racje gdy nachodzą nas takie gorsze momenty związane z tęsknotą powinniśmy zająć czymś innym swoje myśli.
    Pozdrawiam,madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/2015/07/czy-kazdy-czowiek-zasuguje-na-szacunek-2.html#comment-form

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjecia!
    To prawda że skype pomaga chociaż trochę zmniejszyć tęsknotę, jednak ja bym chyba nie mogła wytrzymać z tęsknoty gdyby jeden z moich rodziców mieszkał za granicą... Moja siostra wyjechała i rozmawiamy mniej więcej raz w tygodniu jednak to nie to samo co normalna rozmowa :) ale post mi sie bardzo podoba i blog również :) będę wpadać tu częściej ;)

    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dzięki dzisiejszym technologiom nie odczuwa się tęsknoty tak bardzo jak kiedys - zawsze mozna porozmawiac przez telefon, skejpa, nawet głupi SMS dużo daje :)

    TEKST

    ReplyDelete
  7. Ale świetne zdjęcia! Ja przez dłuższy czas miałam taki problem,że gdziekolwiek wyjeżdżałam bez rodziców tęskniłam. Płakałam za nimi cały czas i przez to niszczyłam sobie wyjazdy. No cóż teraz mi to minęło bo zawsze jak mi się zatęskni to szybko coś robię,żeby o tym nie myśleć.

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  8. Super post! :3
    http://ciemnyskrawek.blogspot.com/2015/07/jak-poprawic-sobie-humor.html

    ReplyDelete
  9. Podziwiam cię, że wytrzymujesz bez mamy. PS. Piękne zdjęcia :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja właśnie mam rodzeństwo daleko od siebie, a widujemy się co kilka miesięcy zazwyczaj. Z czasem się do tego przyzwyczaiłam, ale mimo to nadal czasami odczuwam tęsknotę. Chociaż kontaktujemy się ze sobą co jakiś czas :)
    Świetne zdjęcia, a ta bluza jest genialna! Uwiebiam motyw ananasów :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  12. Najgorzej jak tęsknimy do osób których już nie ma - jedno z najgorszych uczuć w życiu, nie polecam.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  13. Bardzo mądry post. Moja mama kiedyś wyjeżdżała za granicę do pracy, czasami na około 2 miesiące. Na początku płakałam, byłam przygnębiona, ale z czasem się do tego przyzwyczaiłam i starałam się myśleć o tym w jakiś bardziej pozytywny sposób.
    Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. nie tęsknimy cały czas - trzeba żyć tym co jest teraz! :) <3
    Mój blog-klikaj śmiało <3

    ReplyDelete
  15. Tęsknota to jest wielki ból, cierpienie i wiele poświęceń się czasami z tym wiąże... Ale dzięki niej czasem doceniamy jak ktoś jest dla nas ważny i ile dla nas znaczy :)
    Śliczne zdjęcia ;*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    ReplyDelete
  17. Kocham twoje zdjęcie, naprawdę. Tęsknota to czasami naprawdę okropne uczucie. I mimo wszystko trzeba sobie z tym radzić. :) ale dzięki tęsknocie wiemy też ile ktoś dla nas znaczy.
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  18. świetne to miejsce i super bluza :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja mam większość rodziny we Włoszech, masz racje skype pomaga :)
    Cudowny blog i post! Obserwuję i mam nadzieję, że sie odwdzięczysz :)
    Poklikacie u mnie w banery i linki? Odwdzięczę się! :)
    Nowy post - seecreetivee blog- kliknij♥

    ReplyDelete
  20. Piękne zdjęcia i cudowne miejsce na zdjęcia ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. NICE PICS
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia!! Szkoda, że wracasz :(
    Te zdjęcie tego ognia, to mega ładnie wyszły ^^
    Proszę Cię o kliknięcia w linki dla firmy Dressgal u mnie na blogu, klikniesz?<3
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny post! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. współczuje bycia tak daleko od mamy:( kliknęłam:)
    ----
    http://polowcia--blog.blogspot.com/ proszę o klikanie!

    ReplyDelete
  25. Świetny post!
    Ja podzielam Twoje zdanie na temat tęsknoty. Rozmowy przez skype czy pisanie e-mail'y bardzo pomaga na taką rozłokę np. którą ty masz z mamą.
    Po prostu oszalałam na punkcie Twoich zdjęć, może nie tak bardzo ogni, ale kwiatów. Kocham je fotografować i widzę, że masz smykałkę do tego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Czas nie leczy ran tylko przyzwyczaja nas do bólu...
    Najlepiej kiedy się za czymś/kimś tęskni to najlepszą receptą jest zajęcie się czymś tak, żeby o tym nie myśleć. Trudne, lecz wykonalne.
    Ładne zdjęcia :) Szczególnie zachwyciły mnie te z ogniem, dawno takich nie widziałam :)

    ReplyDelete
  27. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  28. Super zdjęcia, szczególnie w świetnym momencie uchwycony ogień.
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jakie cudowne zdjęcia!:))
    Tęsknota to niefajne uczucie ;/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  30. Zapraszam do postu powracającego.

    : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  31. Ja bym chyba nie wytrzymała tyle czasu nie widząc swojej mamy. Śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  32. Tęsknota to coś okropnego!
    Podziwiam Cię, że wytrzymujesz tyle czasu bez mamy. Dobrze, że rozmawiacie przez skype, wtedy na pewno mniej tęsknisz :)
    Prześliczne zdjęcia!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  33. Na tęsknotę najlepsze są różnego rodzaju zajęcia. Przepiękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Po rozstaniu raczej ciężko komuś się szybko pozbierać na tyle żeby wyjść z domu i nie zalać się łzami na widok miejsca które kojarzy się z ukochaną osobą. Podziwiam ze radzisz sobie z tęsknotą za mamą

    http://viicziii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. z twoich słów wynika, że ogarnęła mnie tęsknota :( piękne zdjęcia, gdzie tak pięknie? :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Przydatny post - ludzie przychodzą i odchodzą i czas wreszcie nauczyć się jak za nimi tęsknić z godnością .
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Post napisany bardzo ładnie ! Masz sporo racji ;) Tęsknota potrzebuje czasu ! ;) A skype lub zwykły sms czy rozmowa przez telefon może dużo pomóc ! ;)

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia śliczne, jak zawsze :)
    Pozdrawiam :)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  39. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  40. Nie wyobrażam sobie takiego długiego rozstania z moją mamą, tym bardziej, że przebywam z nią prawie codziennie. Dobrze, że radzisz cobie z tęsknotą. :)
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  41. sliczne foteczki i blog tez piekny ;*
    zycze powodzenia w blogowaniu :)
    pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  42. Zdjęcia są przepiękne a co do posta to masz rację. Skype może w jakiejś części zastąpić kogoś nieobecność ale nie w całości. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    ReplyDelete
  44. Ja niestety nie umiem poradzić sobie z tęsknotą i z każdym kolejnym dniem jest co raz gorzej. Ale mam nadzieję, że jakoś wytrzymam jeszcze te 3 miesiące i nie załamie się całkowicie :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  45. Nie zazdroszczę takiej sytuacji z mamą.. Ale mimo wszystko podziwiam :) Super fotki!

    ReplyDelete
  46. Swietny post i zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu nad morze!
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. mimo, że czas leczy rany to czasami często jest tak łatwo zapomnieć i nadal się tęskni...
    lecz co do tęsknoty z powodu "odległości" bardzo cieszę się, że jest coś takiego jak skype, to bardzo wszystko ułatwia! miłego pobytu nad morzem, buziaki kochana:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Świetne zdjęcia :)
    http://aryabloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajne porady, aczkolwiek nie zawsze tak łatwo o wszystkim zapomnieć i nie tęsknić.. Z czasem pewnie ta tęsknota mija, natomiast zależy jak bardzo ta tęsknota się nasiliła i ile ona czasu będzie trwała. Prześliczne zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    ReplyDelete
  50. Jestem tu po raz pierwszy i powiem ci, że masz prześliczny design i jesteś na prawdę śliczną dziewczyną ;) Zdjęcia są równie piękne.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba ci się u mnie, zostań na dłużej i zaobserwuj ;)
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    ReplyDelete
  51. co za cudowne zdjęcia! piękny blog :) co do notki ja nie odczuwam zbytnio tęsknoty, jedynie nude :D

    ReplyDelete
  52. Cudowny wpis, ostatnio dodałam baaardzo podobny, jeśli chcesz- zajrzyj!
    Cudowne zdjęcia. Twój blog bardzo mi się spodobał, więc zostawiam komentarz i obserwację. Liczę na rewanż. ;)
    http://carelesslyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Nienawidzę uczucia tęsknoty.. Zresztą pytanie, kto ją lubi? Chyba nikt.. Ja tęskniłam za swoimi rodzicami przez 5 lat, bo mieszkałam w Polsce, a Oni wyjechali do Anglii za pracą.. To było straszne.. to uczucie, że masz 15 lat, przeżywasz swoje pierwsze "rozterki miłosne" i nie możesz porozmawiać z mamą w cztery oczy tylko np. przez skype.. a to nie to samo.. Zbyt długo zwlekałam z wyprowadzką tutaj do nich i dopiero od roku mam ich "z powrotem" i mieszkamy sobie razem w Anglii! :)
    Bardzo ciekawy post.. Super zdjęcia! Pozdrawiam PODKOWAA.

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bardzo dobrze napisany post, skłania do myślenia. Miłej podróży powrotej!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. tęsknota to niemiłe uczucie.. ale gdy po długim czasie rozłąki wreszcie się z kimś spotkasz to wtedy jest po prostu cudownie! :)
    pozdrawiam, tusiap.

    ReplyDelete
  57. Znam tęsknotę dosyć dobrze, bo jestem w związku na odległość.. skype rzeczywiście czasem pomaga! :D
    Śliczne zdjęcia, xoxo//mój blog

    ReplyDelete
  58. Własnie mam taki problem bo wyjechałam na miesiąc do Holandii i tesknie za chłopakiem i znajomymi no ale na szczęście za dwa tygodnie wracam! :) Sliczne zdjęcia :)
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  59. Cudownie napisany wpis. Tęsknota jest najgorszym a jednocześnie najpiękniejszym uczuciem, bo czujesz wtedy ze zależy ci na danej osobie. Piękne.
    Zdjęcia cudowne! ;*
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Ja uważam, że tęsknota zaraz po zazdrości to najgorsze co może być. Mojego taty również nie ma przez pół roku w Polsce ;/

    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  61. przepiękne zdj :)
    obserwuję :)
    http://azxallme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Jakie piękne zdjęcia! Zgadzam się z Tobą w 100%.. nienawidzę tęsknić...
    Jesteś śliczna *-*

    Zapraszam do mnie
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Masz rację, tęsknota dobija.. Ale jednak można sobie z nią poradzić ;)
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam ;) - MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  65. Tęsknota moze być zabójcza... Nawet delikatna, potrafi mocni popsuć dzień. Właściwie jakaś towarzyszy nam praktycznie cały czas. Podziwiam, ze mimo takiej odległości miedzy Tobą a Twoją mamą nadal sie trzymasz ;)
    Śliczna jestes, zdjecia bardzo ładne
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    ReplyDelete
  66. Nie lubię uczucia jakim jest tęsknota. W szczególności gdy tęsknię za ukochaną osoba, jest to bardzo męczące i wycieńczające. Jednak uczucie jakiego doświadcza się podczas spotkania po tej przerwie, po czasie w którym się tęskniło - jest nie do opisania :)

    ReplyDelete
  67. Właśnie siostra wyjechała w góry na tydzień, serio to trochę tęsknię, smutno mi bez niej, nie lubię tęsknić :/
    Swietny post, śliczne zdji ♥

    obserwuję ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. super zdjecia, jestes baardzo ładna :)
    pozdrawiam i obserwuję, oraz lubie Twoj fp na fb, jak masz ochote zajrzyj też na mój ;*

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/07/5-sposobow-jak-zaoszczedzic-na.html

    ReplyDelete
  69. Zawsze mam kłopot z tęsknotą.
    Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swojego bloga a na pewno zostawię cos po sobie.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Jakie piękne zdjęcia :) ja tęsknię w sumie tylko za dzieciństwem i osobami, które już mało co się do mnie odezwą, chyba że coś chcą ;-;
    blog-kilk

    ReplyDelete
  71. Współczuję Ci, że musisz dzielić tyle kilometrów od swojej mamy. Ja bym tak nie potrafiła, nawet rozmawiając przez skype'a. Nie radzę sobie z tęsknotą, zazwyczaj lubię sobie popłakać po utracie czegoś lub kogoś. ;/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Piękne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Odległość i tęsknota za daną osobą są na prawdę przygnębiające, ale trzeba sobie radzić właśnie poprzez skype. Na pewno jest wtedy odrobinę lżej :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  74. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    ReplyDelete
  75. Tęsknota to okropne uczucie, taka pustka, którą ciężko wypełnić, ale na pewno trzeba próbować, czas leczy rany. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  76. Rozstania są trudne i chwała Bogu, że wymyślono coś takiego jak Skype!

    ReplyDelete
  77. So beautiful! Great background for taking pictures! :)
    Simimaus

    ReplyDelete
  78. piękne zdjęcia ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Świetny post ! Zapraszam do mnie ;)
    http://elie-ell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. fajna stylizacja i piękne zdjęcia! :)
    licze że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Tęsknota to jedna z najgorszych rzeczy. Piękna bluza!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Cudna stylizacja ;3 Zapraszam do mnie. Tu moja pierwsza stylizacja ;) http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/07/stylizacja-na-co-dzien.html

    ReplyDelete
  84. mega stylizacja! zaglądnij do mnie :))

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡