Friday, July 17, 2015

17/06/15 + KONKURS!

Hejka!
Nawet nie wiecie jak mi miło gdy czytam wasze komentarze, są takie kochane! Tak się cieszę, że podoba wam się moja fotorelacja z wyjazdu. Wiem, że w postach jest dużo zdjęć, ale chce wam pokazać jak najwięcej, osoby, które nie lubią dużej ilości zdjęć, przepraszam. Przejdźmy więc do kolejnego tematu.

"Ludzie gadają za twoimi plecami, tylko dlatego, że jesteś już daleko przed nimi"

Niedawno spotkałam się z tym cytatem i całkowicie się z nim zgadzam. Nie lubię słuchać, gdy ktoś kogoś obgaduje. Czasami zastanawiam się, dlaczego tak właściwie ludzie plotkują. Z zazdrości? Z nudów? Żeby uprzykrzyć komuś życie?  A może jest jakiś inny powód? Nie wydaję mi się. Ludzie chcą sensacji lub odegrania się i tak właśnie powstają plotki (mówię o tych negatywnych, których właściwie jest więcej). Większość z nich jest kłamstwem. Dlaczego ludzie nie potrafią patrzeć na siebie a nie na innych. Jak jest ubrany, jaką ma urodę, co robi. Niektóre osoby nie potrafią radzić sobie z plotkami. Chcecie wiedzieć co jest najlepszym sposobem? Ignorowanie, kiedy nie będą widzieć zainteresowania, wszystko ucichnie. Niektórzy ludzie mają tak nudne życie, że muszą wtrącać się w życie innej osoby. Tak więc jeśli ktoś z was był obgadywany przez kogoś za plecami to tylko dlatego, że jest już daleko przed nim, pamiętajcie! Waszym zdaniem dlaczego ludzie obgadują innych?

"Jeżeli obgadują cię za plecami, pomyśl sobie jaki strach wzbudzasz, że nie powiedzieli ci tego prosto w oczy."
"Ludzie plotkują i obgadują bo łatwiej jest im żyć czyimś życiem niż swoim własnym."

KONKURS!
Co trzeba zrobić?
1. Zaobserwować mojego bloga.
2. Kliknąć TUTAJ i podać cenę w komentarzu.
*
dodatkowo. Polubić mój fanpage - Tutaj
Nagrody:
1. Wybiorę 4-5 osób, którym wyślę pocztówki prostu z Belgii.
2. Polecę blogi 3 osób + 2 trafią do paska bocznego na tydzień.
Konkurs trwa tylko przez parę dni, od 17 do 24 lipca albo nawet krócej.
Ponieważ 27 lipca już wyjeżdżam a muszę mieć czas na skontaktowanie się z wygranymi osobami i na wysłanie.
Przykładowy komentarz:
1. Zaobserwowałam jako:...
2.Cena:...
*Polubiłam jako:...
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat1: julczi58
Snapchat2: julitaxjulia
Instagram: julitaxjulia

97 comments:

  1. 1. Zaobserwowałam jako: Aleksandra K.
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Aleksandra Kojder

    Świetne zdjęcia, ludzie gadali, gadają i będą gadać, po prostu mają nudne życie, więc muszą żyć czyimś :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  2. 1. Zaobserwowałam jako: Gabriela &
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Gabriela Smaroń
    https://truskawkowa-gaba.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. very nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/upfront-company.html

    ReplyDelete
  4. Witaj!
    Zaobserwowałam jako: julka2131
    Cena : $16.99
    Polubiłam jako: Julia Plebaniak
    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  5. Obserwuję jako Klaudia Trzeciak
    Cena: 16,99 $
    Polubiłam stronę jako: Klaudia Trzeciak
    Przepiękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. 1. Zaobserwowałam jako: Luviia
    2. Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Julia Bichta


    Powodzenia wszystkim! :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia :)

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia :-) zapraszam do mnie http://prinfash.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia <3

    Zaobserwowałam jako: Paulina R
    Cena: 16.99$
    Polubiłam jako: Paulina Rędzio

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zaobserwowałam jako: Osia
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Zo Sia
    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  11. Zaobserwowałam jako: Osia
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Zo Sia
    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  12. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam w takiej zabawie ,ale co tam :)
    Obserwuję : Anna Cieślak
    Cena : $16,99
    Lubię jako: Anna Cieślak
    Ps . Śliczne zdjecia ! Zazdroszczę ! :/

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ogrom zdjęć i powiem ci, cudnych zdjęć!
    Poklikałam, żeby po prostu sprawić Ci przyjemność i nie liczę na wygraną, bo jej nie chcę :)
    Super look, taki mega dziewczęcy :)
    huabecx.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia :) Oczywiście poklikałam :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zrobiła to samo u nas:) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia, a na tych z figurkami pop i różdżkami z HP aż się zatrzymałam i zamrugałam. :D
    Bardzo podobał mi się twój look, zwłaszcza bluzka z whatever. :D
    Pozdrawiam. :)

    http://majorkab.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ale śliczne zdjecia ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajny konkurs :)
    Obserwuje jako Paulina Gołota
    Cena: $16.99
    Lubię jako Paula Gołota

    ReplyDelete
  18. Super zdjęcia! Uwielbiam te fotorelacje! Ja również nie lubię obgadywania przecież to jest bez sensu..

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zwykle ludzie plotkują właśnie z zazdrości, ale zdarzają się też takie przypadki, że ktoś ma po prostu wredną naturę.
    Ja akurat lubię dużo zdjęć, zwłaszcza jak są takie ładne jak u Ciebie :)
    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  20. Cudowny cytat i piękne zdjęcia! Życzę wszystkim powodzenia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. swietne zdj
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ludzie nie potrafią poradzić sobie z tym, że Ty coś robisz. Starasz się spełniać swoje marzenia. Im nie chce się wstać z łóżka i wziąć za siebie. Dlatego, gdy widzą, że Ty coś robisz, zamiast samemu zmobilizować się, to
    Tobie starają się wmówić, że robisz coś źle. A co do plotek "za plecami" to często jest to próba w jakiś sposób odegrania się, że Ty coś masz, a oni nie. Nie wiedzą, że być może Tobie też podoba się coś u nich. Takich właśnie ludzi, nie potrafiących dostrzec własnych zalet jest mi bardzo szkoda . :( Bardzo spodobał mi się ten wpis!
    co do konkursu:
    obserwuję blog jako: Łucja Kiełbińska
    cena to: $16.99
    fanpage lubię jako: Łucja Kiełbińska

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny konkurs. Śliczne zdjęcia.

    ✿ Pozdrawiam ✿
    All Pastel World ✿ klik ✿

    ReplyDelete
  24. Przepiękne zdjęcia ! :)

    Obserwuję :)
    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Obserwuję blog jako: martyna zakrzewska
    Cena to: $16.99
    Fanpage lubię jako: Martyna Zakrzewska

    Robisz świetne zdjęcia i podobają mi się Twoje buty:)
    martt-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. 1. Obserwujemy bloga jako: Julia Karola
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Julia Narkun

    PS. Fajowe buty! :D ♥
    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  27. 1. Obserwuję jako aleksandra burek
    2. Cena $16.99
    polubiłam jako Aleksanda Burek
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia, jakim aparatem robione? :)
    easymerry.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. OBSERWUJĘ JAKO: Klaudia Modelska
    CENA: 16.99 $
    POLUBIŁAM JAKO: Klaudia Modelska

    Śliczne zdjecia i nie przeszkadza mi Twoja ilość zdjeć! Jest okej ;) Lubię je oglądać :*
    Bardzo lubię Twojego bloga i jestem stałą czytelniczką :* Kolejny post na pewno przeczytam <3 <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. obserwuję jako : Klaudia Blog
    cena : $16,99
    lubię jako : Klaudia Przeszłowska

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  31. fajne zdjęcia, świetne sandałki

    Obserwuję jako Anna Bielaszewska
    cena koszulki 16,99

    ReplyDelete
  32. śliczne buciki !! I jak zawsze przepiękne zdjęcia :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Cudowne zdjęcia! Ostatnio strasznie mi sie podobają te złote tatuaze! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Obserwuje jako: By-wika
    Cena: $16.99
    Polubiłam jako: Wika Wojnar
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Masz rację! Obgadywanie czy hejty - to wszystko oznacza że osoba która to robi ma nudne życie lub nam zazdrości, więc zamiast sie tym zamartwiać powinniśmy sie tym cieszyć! :D Piękne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  36. fajne zdjęcia i blog,
    dzięki za odwiedziny
    zapraszam częściej, jak również
    wbijanie na moje radia

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia ☺
    Ostatnio staram się ignorować krytyczne spojrzenia innych - przyznam trudne zajęcie, ale mam nadzieję, że coraz lepiej mi będzie wychodzić!

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Nie rozumiem jaki jest sens obgadywania ludzi ;)
    Śliczne zdjęcia! Świetny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  39. Robisz prześliczne zdjęcia :))
    1. Zaobserwowałam jako: Julia Buglinska
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Julia Buglińska

    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia, nie biorę udziału, ale życzę powodzenia wszystkim :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Twoje zdjęcia są takie...prawdziwe :D.Czuję jakbym tam była :).
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    ReplyDelete
  42. Ludzie bardzo często obgadują z zazdrości lub wtedy, kiedy kogoś po prostu nie lubią.
    Cudowne te zdjęcia. Bardzo podobają mi się te różdżki - kupiłabym taką :D
    [Mój blog]

    ReplyDelete
  43. Zaobserwowałam jako Julia Kołodziej
    Cena - $16,99
    Polubiłam jako Julia Kołodziej

    ReplyDelete
  44. Poklikałam tatuaże itp.. (: Śliczne zdjęcia :)
    Cena:16.99$ (:
    Obserwuje jako: Ga Bi
    Fangape jako: Gabrysia Preis
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  45. Żałosne są te twoje konkurSIKI. Dlatego, że zbierasz sobie grono "fanów", którzy zostają nimi pod cichym przymusem, bo chcieliby wygrać w konkursie, więc zaobserwują bloga polubią fanpage- w ogóle nie za wcześnie ci na fanpage? chyba za wcześnie. Moim zdaniem to co robisz jest niesłuszne. Gdzieś kiedyś nawet pisałaś, że nie podoba ci się obs za obs, no ale przepraszam to jest jak obs za obs, a może i gorsze. Przy obs za obs jest sprawiedliwie, a w tym przypadku to ty zyskujesz więcej. Co to takiego wysłać te marne 5 pocztówek, no sory to nie jest drogie. Czy tam wiszenie na twoim blogu przez pewien czas... A ciebie polubi MASA osób, sorki "zalajkuje", zaobserwuje i wejdzie w twój głupi linczek. Zyskujesz niewymiernie dużo - ubrania z linczków a potem może inne rzeczy. To jest żerowanie na ludziach wiesz? To jest podłe z twojej strony. Serio się zastanów nad tym i może zmień formę tych konkursów. Nie lepiej, żeby obserwowały cię osoby, które faktycznie tego chcą, a nie np. chcą wygrać konkurs? Nieważne. Pozostawiam to tobie do przemyślenia. Zakładam, że takiego komentarza nie zamieścisz, bo jest nie jest pozytywny, ani obojętny. Jednak serio przeczytaj kilka razy dla siebie i przemyśl sprawę. Na pewno nie tylko ja tak myślę. Pozdro;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro ci coś nie pasuje to po co marnujesz swoj czas i mi to piszesz? Zachowaj to dla siebie bo tak szczerze to co napisalas/les nic nie zmieni. Jakby nie chcieli to by nie zaobserwowali ale skoro jednak to zrobili to chcieli. Co do fp zakladaja go osoby ktore maja mniej obserwatorow niz ja i jakos nikt nie ma problemu. Pozatym chyba widzisz '*' i napis 'dodatkowe' tak? No właśnie. Nie chcę być nie miła ale nie bedziesz mi wmawiac jak jest. Żegnam.

      Delete
  46. Nie cierpię plotek. Bardzo słuszny cytat, że jeżeli ludzie gadają za naszymi plecami to znak, że są już daleko za nami!
    Obserwuję jako: Kinga
    Cena: $16.99
    Polubiłam jako: Kinga W*****

    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bardzo podobają mi się te cytaty!
    Miałam dużo sytuacji gdzie kogoś obgadywano... Bardzo ładnie to wszystko opisałaś!
    Świetny blog!
    Zapraszam też do mnie, zachęcam do obserwacji, bo za każdą się odwdzięczam! :)
    seecreetivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ignorancja to najlepszy sposób :) , mega zdjęcia :)
    obserwuję jako : stylowa okularnica
    cena : $16.99
    polubiłam fanpage jako : Izabela Jagodzińska

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Cudowne zdjęcia <3

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. 1. Zaobserwowałam jako: Patrycja L.
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Patrycja Labuda

    Przepiękne zdjęcia. Od razu ślinka cieknie na widok tych lizaczków i ciasteczek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wisniowapastelka.blogspot.com
      zapraszam! miło widziane komentarze i obserwacje.

      Delete
  51. Przepiękne zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam takie posty, śliczna spódniczka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Świetny i mądry post ♥. Ja również uważam, że ludzie, którzy obgadują innych za plecami po prostu są zazdrośni, lub próbują zatuszować swoje problemy wyżywaniem się na różnych osobach. Bardzo podoba mi się drugi cytat, który mówi o tym, że ludzie oczerniają kogoś, ponieważ nie potrafią powiedzieć mu swojego zdania prosto w oczy. Nie warto jest się przejmować i, tak jak powiedziałaś, najlepiej jest po prostu ignorować. Zdjęcia, które dodałaś do postu są przepiękne *.* Naprawdę masz talent :). Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    ReplyDelete
  54. Zaobserwowałam jako: Wiktoria-Baranek Blog
    Cena:$16.99
    Polubiłam jako: Wiktoria Baranek

    ReplyDelete
  55. Zaobserwowałam jako: Wiktoria-Baranek Blog
    Cena:$16.99
    Polubiłam jako: Wiktoria Baranek

    ReplyDelete
  56. Świetny temat, cytaty świetnie go dopełniły. Zdjęcia bardzo mi się podobają, a twoja stylizacja jest świetna! Buty mega mi się podobają :) W ogóle zazdroszczę wyjazdu. Obserwuję bloga i w sumie wezmę też udział w konkursie. Pocztówka to świetny prezent. Pamiętam jak dostałam bez uprzedzenia pocztówkę od internetowego znajomego, do dziś miło wspominam moment, kiedy ją zobaczyłam. :)

    1. Obserwuję jako: Dollka
    2. Kliknęłam, cena to: $16.99
    3. Polubiłam jako: Kamila Pie

    Zapraszam też do mnie ;)
    http://im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Oj te dwa cytaty które dorzuciłaś do notki są świetne i prawdziwe. Oj, mnie nie znosi jedna dziewczyna i obgaduje mnie na każdym kroku, kiedyś się tym przejmowałam, ale w końcu mi przeszło bo nic nie warta osoba nie zasługuje nawet na uwagę:) A w prost potrafi tylko obrażać haha. Tacy ludzie to zwykli tchórze, dla ktorych życie innych jest ciekawsze od swojego. Przykre :)

    Zapraszam na nowy post - klik! :)

    ReplyDelete
  58. 1. Zaobserwowałam jako: Wiki Bloggs
    2. Kliknęłam, cena wynosi: 16.99$
    3. Polubiłam na FB jako: Wiki Smile

    Cudowne zdjęcia :*
    Oczywiście poklikane :3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/07/serie-na-moim-blogu-oo.html

    ReplyDelete
  59. Powodzenia wszystkim!
    Ale robisz świetne zdjęcia! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. 1. Zaobserwowałam jako : Oczii-blog
    2.Cena: $16.99
    3.Polubiłam jako: Ola Nawalaniec
    Zdjęcia cudne :)
    Mój blog-KLIK ♥

    ReplyDelete
  61. Beauty photos :)

    *XoXo
    - http://helenaprimeira.blogspot.com
    - https://www.youtube.com/watch?v=u8FHHl3dT3g
    - https://www.facebook.com/PrimeiraPanos?ref=hl

    ReplyDelete
  62. 1. Zaobserwowałam jako: Jagoda Beksiak
    2. Cena: $16.99
    * Polubiłam jako: Jagoda Beksiak
    berrythere.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  63. 1. Zaobserwowałam jako: optymistka.
    2.Cena: $16.99
    *Polubiłam jako: Paulina Dziedzic

    ReplyDelete
  64. 1. Zaobserwowałam jako Julia Mosińska
    2. Cena $16.99
    *Polubiłam jako Julka Mosińska

    ReplyDelete
  65. Ładne zdjęcia. :)
    Zapraszam na konkurs :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  66. Kocham twoją stylówkę w typ poście!

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. 1.zaobserwowałam jako - nutellaax
    2. cena: $16.99
    *polubiłam jako: Kasia Mich
    bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka! :) Buziaki,
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  68. świetne zdjęcia, tak trzymaj ! ;) obserwujemy ;*
    zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy, ale mamy nadzieję, że Ci się u nas spodoba -> dreamoutloudf.blogspot.com
    jeśli już będziesz zostaw po sobie jakiś ślad, zaobserwuj, miłego wieczoru ;*

    ReplyDelete
  69. Cudowne zdjęcia lusia! :**
    Cena bluzki - 16.99$

    Mamy prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki? Nasz Blog [Klik]
    Z góry dziękujemy :)

    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    ReplyDelete
  70. Uwielbiam takie obszerne fotorelacje. Na zdjęciach jest tyle smakołyków, że aż się zrobiłam głodna :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Robisz naprawdę ładne zdjęcia! <3
    Zapraszam na nowy post ;) Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała na chwilkę ;)
    Pozdrawiam! http://gossip-girl94.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Jejku jakie cudowne zdjęcia! Nie mogłam się na nie napatrzeć! Zazdroszczę Ci, że byłaś w tak cudownym miejscu!
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  73. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  74. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete
  75. Piękne zdjęcia, nie mogę się napatrzec :)

    ReplyDelete
  76. Bardzo fajny post!!
    Zapraszam do siebie !!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Cudooo zdjęcia <3
    Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj a zrobię to samo :)
    Mój blog-KLIK♥

    ReplyDelete
  78. Cudowne zdjęcia jak i stylizacja ! Pozdrawiam :)
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Pięknie wyglądasz; )

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Fajne posty :D
    Zaopserwowałam jako: domciaabg
    Cena: $14.99
    Polubiłam jako: Dominika Bagińska


    ReplyDelete
  81. Zaopserwowałam jako: domciaabg . (Z kropką) + Zapraszam domciaabg.blogspot.co.

    ReplyDelete
  82. 1. Zaobserwowałam jako:Oliwia Kowal
    2.Cena: 16.99$
    *Polubiłam jako: Oliwia Kowal
    email: olivkaa12@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Bardzo fajny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Zrobiłaś mi smaka :/

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡