Wednesday, June 24, 2015

Never give up!

,,Dziecko nie rezygnuje z chodzenia tylko dlatego, że kilka razy się przewróciło. A ty zamierzasz się poddać, bo kilka razy coś ci nie wyszło?"

 Bluzka - choies(klikniesz?)
Każdy z nas ma plany i marzenia do których dąży. Jednym od razu wszystko się udaje, drugim natomiast idzie gorzej, co nie oznacza, że od razu muszą się poddać. Większą satysfakcją jest gdy wiemy, że mieliśmy ciężką drogę do osiągnięcia naszego celu ale żadna nie była na tyle duża, żeby się przez nią poddać i zaprzestać. Najważniejsze jest, żeby nigdy się nie poddawać! Być może poddając się w danym momencie jesteśmy o krok od "mety". Najlepszym sposobem na sprawdzenie tego jest ruszenie dalej i nie zatrzymywanie się na przeszkodach, które stoją nam na drodze. Jeżeli chcemy coś osiągnąć naszym zadaniem nie jest siedzenie i czekanie na cud, tylko wzięcie spraw w swoje ręce i do dzieła!

Blogujesz już jakiś czas a czytelników nie przybywa? Chcesz się poddać? Nie rób tego! Czytelnicy nie pojawią się od tak to wymaga trochę czasu, wystarczy zaczekać i robić wszystko w tym kierunku, a zobaczysz, że twoja praca nie pójdzie na "marne".
Ćwiczysz i nie widzisz efektów? Nie ma co się przejmować, organizm każdego człowieka jest inny, jedni już po tygodniu widzą efekty a drudzy po miesiącu. Wystarczy być wytrwałym i wszystko się uda! Kiedy już zobaczysz efekty, będziesz pewna, że było warto.
Wszystko wymaga czasu. Pamiętajcie, że nie warto się poddawać!
Wiem, że te zdjęcie jest strasznie prześwietlone, ale ktoś przestawił mi opcje w aparacie i większość zdjęć była w takim stanie. + Jakość zdjęć jest porażająca.
Cudowny design zawdzięczam Patrycji z bloga http://piankaofstyle.blogspot.com/ !

Zapraszam na mojego nowego snapchata, którego założyłam specjalnie dla was! Jak będzie was tam około 50, zacznę coś nagrywać. Chcę też pokazać wam na nim jak jest w Belgii, bo niedługo już tam wyjeżdżam! A później Włochy.
Nazwa: julitaxjulia

Bardzo proszę o kliknięcie:
Jest to dla mnie bardzo ważne, poczekajcie chwile, żeby strona się załadowała bo firma liczy tylko prawdziwe kliknięcia. Dziękuję!
MINI KONKURS 
Wystarczy podać cenę bluzki i zakolanówek. (Proszę o uczciwość)
Dwie osoby trafią do paska bocznego na tydzień i dodatkowo w następnym poście polecę 5 blogów

116 comments:

  1. Masz rację. Nie poddawajmy się, bo coś nam nie wyszło. Czasem potrzeba czasu, by przyszły efekty. Poklikałam.
    Bluzka: $16.99
    Podkolanówki: $1.90
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Masz stuprocentową rację - wszystko wymaga czasu, nie można poddawać się na początku :)

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Masz rację, nigdy nie powinniśmy się poddawać, bo jest możliwe, ze własnie jestesmy krok od osiągnjięcia sukcesu!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Masz rację! Nie wolno poddawać się od razu, czasem potrzeba troszkę czasu...
    Bluzka - $16.99
    Zakolanówki - $1.90
    Śliczny jest ten nowy design :*

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  5. gdy sie poddajemy, tracimy wszystko :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze gada! Polać jej

      http://kolorowybeton.blogspot.com/

      Delete
  6. Mimo, że czasem nie mamy siły, nie warto się poddawać!

    ReplyDelete
  7. Masz racje zawsze trzeba walczyć do końca i przede wszystkim się nie poddawać
    Fajna koszulka
    Pozdrawiam, Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  8. super cytat na początku, masz racje ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna notka, daje motywacje do dalszego działania. Tak poza tym bluzka też super, goferki? :D
    Pozdrawiam!

    Nowy post, zapraszam - KLIK!

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się, że nie powinniśmy się poddawać :) super są te zakolanówki, chciałam kupić takie białe :D
    koszulka- $16.99 zakolanówki- $1.90
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie raz jak ktos sie podda to bardzo tego poznuej zaluje, ze tak poatapil, a nie walczyl :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Właśnie założyłam tego bloga, ale cały czas chcę się poddać. Ale mowię sobie nigdy nie mów nigdy, może się uda, że ktoś go będzie czytał:)
    świetna bluzka
    zapraszam x http://anonym-madia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia <3
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne tło do zdjęć :) Koszulka również mega :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  15. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    ReplyDelete
  16. Koszulka świetna:) Pięknie napisałaś- nigdy nie warto się poddawać:)

    Cena bluzki- $16,99
    Cena kolanowek- $1,90

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Najważniejsza jest wiara w siebie! Nie poddamy się, póki wierzymy we własne możliwości :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  18. Fajny post :) Pasuję mi do niego, przysłowie ''Do póki walczysz jesteś zwycięscą''
    $16.99
    $1.90
    Pozdrawiam :)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  19. Mądrze napisane, nie można się poddawać. Śliczne zdjęcia! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  20. Super posty :)
    Niedawno założyłam bloga, więc zapraszam ;)
    emmaprostozmostu.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny post! ;)
    koszulka: $16.99
    zakolanówki: $1.90

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  22. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    ReplyDelete
  23. Troche podparlas mnie na duchu;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    ReplyDelete
  24. Warto się nie poddawać i iść do przodu, niestety większość ludzi siedzi i narzeka, że nic im nie wychodzi, skoro nic nie robią w tym kierunku, żeby było lepiej to niech się nie dziwią i nie narzekają :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  25. No bo w końcu ,każdy upadek kształtuje nasz charakter ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Nie warto się poddawać! To najgorsze co może być.
    Śliczny design!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie warto się poddawać! To najgorsze co może być.
    Śliczny design!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękna! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Kiedyś słyszałam taką historię,że pewien pan kupował kupony lotto i skreślał.Jednak postanowił przestać bo nic nigdy nie wygrał.Kupił ostatni kupon skreślił liczby,ale jednak poddał się i go wyrzucił.Później okazało się,że liczby które skreślał były trafione i mógł wygrać sporą sumkę.No cóż nie możemy tego przewidzieć.Najważniejsze to nie poddawać się :).
    http://magdasara.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładne zdjęcia i super post :) Ten cytat bardzo mi się spodobał.

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  31. Nigdy nie wolno się poddawać ! Wiadomo, że sukcesu nie ogiągnie się z dnia na dzień :)
    Świetne zdjęcia <3
    bluzka - 16,99
    zakolanówki - 1,90

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Podoba mi się nowy design, a z nie poddawaniem się masz rację. :)

    Bluzka: $16.99
    Podkolanówki: $1.90

    http://conowegoumarty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Słodka koszulka. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Nie warto się poddawać, ale jest to ciężkie kiedy ktoś zaczyna wątpić w siebie... :[
    Poklikane :***
    Zakolanówki --> 1.90$
    Koszulka --> 16.99$

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Mogłabyś poklikać w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    ReplyDelete
  35. Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł do wykoszystania w sklepie Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    ReplyDelete
  36. koszulka: $16.99
    zakolanówki: $1.90
    strasznie motywujący post!:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Cudownie wyglądasz i ta bluzka jest genialna!
    Masz rację, pamiętam taki jeden cytat właśnie o poddawaniu się - "Jeśli chcesz zrezygnować, przypomnij sobie, dlaczego zacząłeś."
    ♡ jestebatmane ♡

    ReplyDelete
  39. Masz racje, nie możemy się poddawać jak jakaś rzecz nam nie wyjdzie, musimy próbować dalej. Zazdroszczę wyjazdu do Włoszech :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  40. Oj tam, zdjęcia nie są wcale takie złe :)
    Masz rację - nie warto się poddawać, chociaż czasami to trudne walczyć do końca.
    Bluzka - $16.99
    Zakolanówki - $1.90
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  41. dokładnie ;) nie wolno się poddawać ; *
    ładna bluzka ;) http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. ładne zdjęcia !
    oczywiście poklikałam ;*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetna bluzka <3 i post

    http://aryabloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Pięknie wyglądasz w tej bluzeczce! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Dobrze napisane :)

    Kilka przydatnych porad jak dobierać torebkę do butów :)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dobrac-torebke-do-butow.html

    ReplyDelete
  47. Masz rację. Nigdy nie należy się poddawać :)
    16.99 i 1.99 $
    Poklikasz u mnie? Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję <3
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Każde staranie zostanie nagrodzone wcześniej czy później. Warto poczekać na moment w którym będziemy triumfować :) Piękny post, uwielbiam takie notki, są bardzo życiowe :)
    Poklikałam,
    Bluzka: $16.99
    Podkolanówki: $1.90
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  49. Bluzka - 16.99
    Zakolanówki- 1.90
    :):):)

    http://beautifulworld222.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetny post jak i zdjęcia! :)
    + Poklikałem :))
    Bluzka: $16.99
    Zakolanówki: $1.90

    Poklikasz u mnie? :))
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/06/przeglad-sklepu-choies.html

    ReplyDelete
  51. Ale przesłodka ta bluzeczka. Jej cena to $16.99, a zakolanówek - $1.90.

    > beauty-bevst.blogspot.com < - klik

    ReplyDelete
  52. Zgadzam się z Tobą! Nigdy nie powinniśmy się poddawać.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  53. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    ReplyDelete
  54. Nigdy nie warto się poddawać!Piękne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  55. Super outfit! Fajna bluzka;)
    bluzka $16.99
    zakolanówki $1.90
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bluzka $16.99
    Zakolanówki $1.90
    Mądry post, fajnie się czyta. W aparacie ustaw tryb auto ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem wiem, później przestawiłam na poprzedni jaki miałam:) Jednak trybem auto nie lubię robić zdjęć:)

      Delete
  57. dokładnie, ja w sierpniu tamtego roku założyłam bloga. miałam go, i miałam, a żadnych wyników z tego co robiłam nie było. straciłam motywację, i usunęłam bloga, nikt nie widział, nikt nie słyszał, ale teraz, kiedy prowadzę nowego bloga od miesiąca stwierdziłam, że zrobiłam bardzo głupio, bo teraz może bardzo dobrze by mi się układało, kto wiee. Najlepiej nie rezygnować i walczyć o swoje, bo to jest najważniejsze. Gdyby nikt nie walczył o swoje byłoby nudno i szaro!
    Zdecydowanie, jeśli ktoś z was chce się poddać, to nie róbcie tego, bo potem można tylko żałować :))

    bluzka $16.99
    zakolanówki $1.90

    swoją drogą to zakolanówki bardzo mi się spodobały i na pewno będę musiała sobie kiedyś takie kupić :D
    nowy post!

    ReplyDelete
  58. Dokładnie! Świetny post :D
    Nie raz miałam ochotę rzucić bloga, ale nie da się, pasja zawsze siedzi w tobie :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. ja zawsze staram się nie poddawać i dzięki mojej upartości zawsze dąże do celu..Ale czasem już są takie sytuacji, że sie nie ma siły i się poddajemy , ale wystarcz otrząsnąć się i szybko podnieść głowe do góry ;)

    http://maddie-lu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Post jest bardzo motywujący, bardzo mi się spodobało to co napisałaś :D
    Ja zawsze staram się nie poddawać ! :>

    + Obserwuję
    Mój blog KLIK
    Zapraszam na konkurs u mnie ! --> KLIK

    ReplyDelete
  61. Bardzo motywująca i ciekawa notka! Śliczne zdjęcia :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszesz mi to już 3 raz pod tym samym postem.;/

      Delete
  63. Cele są po to, by o nie walczyć i je osiągać! :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Bardzo mądry i motywujący post! Ważne jest, by nigdy się nie poddawać ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  65. Super post!
    Zapraszam do mnie http://nikolaa123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Całym postem bardzo mnie zmotywowałaś jeśli chodzi o blogowanie, a co do zdjęć nie są wcale złe!
    Poklikałam:
    $16.99
    $1.99
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  67. Ja zawsze do końca dążę do celu i wiem, że nigdy nie powinnam się poddawać! Najlepiej walczyć o swoje marzenia, cele :)

    Mój blog~klik!

    ReplyDelete
  68. Ja próbuję zawsze walczyć do końca chociaż nadal czasem się poddaje czego muszę się oduczyć. Świetna koszulka :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. piękne zdjęcia :D
    ja mam mega dużo marzeń i chce je spełniać po kolei kilka się już spełniło :)

    babes19.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Masz rację - nie można się poddawać! Świetny na cytat na początku posta :) Przepiękne zdjęcia! Oczywiście poklikałam ;)
    Bluzka: $16.99
    Zakolanówki: $1.90
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  71. Ja zawsze walcze do końca, nawet jak jestem na przegranej pozycji, bo nie chce niczego żałować, że np. nie spróbowałam niczego zrobić :)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz! :) http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Gdy się poddajesz tracisz wszystko ... Ale musisz to robić tak by psychika ci wytrzymała... Moja kuzynka zdawała prawojazdy już 10 raz i nie mogła . Poddała się bo psychicznie nie wytrzymała. Teraz boi się wsiadać do samochodu.

    Bluzka * $16.99
    Zakolanówki * $1.90

    mlodablogerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Świetny cytat na początku! Mądre słowa :)
    Moj blog - KLIK

    ReplyDelete
  74. 16.99 i 1.90, naprawdę śliczne zdjęcia :)
    bardzo podoba mi się motywacja, którą przedstawiłaś
    w poście, myślę że dodałaś wielu osobom skrzydeł :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Bluzeczka świetnie się na Tobie prezentuje :) Lubię ten sklep :D
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. bardzo fajny pomysł na sesję :)
    powodzenia!!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  77. Bardzo podbudowujący post! Dziękuję Ci za niego :)
    Świetna bluzka, a zdjęcia genialne!
    Zapraszam do mnie :)http://dailyandfashionblog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  78. Bardzo podbudowujący post! Dziękuję Ci za niego :)
    Świetna bluzka, a zdjęcia genialne!
    Zapraszam do mnie :)http://dailyandfashionblog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  79. Masz rację, nigdy nie wolno się poddawać, choćby było nie wiem jak trudno! Nigdy też nie możemy myśleć że wszystko przyjdzie nam z łatwością: ''Do sukcesu nie ma żadnej windy, trzeba iść po schodach''-Marita Surma(DEYNN)
    Bardzo mądry post! Super zdjęcia, poklikałam w linki ;).
    Cena bluzki- 66,36 zł (16,99$)
    Zakolanówki- 7,42 zł (1,90$)

    ReplyDelete
  80. tylko troszkę prześwietlone :D
    ten cytat idealnie pasuje :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KLIK KONKURS

    ReplyDelete
  81. Uwielbiam posty tego typu, racja nie warto się podawać. Zdjęcia są super , oraz poklikałam w linki :)
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. świetna bluzeczka <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Z tym blogiem to się zgodzę. Ja się nie poddawałam i w końcu jest to moje wymarzone 1000 :) Super stylizacja! Poklikałam.

    Nowy post!- Klik!

    ReplyDelete
  84. Przeurocza bluzka! :) Świetne zdjęcia. Poklikałam.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Masz rację, najważniejsze jest by się nie poddawać. Oczywiście poklikałam. Bluzka $16.99 Zakolanówki $1.90

    ReplyDelete
  86. Oo akurat szukałam takich zakolanówek, więc dziekuje bardzo :D
    Oczywiście poklikane
    Lady Geelay

    ReplyDelete
  87. Śliczna bluzka :)

    klaudr.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Super bluzka, kliknęłam :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Bardzo mądry post i przede wszystkim motywujący. Ważne jest to, by się rzeczywiście nie poddawać. Nie wyszło teraz, wyjdzie później.

    Piękne zdjęcia i bluzka jest świetna :D

    www.laura-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Good outfit!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  91. Ten pierwszy cytat dał wiele do myślenia! Skoro dla takich małych dzieci nie istnieje słowo "porażka" to może też powinniśmy też wymazać ten wyraz ze swojego słownika?

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  92. pierwszy cytat mega pasuje do twojego postu!

    ❀MÓJ BLOG-[KLIK]❀
    +Miłych wakacji!

    ReplyDelete
  93. Super post! Cudowne zdjęcia
    Bluzka: 16.99
    Zakolanówki: 1.90

    ReplyDelete
  94. nie ma to jak z samego rana przeczytać tak motywujące słowa. dzięki tobie zdobyłam motywacje no i proszę jest :) http://no-witam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Śliczna jesteś :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Ja raczej jestem dziewczyną, która zawsze dązy do celu. I to chyba dobrze, przynajmniej jestem z takiej siebie zadowolona :).
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Super zdjęcia + bluzka mega *.*
    Post dobrze napisany :))
    A tak z innej beczki, byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała i o tym poinformowałać
    ZAPRASZAM http://nyciak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Cała prawda, trzeba dążyć do tego co się chce osiągnąć, bo przecież w końcu po coś to zaczynaliśmy...

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡