Saturday, May 2, 2015

Obiektywy z biedronki ✿






(Zdjęcia wyżej były robione aparatem)
 
Większość z was chciała post o obiektywach więc proszę bardzo!
Według mnie te obiektywy to świetna sprawa i cieszę się, że znalazłam je w biedronce (Na szczęście mam trzy biedronki w mieście, więc nie było problemu :D). Więcej zdjęć zrobiłam macro, bo fish eye jeszcze jako tako nie używałam.
W pudełeczku znajdują się trzy obiektywy: makro, fish eye i wide (rybie oko i szerokokątny). Do tego dorzucony jest mały woreczek na wszystkie obiektywy.


Makro: Ten obiektyw robi zdjęcia z dużego przybliżenia, Zwykłe zdjęcie będzie rozmazane tak jak na zdjęciu niżej. Co by tu więcej napisać, w sumie nie ma co, tak więc obiektyw makro całkowicie się sprawdza co możecie zaobserwować także na zdjęciach poniżej.
Uwielbiam robić zdjęcia makro, a teraz będę mogła robić je nie zabierając ze sobą aparatu. 




Fish eye: Inaczej rybie oko, nie wiem za bardzo jak je opisać, a raczej wiecie o co chodzi. Mogę napisać tylko tyle, że jest świetny!
 


O szerokokątnym nie mam co pisać, bo nie widzę różnicy (może jestem ślepa) i nie zrobiłam nim żadnych zdjęć. Niżej macie kolaże zdjęć zrobionych obiektywem makro i dwa zdjęcia robione fish eye czego pewnie nie widać, nie wiedziałam jak wam to pokazać.




 
 

Wszystkie obiektywy razem kosztowały 23zł bez grosza. Dobrze się sprawdzają, powinny pasować na każdy telefon. Jeśli zastanawialiście się nad kupnem i jeszcze są u was w biedronce to naprawdę polecam.
Mam nadzieję, że cokolwiek zrozumieliście i post wam się spodobał, haha.

Zapraszam na konkurs, który jeszcze trwa - KLIK


Tu mnie znajdziecie:
SNAPCHAT: julczi58
INSTAGRAM: @okswszystkozajete

84 comments:

  1. jeju, aż ubieram się i idę poszukać tych obiektywów w sklepach, ile za nie dałaś? :3
    cudny post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko pisze w poście :) 23 zł

      Delete
  2. Genialny post !
    Teraz żałuję, że nie kupiłam tych obiektywów.
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ale super ten obiektyw :D Aż sama taki bym chciała, może uda mi się go kupić :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne makro!
    Muszę pojechać do Biedronki :))

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/05/wiosenne-zdjecia.html

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne fotografie, też uwielbiam robić zdjecia makro :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. O kurde trzeba wybrać się do biedronki *,*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. haha chyba wybiore się do biedronki xD
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  8. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad ich zakupem, szkoda że nie dodalas zdjęć jakie wychodzą z tego 3 obiektywu

    WHITEZUZ - KLIK

    ReplyDelete
  9. ale świetne są te obiektywy! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wow genialne te zdjęcia! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Koniecznie muszę kupić te obiektywy, świetna sprawa, a zdjęcia wychodzą jak lustrzanką :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetna opcja z tymi obiektywami, kiedy je kupowałaś? Chyba zainwestuję o ile jeszcze gdzieś je znajdę :)

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia :) Szkoda że u nas nie ma biedronki haha.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wide jest szeroki ale ostrzy z bliska. I do tego służy. To mozna było przeczytać na opakowaniu... :p generalnie obiektywy były mega tanie jak na takie zabaweczki z tak świetną jakością! Ja jestem bardzo zadowolona. Dostałam je w prezencie od mojego chłopaka który jest fotografem. Fisheye chciałam kiedyś kupić w sklepie fotograficznym ale w Warszawie o dziwo był mały wybór... Znaleźliśmy taki fisheye za około 30 zł. Macro i 0,65 też chyba tyle kosztowały tylko kazdy oddzielnie. Jakość fisheye była dużo gorsza niż sie spodziewaliśmy. Jakbym mikrofalowka zdjecie robiła:/ były też porządne zestawy obiektywow z super jakością za 200-300zl. Troche dużo jak na zabawke do tel szczególnie że mój chłopak i tak ma fisheye do aparatu (bardzo fajny obiektyw samyang). Ciesze sie ze wtedy nic nie kupiłam :) obiektywy z biedry mają jakość jak te obiektywy za 200-300zl w sklepach foto! ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ps. Skoro interesujesz sie fotografia to zostawiam link do bloga. Jestem ciekawa Twojej opinii bo dopiero ucze sie robic zdjecia :)
      Artcharlotte.blogspot.com

      Delete
  15. A ja mam takie pytanie, czy ten obiektyw sprawdza się tylko w aparatach typu lustrzanka itp?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te obiektywy są do telefonu nie do aparatów/lustrzanek :)

      Delete
  16. Mam nadzieje, że u mnie znajde i czym prędzej biegne do biedronki! :)) Świetne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, liczę na komentarz, motywuje mnie to do działania :) Jak ci się spodoba to możesz zaobserwować http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/!

    ReplyDelete
  17. wow nie no zdjęcia są po prostu supe i to za 23 zł bardzo sie opłacało.

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia.A obiektywy meega, bardzo by mi sie przydały takie :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/hej-kochani-witam-was-bardzo-serdecznie.html

    ReplyDelete
  19. Te obiektywy to świetna sprawa, tylko objechałam dziś 3 biedronki w mieście i w żadnej już nie było :(

    agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Widać, ze warto je kupić. Super zdjęcia i post! Obserwuję! Liczę na to samo :*

    Pozdrawiam. Your Queen.
    sasza-official.blogspot.com

    PS masz mój tel xD

    ReplyDelete
  21. Ja osobiscie nie mam telefonu by do tego pasowały ale znam kilka osob ktore jednak nie były zadowolone z tych obiektywów

    ReplyDelete
  22. Fajne! :) Nie wiedziałam o nich ;D

    ReplyDelete
  23. Widziałam że są, ale nie kupiłam ;/. Super zdjecia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super te obiektywy! :) Zdjecia wygladaja swietnie! :)

    http://helloitsjoann.blogspot.com/2015/05/wish-list-dresslink.html

    LOVE♥
    -JoAnn

    ReplyDelete
  25. Chyba muszę się wybrać do biedronki :D

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  26. Świetna sprawa, nawet nie słyszałam o czymś takim, chyba będę musiała się wybrać do biedronki :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetne obiektywy.
    Dla mnie najbardziej podobają się zdjęcia z makro.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Muszę sobie takie kupić:3
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Fajne te obiektywy :) A zdjęcia wyszły prześliczne :)
    Udział w konkursie już biorę od początku :))

    Pozdrawiam:)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  30. wszyscy o nich piszą :D
    ja ich nie widziałam u mnie w biedronce, ale takie tanie? ;o na pewno bym spróbowała!

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. SUPER Dawno nie byłam i nie widziałam takiego cudeńka!

    ReplyDelete
  33. Jezus! *_*
    Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na opowiadanie - dramat w klimatach fantasy :)
    blekitny-mech.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetna sprawa z tymi obiektywami :) Efekty są niesamowite! Zdjęcia z aparatu są cudowne *-*

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ciekawa notka :)
    http://jakubstec.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetny jest ten obiektyw, chyba pójdę sobie kupić:) obserwujemy?
    BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  37. Dzięki Tobie odnalałam te obiektywy, dziękuję ♥
    Na początku myślałam, że ma coś nie tak z ostrością w makro, ale jakeś pół godziny temu to ogarnęłam hahah :)
    Super zdjęcia!
    { ✿✿ Lugfeer Blog ✿✿ }

    ReplyDelete
  38. oo ej powiem ci że obejrzalam chyba polowe zdjec na twoim blogu haha i powiem ci ze wszystkie sa cudne:)..
    + zapraszam do siebie, każdy napisany komentarz mnie motywuje! :) ---- > Zapraszam❀

    ReplyDelete
  39. Miałam je kupić, ale się bałam. ALe z ttwojej ecenzji są świetne! :)
    julia-i-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Juz powieddziałam mamie, ze musi kupic haha <3 swietne sa <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja chciałam je kupić, ale niestety nie udało mi się przekonać mojego taty :/
    Śliczne zdjecia :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  42. Nie słyszałam o tych obiektywach, ale jeśli znajdę je jeszcze w biedronce to z chęcią zakupię!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super sprawa!
    + Zapraszam do siebie -----> olenka-olasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. nie widziałam ich w Biedronce niestety :/
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Wow nie wiedziałam, że one są w biedronce... ja chyba najbardziej oczekiwałabym obiektywu makro kocham robić zdjęcia z przybliżenia! :) Ładne fotki.

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. super post :D :*

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo fajny i pomocny post ;) Widziałam te obiektywy w biedronce, jednak nie kupiłam ich, bo myślałam, że będą badziewne i wgl. Teraz jednak żałuje, ze ich wtedy nie kupiłam, bo robią na prawdę ładne zdjęcia ;)
    crazylife-by-marta.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Na pewno kupię te obiektywy :D Zastanawiałam się gdzie kopić, ale dzięki Tobie już wiem :) Dziękuję .

    Pozdrawiam cieplutko.

    ♥PISANE NA SŁODKO (kilk) ♥

    ReplyDelete
  49. Czaję się na te obiektywy, ale pewnie już dawno u mnie w biedronce wykupione :c
    Chyba też najczęściej używałabym ten makro:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  50. Aż chyba skuszę się na te obiektywy! ;)
    Fajna sprawa.Zajmują mało miejsca i można je wszędzie ze sobą zabrać. :)
    kamilaa-kamaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. O kurcze! Takie perełki w biedronce? Super sprawa! :)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  52. śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. woow, niesamowite zdjęcia! :) kurcze, chyba muszę szybko lecieć do biedronki! :))



    ~zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  54. Widać, że te obiektywy są genialne. Zwłaszcza ten do robienia zdjęć makro :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  55. Woow! Też muszę sobie kupić :DD

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Zwykłe obiektywy, a zdjęcia robią cudowne! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Muszę je kupić! Nie wiem tylko czy będę w mieście w najbliższym czasie :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  58. Oglądałam je, ale uznałam, że i tak mi się nie przydadzą przy tak słabym telefonie jaki mam :( A szkoda, mogłoby być ciekawie, te zdjęcia makro i eye fish są cudowne!

    Pożeracz Książek

    ReplyDelete
  59. właśnie chce kupić te obiktywy jednak nie wiem czy są jeszcze dostepne :)
    http://jtere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. śliczne zdjęcia wyszły :o
    też myślimy nad jakimiś obiektywami :)
    palaania.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Chyba się skuszę na takie cudo. Piękne zdjęcia.
    Mój blog
    Mój blog

    ReplyDelete
  62. super, świetnie. Nawet nie wiedziałam, że te obiektywy były w biedronce :/
    Fajnie się prezentują, fajne efekty :D
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. wow zdjęcia idealne!

    ♥Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. W pierwszej chwili.. patrzę na tytuł posta i takie: "co? obiektywy w biedrze?! no niemożliwe". Czytam i rzeczywiście :D Ładne zdjęcia, ale to pewnie też zależy od aparatu :D Ile masz mpx? Taniuteńko, ale wątpię czy je jeszcze znajdę, mimo że mam ponad 6 biedronek w mieście, to szczerze wątpię :D


    snickerslifestyle09.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. WOW a zdjęcia w tym poście robiłaś telefonem??? Nie no po prostu WOW haha szkoda że nie ma tu biedronki bo też bym taki zestaw kupiła haha :O

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  66. Ciekawe zdjecie i przyjemny w odbiorze tekst. Czekam na więcej. Pozdrawiam Paweł.

    ReplyDelete
  67. Wow, nie wiedziałam, że takie coś można kupić w Biedronce. Czasem może się naprawdę przydać! ;)
    Pozdrawiam
    NOWY POST NA BLOGU+ROZDANIE - KLIK

    ReplyDelete
  68. Kurczę myślałam, że conajmniej z dwie stówki kosztowały, takie ładne zdjęcia robią, a tu tylko 23 złocisze :) Sama chętnie bym sobie takie sprawiły :)
    Zdjęcia wyszły fantastycznie- masz niezłe oko :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    ReplyDelete
  69. super bajer, zapraszam do mnie na nowe posty.
    Bardzo mi zależy na rozwijaniu mojego bloga, dlatego potrzebuję kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    ReplyDelete
  70. Tylko 23 zł? O jeju, chyba się zaopatrzę!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    ReplyDelete
  71. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. Pytania na moim blogu www.vossvere.blogspot.com 😊

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡