Wednesday, May 6, 2015

,,jesteśmy różni i to jest piękne"

Do napisania posta natchnął mnie temat, który mieliśmy ostatnio w szkole na lekcji polskiego. A mianowicie 'Jesteśmy różni i to jest piękne'. Trochę o tym pomyślałam i doszłam do wniosku, że to prawda. Nie ma na świecie osoby takiej jak ja czy ty. Każdy jest inny i nawet jeśli ktoś jest do kogoś podobny pod względem wyglądu to charakterem na pewno się różnią ewentualnie odwrotnie, mają podobne charaktery natomiast różnią się wyglądem. Może się to wydawać niemożliwe i nieco dziwne, jak nie patrząc na świecie jest ponad 7 miliardów (jeśli się nie mylę) ludzi a żaden z nich nie jest dokładnie taki sam jak ty. Jak to możliwe? Nie mam pojęcia i raczej nie ma na to żadnej teorii lub czegoś w tym stylu. To znaczy, że każdy z nas jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny! Nikt nie jest taki jak reszta, każdy się czymś wyróżnia i to jest piękne.
Mimo, że post nie jest długi to jestem z siebie dumna bo w końcu udało mi się napisać coś tematycznego. Brawa dla mnie! haha :D
Zapraszam na mojego snapchata! 
julczi58

Tu mnie znajdziecie:
SNAPCHAT: julczi58
INSTAGRAM: @okswszystkozajete
ASK: @lusialuskablog

84 comments:

  1. Masz rację. Nikt na tej planecie nie jest taki sam. Nawet bliźniaczki czymś się różnią. To takie niebywałe, ale jednak prawdziwe!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne stwierdzenie, śliczne fotki :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjecia! Powinnaś częściej pisac tematyczne posty, super Ci to idzie! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy post :) Piękne zdjęcia i zapraszam na mój blog: malaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dokładnie to cudowne że każdy z nas jest inny. Wspaniały na swój sposób.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Niepowtarzalność każdego z nas jest cudowna ! Brawa za temat ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. To prawda. Na świecie nie ma dwóch identycznych ludzi. Każdy jest inny i wyjątkowy.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Także się z tym zgadzam iż jesteśmy niepowtarzalni !
    Udział w konkursie biorę już od początku:)

    Pozdrawiam :)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  10. Bardzo podoba mi się tekst oraz Twój sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjecia :* Zgadzam sie z toba! Kazdy jest wyjatkowy na swoj sposob! zapraszam : http://wykrzycz-mi-szeptem2.blogspot.com/ <------ dopiero zaczynam :D

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się, to niezwykłe, że nie ma kogoś takiego jak my :) super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz! Według mnie świat byłby nudy, gdybyśmy wszyscy byli tacy sami ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Brawa, brawa! ;) To prawda, że każdy jest inny, ale dużo osób dąży do tego samego np. wyglądu, przez co często te "różnice" nie są widoczne od razu. Fajny masz sweterek :)

    ReplyDelete
  15. Racja!Świetny tok myślenia. :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. To że wszyscy jesteśmy inni czyni nas wyjątkowymi.Pięknie napisany post :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Każdy różni się czymś innym :) Zgadzam się z Tobą jak najbardziej.
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. podoba mi się motyw na bluzce ;)

    piękne włosy!

    ReplyDelete
  19. Bardzo dobrze, że ludzie się różnią od siebie, bo u każdego możemy znaleźć coś innego :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  20. To dobrze, że każdy jest inny, gdybyśmy wszyscy byli tacy sami, świat stałby się nudny :)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  21. świetny post ;* Każdy z nas jest unikatowy ;3
    Zajrzysz?
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2015/05/wiosenny-konkurs-na-post-promujacy.html#comment-form

    ReplyDelete
  22. Cytat na początku jest cudowny! Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! :)
    DIAMENTOOWAA.blogspot.com - MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  23. Super post i śliczne zdjęcia :)
    chesire-kitty.blogspot.com
    PS: Czy Ty siedzisz na dachu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak siedzę na dachu :D Pokonałam swój lęk wysokości, haha :D

      Delete
  24. Świetnie ujęte :)
    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Pięknie wyglądasz, wow!
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    ReplyDelete
  26. Zdecydowanie się zgadzam z tobą, to jest piękne! :)

    Ps. mam takie same spodnie i buty :D

    ReplyDelete
  27. Cudowna notka! ;)
    Cudne fotki pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  28. W zupełności się z Tobą zgadzam! Każdy inaczej wygląda, ma inny charakter, inne pasje...
    Piękne zdjęcia <3 Bardzo ładna bluza!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  29. kiedys gdzieś wyczytałam, że każdy z nas ma ok 4-5 klonów gdzieś na świecie :D to jest dopiero ciekawa teoria :D
    pozdrawiam!
    wineandred.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zgadzam się, każdy z nas jest inny i wyjątkowy :)
    Śliczna jestes :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo mądry post :)
    Poklikałabyś w linki w tym poście http://tworzonesercem.blogspot.com/2015/05/choies-wishlist.html ? Bardzo mi zależy :)

    ReplyDelete
  32. Mądre słowa :) Każdy z nas jest jedyny, niepowtarzalny i wyjątkowy. Nie należy porównywać się do innych, trzeba spojrzeć na siebie i zaakceptować!

    INNA MYŚL - zapraszam!

    ReplyDelete
  33. Jak na tak młodą dziewczynę, bardzo mądrze piszesz. Bez błędów ort czy int z czym spotkałam się na innych blogach. Co do tematyki też mnie zaskoczyła. Lubię jak ludzie oprócz wrzucania tony zdjęć na bloga napiszą coś mądrego od czasu do czasu. Oby tak dalej.

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Zdecydowanie się z tobą zgadzam. Super pomysł na post :)

    Zapraszam do nas:
    http://fashionn-worlld.blogspot.com
    ~K&A

    ReplyDelete
  35. Świetny post!
    Jesteś bardzo fotogeniczna :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Super piszesz, zwłaszcza, że jesteś jeszcze taka młodziutka! Oby tak dalej! :))

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Zapraszam do konkursu ,, Wiosenny konkurs na Post Promujący ''
    Naprawdę można dużo zyskać!

    ReplyDelete
  39. Sliczne zdjęcia Masz w całości rację ! piękne jest to że każdy jest inny i że nie ma 2 takiego samego człowieka na ziemi. Piękne jest to że mamy wielu przyjaciół ,myślimy że jesteśmy tacy sami ! ale nie jesteśmy. Ta inność jest bardzo piękna ! Doskonale opisałaś ten temat ! cieszę się że w końcu udało ci się napisać jakiś post tematyczny ! A w dodatku wyszedł ci rewelacyjnie ! Czekam na następne twoje przemyślenia ! Zdjęcia są PRZEPIĘKNE ! haha ! sesja na dachy too świetny pomysł ! ja może kiedyś też taką zrobię ( w wakacje ) bo przyjeżdża do mnie bff ( od dzieciństwa dom obok :* ) A my często łazimy po dachach haha ! świetnie będzie ! będę mogła połączyć 3 najukochańsze rzeczy <3

    Zapraszam do mnie - http://kicajkaa.blogspot.com//

    ReplyDelete
  40. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    ReplyDelete
  41. Jesteś śliczna *-* Bardzo ładne zdjęcia :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. najlepsze jest to, że każdy jest inny :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. uhuhu, swietna bluza ! air maxy <3

    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Hej :) fajny post :) zapraszam do mnie na nowy post z ćwiczeniami - podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. To prawda, na świecie nie ma takiej samej osoby ja my. I dlatego powinniśmy wykorzystać swoje życie jak najlepiej, bo nikt go za nas nie przeżyje :)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  46. To faktycznie wspaniałe, że nie ma drugiego takiego samego człowieka. Nawet, jeśli z wyglądu może być bardzo podobny, to z charakteru na pewno się różni. To cudowne:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  47. Każdy dąży do tego by być idealnym ,ale po co! Nie musimy dążyć ,już jesteśmy!

    http://geordiee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Jestem pod wrażeniem zdjęć ;) Świetna bluzka ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. To prawda każdy się czymś różni.
    Śliczne zdjęcia :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Prawda, kazdy jest inny, wyjatkowy. :)
    ladne zdjecia:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. bardzo ładny post, w sumie każdy kiedy ma zły humor powinien powiedzieć sobie, że "jestem jedyny w swoim rodzaju i to jest piękne" :)
    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    ReplyDelete
  52. Really like the shoes and the color of your hair!
    Do you wanna follow each other? :D

    ReplyDelete
  53. Masz rację, to dobrze, że każdy jest inny i niepowtarzalny :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    ReplyDelete
  54. Świetne buty! :D Ogólnie ciekawy post, ja osobiście też uważam, że odrębność jest piękna.

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja również rzadko kiedy dodaję posty tematyczne. Co do tematu totalnie się zgadzam, ja ostatnio na polskim miałam cyctat ,,Chwytaj życie''.Naprawdę uwielbiam te refleksyjne tematy na polskim :))
    Obserwuję!
    Mój blog- klik! :))

    ReplyDelete
  56. Refleksyjne post, ale takie też są potrzebne :)

    Świetnie dalsze soboe rade, powołując się na tem tata

    natlok-mysli.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Odmienność ludzi jest fascynującym tematem :)
    ♀ blog

    ReplyDelete
  58. fajny temat :) piękne, dobrej jakości zdjęcia i Ty jesteś śliczna! :)

    ReplyDelete
  59. bardzo fajny blog, milo sie czyta mam nadzieje ze znajde czas, by zajrzec tu czesciej;)
    http://jestesmyslepi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Dokładnie to jest piękne. Nie musimy zakładać na siebie neonowych kolorów, bez tego i wyróżnimy z się z tłumu. Bo każdy jest wyjątkowy i oryginalny na swój sposób.
    ☆ BLOG-KLIK, zapraszam ☆

    ReplyDelete
  61. Masz w zupełności rację. Każdy z nas jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Ludzie mogą być z wyglądu praktycznie identyczni, bo bliźniaki, czy po prostu bardzo rzadko zdarzający się sobowtór, który chociaż trochę nie pochodzi z tej samej rodziny. Ale w środku, z charakteru jesteśmy inni, różni. I dokładnie, to jest cudowne :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Podoba mi się ten post! Fajnie, że poruszacie w szkole takie tematy ;)
    świetne zdjęcia :*

    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  63. Każdy z nas jest inny i to jest piękne !

    ReplyDelete
  64. Dobrze, że każdy jest inni. Lepiej być idealnym sobą, niż marną kopią innych :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  65. Śliczne zdjęcia:)
    Jednak uważasz na lekcjach a myślałam ,że tylko ze mną gadasz haha:*

    ReplyDelete
  66. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    ReplyDelete
  67. Bardzo mądrze napisane ! Lubię takie posty , a ty naprawdę ciekawie piszesz ! ;)

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  68. Już sam wybór tytułu był genialny, uwielbiam lifestylowe blogi:))

    Zapraszam do nas:))! http://alohakm14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę! Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała w linki na moim blogu(ja poklikam na Twoim jeśli masz) Mój blog

    ReplyDelete
  70. Każdy jest wyjątkowy na swoj sposób :)

    http://nicol-nicolaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Mega przemyślenia, ktoś jednak wykoszystuje lekcje j.polskiego :)
    Zapraszam:
    http://maydivas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Zgadzam się z Tobą! Każdy jest inny i właśnie to jest piękne! Przez to czuję się wyjątkowa, bo nie ma nigdzie na świecie identycznej osoby jak ja :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  73. Jesteśmy wyjątkowi i nie powtarzalni, co jest piękne!
    Świetna bluza.:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  74. Także sądzę , że ludzie inni są ludźmi wyjątkowymi , a temat jak najbardziej super :) Piękne zdjęcia : )
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie ♥

    ReplyDelete
  75. Moją pasją jest blogowanie i tanie:)
    śliczne zdjęcia, ja lubię robić zdjęcia, ale nie wychodzi mi to:)
    pozdrawiam
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Hejka! Świetny Blog.
    Obserwujemy? Napisz u mnie :)
    doominicca.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡