Sunday, April 26, 2015

Słoneczny dzień ☼


Bluzka- sheinside || Ogrodniczki- romwe(klikniesz?)
Dzisiejszy post nie będzie tematyczny a raczej taki 'luźniejszy' co spowodowała leniwa niedziela.
W sobotę pogoda była cudowna, słoneczko, ciepło ponad 20 stopni. Czego chcieć więcej? Razem z Olą i Natalią wybrałyśmy się na rowery i zdjęcia. Ostatnio te dwie rzeczy są moim ulubionym zajęciem gdy jest ciepło.
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami zostały tylko dwa miesiące i będziemy wolni od szkoły!
Skoro już tak zaczęłam o wakacjach to macie jakieś plany? Wyjeżdżacie gdzieś?
Ja prawdopodobnie pojadę na kolonie a resztę wolnych dni spędzę u mnie w mieście, pewnie na plaży lub przejażdżkach rowerowych i zdjęciach. Przepraszam, że was tak zanudzam, haha.
Tak więc następny post postaram się, żeby był tematyczny tylko jeszcze muszę pomyśleć o czym.
Zastanawiam się nad ścięciem włosów do ramion, moje włosy są zniszczone, przydałaby się im mała zmiana, problem w tym, że boję się jak będę wyglądała.
Ostatnio często dodaję snapy więc jeśli ktoś chce pooglądać co tam cykam to zapraszajcie: julczi58.
Taki pomieszany trochę post co pewnie nie przypadnie wam do gustu, ale obiecuję, że następny taki nie będzie, haha. 






















Zapraszam na poprzedni konkurs(klik):


MINI KONKURS
Podaj cenę ogrodniczek - KLIK w komentarzu a ja w następnym poście polecę 4 blogi. :D
 
SNAPCHAT: julczi58
INSTAGRAM: @okswszystkozajete


102 comments:

  1. łądne zdjęcia :) U mnie dzisiaj pochmurnie :(

    ReplyDelete
  2. ładne zdjęcia *.* I bardzo fajna stylówa !

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3

    zapraszam do mnie :*

    wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. zena ogrodniczek : 13,33 $ :) zdjęcia są naprawdę super :) a post jest ciekawy i bardzo miło się go czyta :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  5. Wiosna idzie juz malymi kroczkami , sliczne zdjecia !

    Karolaaa-World Zapraszam klik !

    ReplyDelete
  6. Masz prześliczne zdjęcia i wygląd bloga! Zazdroszczę

    http://natala-naatalia.blogspot.com/2015/04/be-yourself.html


    kom/kom?
    obs/obs?
    zacznijcie i napiszcie u mnie pod postem!

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia i strój 😀
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cena ogrodniczek to 13,33 $ :D Post niby nie tematyczny,a czytałam go z ciekawością :) Masz bardzo fajny rower :) Pozdrawiam!:*

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia i strój 😀
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja jak co roku wakacje spędzam u cioci ;) Świetna stylizacja , pogoda przyznam,że jest cudowna ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ogrodniczki 13.33 i bardzo ładnie wyglądją z tą bluzką ☺️

    maseeelko.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny blog i super zdjęcia ♥ Obserwujemy i liczymy na rewanż :)

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach! :)
    US$13.33

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  14. piękne zdjęcia i cudny rower:)

    ReplyDelete
  15. świetny rower
    widzę, że u Ciebie także cieplutko

    ReplyDelete
  16. Mówiąc szczerze nie mam jeszcze jakiś konretnych planów na wakacje :)
    Świetne zdjecia
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  17. świetne ogrodniczki ! :D

    Pozdrawiam,
    clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie mogę doczekać się wakacji. Też jadę na kolonię i może nad morze z rodzicami. Bardzo fajne masz te ogrodniczki! Kosztują: $13.33!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post i zdjęcia! :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  20. Spodobało mi się połączenie koszulki w paski o ogrodniczków. :D Świetne zdjęcia. ;)
    A ogrodniczki aktualnie kosztują 13,33 dolarów :)

    ReplyDelete
  21. Na pewno będziesz ładnie wyglądała we włosach do ramion :*
    Śliczny jest ten outfit i zdjęcia! Już cię dodałam na snapie :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ładna stylizacja i zdjęcia ! U mnie też już cieplutko *o*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetny post!
    Zapraszam do siebie: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia i Konie !
    talaiwiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudowne te ogrodniczki! Cena- $13,33
    Również uwielbiam jazdę na rowerze:)
    Wczorajsza pogoda faktycznie piękna:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. cena: $13,33
    masz śliczny wisiorek:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ogrodniczki:$13.33
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach, jesteś śliczna a co do ścięcia włosów to zaryzykuj może okaże się że będzie ci jeszcze lepiej
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia :D

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetnie Ci w ogrodniczkach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  30. Świetna stylizacja i zdjęcia!:) http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetne ogrodniczki! Obserwuję :)
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetna stylizacja z ogroniczkami<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja już mam mały pomysł na wakacje ;)
    Ładne zdjęcia!
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: shubiduoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. calkiem niezle te zdjecia :-) zapraszam tez do siebie na fajny konkurs :-) www.zatokakultury.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia :) Takie posty też są fajne, czasem trzeba dodać coś luźniejszego :)
    Ogrodniczki- $13.33

    Pozdrawiam :)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  37. Cudowna stylizacja! Swietne zdjęcia!
    Cena: US$13.33
    Juliie-blog KLIK!

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. U mnie też ostatnio gości słoneczko.Śliczne ogrodniczki :) * katie-about-katie.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczne fotografie, piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    ReplyDelete
  42. Piękne zdjęcia! :) Również uwielbiam wychodzić na sesje gdy jest swietna pogoda, ogólnie planów nie mam ale od 11 maja do 15 jadę w góry ze szkołą.:)
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  44. Cena ogrodniczek: 13,33$\ 53,32 zł
    A ja lubię takie posty o ''niczym''. Mega wyglądasz w tych ogrodniczkach!
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jak ślicznie wyglądasz *-*
    http://nekoo-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Luźne posty też od czasu do czasu się przydają ;)
    Jeśli chodzi o włosy, to w takich Ci ślicznie, a jeśli chodzi o to jak będzie Ci po ścięciu to spróbuj je trochę schować za bluzkę albo jakoś upiąć żeby wyglądały na krótkie, zrób sobie zdjęcia i oceń :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  47. Ale pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Bardzo interesujący blog. : ) + obserwuję i zapraszam do mnie. : )

    ReplyDelete
  49. Lubię luźne posty. Cena ogrodniczek to 13.33 $ (sale). Piękne są!

    loves-styles.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Myślę, że ładnie Ci będzie we włosach do ramion :* super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Jakie piękne, wiosenne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. A mi się bardzo taki post spodobał! ^_^ Super ciuchy, poklikałam ;) Ogrodniczki : $13,33 :3

    Mój blog ---> KLIK

    ReplyDelete
  53. super zdjęcia :) ja już bardzo długo nie jeździłam na rowerze :(

    ReplyDelete
  54. Pięknie wyglądasz :) cudne zdjęcia i fajne ogrodniczki :)
    Ja wczoraj byłam na rowerach z mamą :)
    blog-kilk

    ReplyDelete
  55. Ogrodniczki są genialne,chyba muszę sobie takie zakupić. Szczególnie,że kosztują one (zaledwie) - $13.33
    Ślicznie wyglądasz!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  56. Śliczne ogrodniczki. :)
    Nie bój się ścinać włosów,
    na pewno będzie Ci ładnie! ^^
    chesire-kitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia! :)
    Ja też się bałam ściąć włosy do ramion, ale ścięłam i nie żałuję :)

    Ogrodniczki: $13.33

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  58. ogrodniczki - 13,33 :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/2015/04/fotografia-9.html#comment-form

    ReplyDelete
  59. Konie <3 Świetne zdjęcia, zwłaszcza te z roślinami.

    ♥ Zapraszam do mnie
    more-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Genialny strój! I świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  61. Lovely Read!
    The place looks great! :)
    Do visit my blog & Have a lovely day!
    http://How to Make a Makeup brushwood Holder. blogspot. com

    ReplyDelete
  62. Hej! Ja na przykład bardzo lubię czytać takie luźniejsze posty. Wakacje już niedługo, a ja jeszcze nie mam rzadnych planów. Chciałabym pojechać do Londynu.
    Cena ogrodniczek: $13.33
    Śliczne zdjęcia!! <3 Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!:)

    ReplyDelete
  63. Na koloniach jest mega fajnie :) ,też kiedyś jeździłam .
    A planów na wakacje narazie nie mam. Praca i praca :(
    Pozdrawiam :*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :) a może obserwacja za obserwację? ;)

    BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  65. podobają mi się Twoje zdjęcia, a szczególnie te z końmi, są takie unikatowe, bo zdjęcia z kwiatkami to może robić każdy :) ciekawe masz pomysły, mam nadzieję, że wykażesz się taką samą kreatywnością w kolejnym poście! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie,
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Perfect post !! Keep going i love your work !!

    SSLEEK (KLIK)

    ReplyDelete
  67. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Cudowne zdjęcia :) +Piękny wygląd bloga ! :)
    ✿WIKA BLOG✿

    ReplyDelete
  69. cudowna koszulka! widoki i zdjecia też masz przepiękne!
    zapraszam do mnie :) słoik dżemu - klik!

    ReplyDelete
  70. Ogrodniczki śliczne --> zł53.32

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Ja wakacje spędzę może w części nad morzem, reszta w domu :D Śliczne zdjęcia, fajna stylizacja :)
    Cena ogrodniczek: 13.33$ :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam ogrodniczki, ślicznie na Tobie wyglądają! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Świetne ogrodniczki !! :) Piękne zdjęcia !! :-) Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  74. Śliczne ogrodniczki :) Cena- US$13.33
    I cudowne zdjęcia ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Śliczne zdjęcia
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Cena ogrodniczek- 13.33$
    Kliknęlam w linki, śliczne zdjecia :)
    Zapraszam na mojego bloga - jesli Ci się spodoba, zaobserwuj...
    Klikniesz w linki w tym poście? KLIKKlik

    ReplyDelete
  77. Świetny blog,posty do tego te zdjecia i notki :)
    Straszanie spodobal mi sie twoj blog , musze czesciej tu wpadac! obserwujemy? ja juz!
    angelica-gurgul.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. myślę, że ładnie by Ci było w krótszych włosach :)
    cudowne zdjęcia!
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. cudne ogrodniczki!♥ zdjęcia super! :*

    ReplyDelete
  80. jak Wy szybko planujecie te wakacje :D

    www.sali-pno.blogspot.com
    Snapchat: Saliblog

    ReplyDelete
  81. Cudowne zdjęcia! Ogrodniczki i połączenie ich z takim pasiastym tshirtem- super i w moim stylu! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  82. Wspaniały blog :) Świetny wygląd :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  83. śliczny outfit, nie mówie już nic o rowerze, który jest moim marzeniem !


    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Jesteś prześliczna, świetny kombinezon i świetne zdjęcia, aż miło się ogląda:)

    ReplyDelete
  85. Hi there babe, u ok?
    Lovely blog and post, I like your style of writing,
    thanks for sharing this with us.
    Follow back if you don't mind.
    Jestes bardzo ladna i masz przesliczne koniki
    A tak wogole to tez jestem polka.. =P
    Zapraszam do mnie jak bedziesz miala czas.
    New post; BIG BOOTY IN 30 DAYS!
    www.its-dominica.blogspot.co.uk
    Anyway have a lovely week!
    Stay in touch.
    Kisses!
    Dominica S.

    ReplyDelete
  86. Ale świetne ogrodniczki planuję sobie kupić podobne :)

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps. Możesz poklikać w najnowszym poście? Z góry dziękuje :)

    ReplyDelete
  87. dawno mnie tu chyba nie bylo, bo widze sliczny design <3
    moja kochana ♥

    ReplyDelete
  88. Ja jestem UZALEŻNIONA od snapchata! + piękne konie <3
    sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Ja planów na wakacje jeszcze nie mam :) Super są te ogrodniczki! Koniecznie będę musiała skądś sobie takie kupić ;)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    ReplyDelete
  90. śliczne zdjęcia! Mi się najbardziej spodobały te z końmi hahah ♥ Masz bardzo ładny rower :)) Ja na wakacje wyjeżdżam na obóz jeździecki, już odliczam dni :)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  91. świetne ogrodniczki planuję kupić takie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. US$13.33, wgl dziękuję za recenzję, zastanawiałam się własnie nad kupnem takich obiektywów ♥
    by-natalixx.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡