Wednesday, March 18, 2015

Wspomnienia z dzieciństwa/ Przegląd romwe :)

Hej misie! ♥
Pewnie zauważyliście nowy wygląd, który zawdzięczam dziewczynie z bloga make do photography(klik), dziękuję!
Dzisiaj dość nietypowy post jak na mój blog, ale chciałam go jakoś urozmaicić, a że ostatnio często myślę i wspominam dzieciństwo to pomyślałam 'czemu nie?'.W dzisiejszym poście zobaczycie mnie w młodszej i mniejszej wersji. Napiszę też parę rzeczy które utkwiły mi w pamięci. Mam nadzieję, że taki post wam się spodoba.
Zaczynając od najmłodszych lat, oto parę zdjęć.

Jedyne co pamiętam z tamtych czasów, to to, że tata zawsze jak nie mogłam spać trzymał mnie na rękach i chodził ze mną po korytarzu, pamiętam też moją ulubioną poszewkę na poduszkę, haha. (Wiem, że każdego tak nosili, ale piszę to, bo to pamiętam).

Teraz zdjęcia kiedy miałam już 2-4 lata.  
Z tych lat szczerze mówiąc nic nie pamiętam co jest co najmniej dziwne. Mama mi mówiła, że już w wieku 3 lat zaczęłam śpiewać. Ale co? Piosenki Madonny lub w moim własnym języku, haha.

Kolejna dawka zdjęć jest już z lat szkolnych, 8-11 lat.  
Zdjęcia z choinki szkolnej, pamiętam jak się cieszyłam, że miałam na sobie tę sukienkę, chociaż nienawidzę pająków byłam 'królową pająków', haha. Zdjęcie z pucharem jest z zawodów, na których tańczyłam razem zresztą grupy, tęsknie za tym trochę.

I ostatnie zdjęcia są z wyjazdu w góry, 12 lat.
 To był mój pierwszy wyjazd w góry (i jak na razie tylko raz tam byłam), nauczyłam się jeździć na nartach. Było tam cudownie, mieszkaliśmy w fajnym domku, niedaleko miałyśmy stok, piękne widoki. Pamiętam też jak szukałyśmy drogi, przeszłyśmy 9 km i dopiero trafiłyśmy tam gdzie chciałyśmy. :')
Teraz mam 15 lat, jak wyglądam widzieliście lub możecie zobaczyć w poprzednich postach jak i w przyszłych. Tyle czasu minęło w takim szybkim tempie... Szkoda.

----------------------------------------------------------------

Muszę trochę zepsuć posta, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Tak więc, mam dla was kolaż ubrań z romwe(klik), tak... niestety znowu kolaż. 
Ciuszków na wiosnę nigdy za wiele, na tej stronie znalazłam sporo rzeczy, które chętnie nosiłabym w tę porę roku. Zapraszam do klikania! :)

 1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK

Mini konkurs!
1. Napisz cenę 2 ubrań z kolażu, twój wybór jakich
2. Podaj link do swojego bloga 
Wylosuję 5 blogów, które polecę w następnym poście. :)

----------------------------------------------
Dzisiaj pogoda dopisywała więc na wf-ie poszliśmy na plażę, od września jest tam bardzo mało wody. Na zdjęciach poniżej możecie to zauważyć, tam gdzie most leży na piasku było mnóstwo wody. Wszędzie gdzie widać piasek była woda. Co się z nią stało? Nie wiem...

Mam nadzieję, że taki nieco inny post wam się spodobał. 
Napiszcie mi jakieś swoje wspomnienie z dzieciństwa. :D

Do napisania! ;*


40 comments:

  1. fajne zdjęcia :D
    poklikałam :))

    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjecia z dzieciństwa, takie zdjecia są najlepsza pamiątką :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł na notkę ;) Urocze zdjecia :D
    Zapraszam: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  4. Fajny z ciebie dzidziuś :)
    Poklikałam, Czarna sukienka - $15

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/03/historia-internetowej-przyjazni.html

    ReplyDelete
  5. Jak ja uwielbiam wspominać <3
    Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. uwielbiam oglądać stare zdjęcia! :) poklikane!

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia :D ja nigdy nie wstawiłabym zdjęć z dzieciństwa są okropne haha. Byłaś urocza :) poklikałam.
    czarna sukienka: 15.00
    bluza: 16.33
    jestemfolta.blogspot.com - klik ♥

    ReplyDelete
  8. Super wspomnienia! :3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja uwielbiam przeglądać stare zdjecia i wspominać dzieciństwo<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia z dzieciństwa :)

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia, wyglądasz uroczo.
    Sukienka czarna - 15,00
    bluza- 16,33
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jakie słodkie te zdjecia, haha :)
    Dobrze tak czasami powspominać stare czasy :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  13. Jeju ale słodziutka byłaś ♡
    nataszablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale byłaś słodka i taka mała hahaha!
    Świetne ubranka wybrałaś!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  15. Byłaś bardzo urocza jako bobasek :] Ceny:
    - ubranie numer 1 - 15,00$
    - ubranie numer 2 - 16,33$
    - ubranie numer 3 - 15,00$

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ale byłaś kochana! :3
    ceny:
    16.33$
    15$

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ale byłaś słodka! Bardzo oryginalny pomysł na posta :3
    1. US$15.00
    2.US$16.33

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  18. Świetny post. Fajnie tak powspominać.
    Poklikałam . 16.33$ , 15.00$
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetne wspomnienia z dzieciństwa! :)
    Śliczne rzeczy! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  20. wygląd bloga masz cudny! urocze zdjęcia :D ♡

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam oglądać zdjęcia z dzieciństwa swoje jak i innych osób, wspomnienia są cudowne :)
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia z dzieciństwa! :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Dobry pomysł na post! :)
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia:D
    Byłaś słodka!

    Ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super zdjęcia! :)) my też dzisiaj wyszliśmy na dwór podczas lekcji :D
    1. 15.00$
    2. 15.00$
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ale byłaś słodka !!! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*** Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? J się chętnie odwdzieczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. aha i ceny :)
    czarna sukienka- 15.00$
    bluzka-16.33$
    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Ja także lubię wspominać stare czasy, jak to było bez Facebook'a, byłaś słodziutka. Ja nie pamiętam kompletnie nic do 4 roku życia. Ostatnio dużo słyszę o tej firmie, ale ciuchy mają prześliczne, cały ten kolaż mi się podoba.
    Ceny:
    Czarna sukienka: $15.00
    Bluza ze stokrotką: $16.33
    Biała sukienka: $15.00

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Standardowo poklikane:D Zdjęcia z dzieciństwa są świetne! Uwielbiam czasami tak usiąść z albumem i powspominać niektóre sytuacje i ludzi których już ze mną nie ma:(
    Ceny: Czarna sukienka - 15.00$, bluza - 16.33$, biała sukienka - 15.00$

    Zapraszam do mnie i buziaki:*
    http://gusiaa31.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Cudne zdjęcia! :)
    Sama często wspominam dzieciństwo :)

    http://get-out-of-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam przeglądać zdjęcia z dzieciństwa. Ty wyglądałaś przeuroczo! :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jaka byłaś słodka!! *.* :D
    Poklikałam! :)

    Czarna sukienka- 15$
    Bluza- 16.33$

    patricia9810.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Fajny taki postze wspomnieniami z dziecintwa
    teenluxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia! Widzę, że miałaś udane dzieciństwo :).

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html
    Poklikacie w linki w tym poście? W zamian dam obserwacje z trzech kont i kilka komentarzy :)

    ReplyDelete
  35. Słodki blog i słodkie zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://minttaste.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡