Friday, January 16, 2015

Konkurs! :)

 Heii! 



 Na początku chciałabym was poinformować, że biorę udział w blogu roku 2014. Wiem, że moje szanse są marne, ale nie chodzi mi o wygraną, chciałam zobaczyć jak prezentuje się mój blog.

Będzie mi bardzo miło jeżeli ktoś na mnie zagłosuje. :)

Teraz przejdę do tematu dzisiejszego postu, a jest nim konkurs! Tak, kolejny konkurs tak jak obiecałam. Tym razem większy z okazji 400 czytelników mojego bloga!
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału!


NAGRODA:
I miejsce: Moja siostra (której rysunki możecie zobaczyć w poprzednim poście) narysuje wygraną osobę. +coś słodkiego i post promujący (możliwe, że jeszcze coś dorzucę).
II miejsce: Niespodzianka (którą zakupię jak będę w Belgii, pewnie w primarku lub claires) i coś słodkiego.
III miejsce: Mała niespodzianka (którą też zakupie w Belgii, w primarku lub claires) i coś słodkiego
IV i V miejsce: Polecenie bloga w 2 kolejnych postach.

REGULAMIN:
1. Konkurs jest organizowany przeze mnie.
2. Konkurs trwa od 16.01.2015 do 05.02.2015 (przedłużony!)

3. Co trzeba zrobić?
-Zaobserwować mój blog (obowiązkowe)+Dodatkowe losy:
-Zaobserwować mnie(klik) i Olę(klik) na instagramie  (2 losy)
-Dodać podlinkowany baner na swojego bloga (1 los)
-Zaobserwować blog Natalii(klik) (1 los)
4. Wygrywa 5 osób.
5. Wyniki pojawią się na blogu do tygodnia po zakończeniu konkursu.
6. Ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo. Będę czekała 48 godzin na odpowiedź.
7. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.


WZÓR KOMENTARZA:
1.Obserwuje jako:
2.Zaobserwowałam instagrama:
Twojego: TAK/NIE
Oli: TAK/NIE
3.Baner: TAK/NIE
4.E-mail:

5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK/NIE

Banery do wybrania:

edit. UWAGA! Jeśli nie masz bloga a chcesz wziąć udział, możesz! Obowiązkowe jest tylko
zaobserwowanie naszych instagramów i nic więcej! :D 


Ferie zaczynają mi się 26 stycznia, 24 wyjeżdżam razem z siostrą do Belgii, gdzie kupię 2 nagrody, myślę, że warto wziąć udział.
Po powrocie (4-5 lutego) postaram się jak najszybciej wysłać nagrody do zwycięzców.

Dziękuję za tyle obserwacji!
Powodzenia wszystkim!


Do zobaczenia;*

87 comments:

  1. Obserwuje jako: Kasia aa
    Zaobserwowałam instagrama: twojego TAK oli TAK po nazwą ilove*****(nie chcę podawać całej).
    Dodałam podlinkowany baner :)
    E-mail: kasia.ka32327@o2.pl
    Zaobserwowałam bloga natali : Tak


    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa i baner mam w zakładce : Konkurs mam nadzieje że nie przeszkadza :)

      Delete
  2. Biorę udział!
    Obserwuję jako: Dominika NieWażne
    Zaobserwowałam instagama twojego: TAK , Oli TAK pod nazwą xdominikax33
    Dodałam baner! :)
    E-mail: dominika.kwolek@onet.pl
    Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    jestemmiska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 1.Obserwuje jako: Wiktoria Ktoś
    2.Zaobserwowałam instagrama: wiksonss
    Twojego: tak
    Oli: tak
    3.Baner: TAK na pasku bocznym jestemfolta.blogspot.com
    4.E-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny sweterek :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w konkursie na blog roku :)
    Fajne zdjęcia!

    www.laura-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. obserwuję Was od dawna jako papilot26 lub Dorey < Im not sure>
    no a co do blog roku to tez startuję, więc powodzenia nam <3

    ReplyDelete
  7. Powodzenia :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    ReplyDelete
  8. 1.Obserwuje jako: Karolina Flisikowska
    2.Zaobserwowałam instagrama: flisikowskarolina
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK >> tu >> http://karola-bloguje.blogspot.com/ ;)
    4.E-mail: k.flisikowska@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  9. 1.Obserwuje jako: angelafruuu
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: NIE
    Oli: NIE
    3.Baner: TAK http://i-could-make-it-better.blogspot.com
    4.E-mail: angelafruuu@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  10. 1.Obserwuje jako: Zuza Kukulska
    2.Zaobserwowałam instagrama: suzan_there
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK : http://zuzikblogger.blogspot.com/
    4.E-mail: kkzuza01@gmail.com lub kkzuza01@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK : Zuza Kukulska

    ReplyDelete
  11. 1.Obserwuje jako: Julia Kołodziej
    2.Zaobserwowałam instagrama: juuula_
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK julkaa-julka.blogspot.com
    4.E-mail: juleczka_ko3@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK Julia Kołodziej

    ReplyDelete
  12. Powodzenia w konkursie ! :)
    Bardzo fajny blog :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. 1.Obserwuje jako: Olivia Z
    2.Obydwa instagramy obserwuję jako : OlivieJulie
    3.Baner: TAK na blogu http://oliviejulie.blogspot.com/
    4.E-mail: oliviejulieblog@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  14. Powodzenia w konkursie na Blog Roku! Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika
    monikaozdoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. śliczny sweterek ;)
    mbmalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Powodzenia wszystkim! Również biorę udział w konkursie na Blog Roku ;) Będę trzymać za Ciebie kciuki! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  17. WZÓR KOMENTARZA:
    1.Obserwuje jako: oliwia urbanik
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    4.E-mail: oliwia.urbanik12gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK biorę udział!

    ReplyDelete
  18. 1.Obserwuję jako: Julliska kiss
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego:NIE
    Oli: NIE
    3.E-mail: jb41105@gmail.com
    4. Zaobserwowałam bloga Natalii: NIE

    Pozdrawiam :-)
    mój blog - klik!

    ReplyDelete
  19. 1.Obserwuje jako: tusia obiektywnie
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: NIE
    4.E-mail: paulinatusinska@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    tusiaobiektywnie.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  20. 1. Obserwuję jako Wera Nika ( na blogu juz od dawna obs, wiec teraz tez na google+ )
    2. Zaobserwowałam instagramy
    Twojego TAK, Oli : TAK jako : xxbinnyx
    3. Baner: Nie
    4.email: wero11@op.pl
    5. Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. 1. Obserwuję jako Roxanne Sweetheart (od dawna)
    2. Zaobserwowałam instagrama:
    twojego TAK, Oli TAK, jako: roxi_sweetheart
    3. Baner NIE
    4. e-mail: roksana11_1999@o2.pl
    5. Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Powodzenia w konkursie! ;)

    www.agneswojda.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. 1.Obserwuje jako: Simsiaraa
    2.Zaobserwowałam instagrama ( oby dwa insta zaobserwowalam): TAK ( moja nazwa na insta : Nataliismagacz)
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: jestem-natalii@o2.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  24. Ja również biorę udział w blogu roku! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. 1.Obserwuje jako: Magda aa
    2.Zaobserwowałam instagrama: JAKO madziulka331
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: NIE
    4.E-mail: magda234560@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: NIE

    ReplyDelete
  26. powodzenia wszystkim ;)
    klaudiett.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. 1.Obserwuje jako: Maja Depp
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: NIE
    4.E-mail: majadepp.kontakt@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    http://majadepp.blogspot.com/2015/01/shopping-in-rossman.html

    ReplyDelete
  28. 1.Obserwuję jako: Abi Fibi
    2.Zaobserwowałam instagrama ( jako other204 ) :
    Twojego: TAK
    Oli:TAK
    3,Baner: Tak (w zakładce "Konkursy")
    4.E-mail: nela1@spoko.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: Tak

    ReplyDelete
  29. Powodzenia wszystkim zycze! :)))

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    ReplyDelete
  30. Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia :D

    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. *Obserwuje jako:Ann
    *Zaobserwowałam instagrama:(moja nazwa- annbabe01)
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    *.Baner: TAK
    *.E-mail: anngrace95@gmail.com
    *Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  32. 1.Obserwuje jako: Aleksandra Blog
    2.Zaobserwowałam obydwa instagramy jako: infinityolkaa
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: ola18991@o2.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  33. 1.Obserwuje jako: Myless Girl
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: NIE
    Oli: NIE
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: mylessblog@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK
    Pozdrawiam i życzę powodzenia innym! :)
    ♥MylessLittleWorld♥

    ReplyDelete
  34. 1.Obserwuje jako: Kinga
    2.Zaobserwowałam instagrama jako: pink_strawberies
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK- kingas1blog.blogspot.com- pasek boczny
    4.E-mail: kingawaj@o2.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  35. 1.Obserwuje jako: YuMi ♥
    2.Zaobserwowałam instagrama jako: yumi_magenta
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: yumimagenta@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    pzdr ;3
    yumimagenta.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. powodzenia w konkursie :)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Powodzenia wszystkim w konkursie:)
    Ładne zdjęcia:3

    http://natss28.blogspot.com/2015/01/tylko-jedno-sowotagsowotag-zima.html?m=1

    ReplyDelete
  38. Powodzenia w konkursie :D
    Zapraszam do mnie :D as-in-heaven.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. 1.Obserwuje jako: naty blog
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: NIE
    4.E-mail: naty-natyy@t.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  40. Świetny post. :) Zapraszam do mnie mój blog---> KLIK Może obserwacja za obserwację? ;)

    ReplyDelete
  41. Powodzenia wszystkim śliczny masz sweterek ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja także w tym roku postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie na Bloga Roku. Powodzenia Ci życzę :)
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. 1. Helena Uśmieszek
    2. zaobserwowałam twojego i Oli instagrama,
    3. nie
    4.helenkarow123@gmail.com
    5. zaobserwowałam bloga Natalii

    ReplyDelete
  44. 1.Obserwuje jako: Wiktoria Fiutak
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: wikafiutak@interia.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  45. 1. Obserwuje jako : Wera W
    2. Zaobserwowałam instagrama :
    Twojego TAK
    Oli Tak
    3. Baner : http://weraweronika.blogspot.com/
    4.E-mail : weraweronika6@interia.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  46. świetny pomysł, życze powodzenia wszystkim bioracym udział, ja się na razie wstrzymam ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    ReplyDelete
  47. Fajny pomysł. :)
    Może też się zgłoszę na ten konkurs bloga hehel



    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. -Obserwuję jako : Ariana Dx
    -Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego Tak
    Oli Tak
    Pod nazwą Olka_1909
    -Dodane ( http://one-moment-in-my-life.blogspot.com/?m=0)
    -Email : olkaxd2001@gmail.com
    -Zaobserwowałam bloga Natalii: Tak

    ReplyDelete
  49. 1.Obserwuje jako: Luavinda von Degaaris
    2.Nie obserwuje, niestety nie mam konta..
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: skrzydla.nielota@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    *A oto mój blog jakby był potrzebny : skrzydla-nielota.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Obserwuje dwa blogi : Karolina Moszowska
    Instagramy również dwa : moszovska
    Banner: http://moszovska-blog.blogspot.com
    e-mail: mosia1606@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Obserwuje jako:Kolorowa-Zwariowana
    Zaobserwowałam instagrama:olczii1204
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    Baner: TAK
    E-mail:olanawalaniec@gmail.com
    Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  52. 1.Obserwuje jako: Ola Wiatr
    2.Zaobserwowałam instagrama: Im_Olla
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: ola.wiatr@op.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK
    Powodzenia wszystkim ! :)

    ReplyDelete
  53. 1.Obserwuje jako: JovitaNine
    2.Zaobserwowałam instagrama: Sue-chan13
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: PannaJovita@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  54. 1.Obserwuje jako: julka2131
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail:julka2131@vp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  55. zaobserwowałam jako Klaudia Przeszłowska
    insta obserwuje jako : znikomaxx - wszystkie :)
    baner : Nie
    e-mail przeszlowska.34@wp.pl
    Obserwuje bloga Natalii ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. boski blog ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. WZÓR KOMENTARZA:
    1.Obserwuje jako: Nicole happy
    2.Zaobserwowałam instagrama:nicolecichopek
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: NIE
    4.E-mail: nicole.cichopek@o2.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK
    Mam nadzieję że uda mi się wygrać jakieś miejsce trzeba próbować
    Gratuluję obecnie 447 czytelników <3 mega osiągnięcie
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. 1. Obserwuję jako: by Sylwia
    2. Zaobserwowałam instagrama jako: bysylwiablog
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3. Baner: TAK
    4. e-mail: by-sylwia@wp.pl
    5. Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    Powodzenia wszystkim! Powodzenia również Tobie w Blogu Roku :)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  59. 1.Obserwuję jako: Martyna B
    2.Zaobserwowałam instagrama jako: martenss.01
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK http://my-life-story-2.blogspot.com/
    4.e-mail: martyna2oo1@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  60. 1. Obserwuję jako Julia Jaśkiewicz
    2. Zaobserwowałam na Instagramie jako @jullspl
    Twojego IG: TAK
    IG Oli: Tak
    3. Baner: http://julls-blog.blogspot.com
    4. email: something0more@gmail.com
    5. Obserwuję bloga Natalii: TAK

    Powodzenia w konkursie Blog Roku :)

    ReplyDelete
  61. Życzę wszystkim powodzenia ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. 1.Obserwuje jako: Patkaa Fashion
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: patunka2107@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK
    http://zycie-zwyczajnej-dziewczyny.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. 1.Obserwuję jako : Lizelotta
    2.zaobserwowałam instagrama :Twojego TAK
    Oli : tak
    3.baner : tak
    4. e- mail - vaaa7101@gmail.com
    5. Zaobserwowałam bloga natalii: tak jako Lizelotta

    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  65. 1. Obserwuję jako: Julia A.
    2. Instagram: nie.
    3. Baner: tak
    4. e-mail: juliushhhh@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: tak, jako Julia A.

    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  66. Powodzenia wszystkim powodzenia!
    U nas także konkurs!!

    ReplyDelete
  67. 1.Obserwuje jako: Tinna Pilarczyk
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK/
    4.E-mail: martiiiinee@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK jako Tinna Pilarczyk

    ReplyDelete
  68. Życzę powodzenia wszystkim :)

    ReplyDelete
  69. Życzę powodzenia wszystkim :)

    ReplyDelete
  70. 1.Obserwuje jako: zelcia
    2.Zaobserwowałam instagrama: zelcia71
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: zela1243@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    http://zelcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. 1. Obserwuje blogi jako Lumiona Hermiona
    2. Obserwuję ig jako hermionka21
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3. Baner: TAK (boczny pasek na blogu)
    4. E-mail: lunaihermiona@gmail.com
    5. Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    lumiona.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. 1.Obserwuje obydwa blogi jako: Amelia
    2.Zaobserwowałam instagrama jako melliens:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK (prawy pasek boczny)
    4.E-mail: amelka222@poczta.onet.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    http://amelia-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. 1. Obserwuję jako : Dominika Skrzydel
    2. Zaobserwowałam instagrama
    Twojego: TAK
    Oli : TAK
    3. Baner : TAK
    4. E-mail : dominika184@onet.pl
    5. Zaobserwowałam bloga Natalii : TAK .

    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. 1.Obserwuję jako: Magdalena H.
    2. Zaobserwowałam ig:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    pod nazwą: magdee... (nie chcę podawać całości)
    3.Baner: TAK (trzeba zjechać na sam dół bloga)
    4.E-mail: siunior555@interia.pl
    5.Obserwuję bloga Natalii: TAK

    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. 1.Obserwuje jako: olinda99
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: NIE
    4.E-mail:olunia1007@vp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: NIE

    ReplyDelete
  76. 1.Obserwuje jako:Dominika Myślińska
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK jako mska1
    Oli: TAK jako mska1
    3.Baner: NIE
    4.E-mail:mskablog@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK jako Dominika Myślińska
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  77. 1.Obserwuje jako: Patrycja Niewińska
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK - lovepatkax
    Oli: TAK - lovepatkax
    3.Baner: NIE
    4.E-mail:patutka.blogspot@o2.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  78. 1.Obserwuje jako: Holly (Marta Hoolliss)
    2.Zaobserwowałam instagrama: hoolliss_
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK hollyandholly1.blogspot.com
    4.E-mail: hollyandholly1@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    ReplyDelete
  79. A skoro znowu podróżuję po blogach to się zgłoszę :))
    1.Obserwuje jako: Sali♥
    2.Zaobserwowałam instagrama:
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3. Baner: NIE
    4.E-mail: sylwiab98@gmail.com
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. 1. Obserwuje jako Alice Niepodam.
    2. nie posiadam instagrama
    3. baner nie
    4. email: aliceniepodam64@gmail.com
    5. Zaobserwowałam bloga Natalii:Tak
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. 1.Obserwuje jako: Olaa Gałwaa
    2.Zaobserwowałam instagrama jako: ejxdagg
    Twojego: TAK
    Oli: TAK
    3.Baner: TAK
    4.E-mail: olcia_536@wp.pl
    5.Zaobserwowałam bloga Natalii: TAK

    http://woorld-in-the-lens.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡