Sunday, December 14, 2014

Christmas wishlist ❄

Heii! 

Juz niedlugo swieta! Dlatego dzisiaj przychodze do was z bardziej swiatecznym postem a bedzie to 'Christmas wishlist' jak mozna bylo zauwarzyc po tytule. W tym roku bardzo nie moge doczekac sie swiat i czekam z niecierpliwoscia, ale chwila, jeszcze tylko 10 dni! Szkoda tylko, ze nie ma sniegu, bo mnie w szczegolnosci snieg wprawia w swiateczny nastroj. Mam juz ozdobiony pokoj, wystarczy wlaczyc swiateczna muzyke i juz czuje, ze swieta sa coraz blizej. W piatek mam tylko 4 pierwsze lekcje a potem wigilie klasowa. Ja kupuje prezent mojej przyjaciolce Natalii, ktora takze ma bloga i serdecznie was na niego zapraszam BlogNatalii(klik) .
No wiec przejdzmy juz do dzisiejszego tematu.

1.) Pierwsza rzecza, o ktorej marze jest lustrzanka Nikon.


No ewentualnie ten.

2.) Nastepna jest to kolejna tego typu rzecz a mianowicie Aparat Instax mini 8, wszystkie kolory mi sie podobaja ale najbardziej biały.


3.) Bardzo podobaja mi sie 'futra' tego typu jak ten na zdjeciu nizej. Milo by bylo gdybym ujrzala taki prezent.


4.) Kolejna rzecz to nowe sluchawki bo ostatnio mi sie zepsuly, moga byc zwykle lub te wieksze. 


5.) Ostatnia juz rzecza jest balsam do ust z firmy 'eos' czyli inaczej mowiac jajeczko.


Taka moja lista, szczerze watpie, ze cokolwiek z niej dostane. Chociaz bede sie bardzo cieszyc z czegokolwiek co dostane, trzeba docenic to, ze cokolwiek sie dostalo i starania tej osoby. Najbardziej chcialabym lustrzanke, na ktora moge dluzej poczekac, moge nic nie dostac pod choinke a poprostu potem ja dostac. Bo nie ukrywajac bardzo by mi sie przydala do ulepszenia bloga. Troszke sie mi slowa popowtarzaly ale nie wiem jak moglabym je zastapic, hah.

A wy juz wiecie co chcecie dostac?
Macie wypatrzone prezenty?
Czy wy tez tak samo jak ja nie mozecie doczekac sie swiat?

Teraz pokaze wam pare zdjec, ktore udalo mi sie zrobic w ostatnim czasie, a raczej zdjecia, ktore siostra zrobila mi.





No i jedno selfie

Przypominam o konkursie(klik) . Wyniki juz 17 grudnia, ale osoby, ktore wygraja dostana ode mnie e-mail juz 16 grudnia wieczorem.

To na dzisiaj tyle, papa ;* ❄⛄

77 comments:

  1. Ciekawe życzenia , mam nadzieje że za niedługo pochwalisz się tym wszystkim ;)
    Bardzo ładna stylizacja :D
    zapraszam : maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Trzymam kciuki za to, abyś dostała lustrzankę, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. Ciekawa lista życzeń , trzymam kciuki żebyśmy dostała cześć lub wszystkie z tych rzeczy :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudowna stylizacja!
    Ciekawa lista życzeń,trzymam kciuki aby marzenia się spełniły :))
    Pozdrawiam i ponownie zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  5. Ciekawa lista, mam nadzieję, że wszystko dostaniesz :)
    Przepiękna stylizacja, pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam zakolanówki <3
    A Ty wyglądasz uroczo :))
    Pozdrawiam S.

    ReplyDelete
  7. Też bym chciała dostać nikona :)
    ciekawa lista :)
    śliczne zdjęcia :>

    ReplyDelete
  8. Mam właśnie tego Nikona i śmiało mogę go polecić :) Ja także marzę o Instaxie!


    Zapraszam do mnie, nowy post!
    indivv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też chciałabym dostać aparat Nikon :)
    http://lillyyblogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też bym chciała Nikona ale raczej prędko nie dostanę ;c
    piękne zdjęcia <3

    zapraszam na rozdanie

    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tez bym chciala lustrzanke:(
    A zdjecia sliczne<3
    zapraszam do siebie:
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Także marzę o lustrzance. Jakim aparatem robisz obecnie zdjęcia?
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetna lista :) Mi też się marzy aparat instax...
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  14. świetne zdjęcia <3 będę wpadać Tu cześciej :*
    może zaobserwujesz? będę bardzo wdzięczna
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. futrzaki sa cudne!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/people-always-leave.html

    ReplyDelete
  16. własnie te słuchawki co chciałaś dostać dostałam na mikołaja od rodziców Sony ( białe ) bardzo Ci je polecam :)
    +Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. EOS cudowny! Czekam na paczkę ze stanów! I już nie mogę się doczekać!

    ReplyDelete
  19. Ja chciałabym pojechać do Gdyni na sylwestra do znajomych. Taki jest mój prezent. Z rzeczy materialnych nic mnie nie interesuje. Hmm ja nie przepadam za futrami. Źle mi się kojarzą bo kiedyś obejrzałam bajkę pt. " 101 dalmatyńczyków". Czyli mam taki uraz do futer od dzieciństwa :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. cudowny outfit!
    fajna wishlista :D
    ja nie mam jakiś szczególnych życzeń ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja chcę torebkę i pufe haha ale nad eos tez myslalam :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Aparat Instamix koniecznie załączyłabym do mojej listy "wymarzonych prezentów" ;)
    Jaka cudowna sukienka - Pięknie Wyglądasz !
    Ahhh ten czas stanowczo za szybko leci ! dopiero co był początek roku szkolnego -a tu już święta ! :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. gdyby te zakolanówki były czarne by było lepiej ;)

    ReplyDelete
  24. trzymam kciuki za Twoja wishlist! :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja również marzę o tym aparacie. Zobaczymy... Może go otrzymam.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Marzę o takim Nikonie! Jeszcze trochę, jeszcze chwila i sobie na niego uzbieram :))

    W wolnej chili zapraszam do nas :)

    ReplyDelete
  27. Lustrzanka i mi by się przydała :) może Mikołaj mnie wspomoże? :D

    ReplyDelete
  28. Ooo to chyba mamy podobne gusty! Ja również chciałabym dostać Instaxa, ale coś mi się wydaje, że w tym roku rodzice planują jakąś niespodziankę i nie mam pojęcia co ujrzę pod choinką ;)
    Pozdrwienia ;*
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. straaasznie podoba mi sie twoj blog! mam tak chyba pierwszy raz ze musze zostac czytelnikiem albo oszaleje choc w tym wypadku oszaleje, laptop zepsuty, na telefonie nie dam rady ale zostane na 100%! mam pytanie gdzie kupilas te sukienke? zapraszam do mnie unicatname.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  30. świetnie wyglądasz, naprawdę pasuje Ci ten zestaw:)
    swoją drogą baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  31. Też chciałabym dostać EOS do ust :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajna ta Twoja lista. :) Ja miałam na liście torebkę, którą kupiłam już sobie sama, książkę, którą wiem, że dostanę, więc zostały mi jeszcze czarne szpilki - ale je pewnie kupię po świętach. :)

    ReplyDelete
  33. Podobnie jak ty, chciałbym aparat Instax, ale prócz tego nie mam jakiegoś pomysłu co mógłbym chcieć. Co do twojej "wishlisty" mam nadzieje, że futro SZTUCZNE! ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Mam chyba tego drugiego nikona xd ciekawa wishlista :) Świetne zdjęcia

    ask-marta.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. moja sliczna! tez chce aparat/iphone/instax <3
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Futerka rzeczywiście są urocze, szczególnie różowe :)
    Mam nadzieję że dostaniesz to czego chcesz :)

    Wesołych świąt - Carly blog

    ReplyDelete
  37. Mnie zadowoli czapka i szalik :D
    Albo jakaś dobra książka <3

    ReplyDelete
  38. fajna lista :) też mi się podobają takie futerka :)

    ReplyDelete
  39. Polecam Nikon D60 lub Canon 600D :)

    Www.mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Lustrzanka przydatna rzecz :D
    A aparat Instax mini 8 to świetny wynalazek!

    KLIK

    ReplyDelete
  41. Ten pierwszy nikon to d300? Jeśli tak to go posiadam, ale poluję teraz na nowy obiektyw <3
    Na pewno dostaniesz super prezenty :)

    ReplyDelete
  42. Podoba mi się pomysł z listą świąteczną na blogu :)
    O rany, też strasznie chciałabym dostać lustrzankę ale to jest daleeeko daleko poza moim zasięgiem XD Wesołych świąt!

    ReplyDelete
  43. Fajny pomysł na posta :) świetne rzeczy :) śliczna stylizacja :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetna lista, też miałam kiedyś Nikona, teraz zjęcia robie Canonem 60 D i jestem bardziej zadowolona :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Również marzę o Nikonie :)
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  46. jejku aparat.. też chcę. Co powiesz na wspólną obs?Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Też chciałabym instaxa, ale moi rodzice nie rozumieją sensu kupowania kolejnego apartu XD

    mój blog- ultradefensless

    ReplyDelete
  48. super wish lista, też bym chciała kiedy dostać instaxa ;3
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Fajna lista ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. też chciałabym instax'a :D Śliczne zdjęcia! ;>

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. fajny wishlist! :) też chciałbym eos i instax'a :) śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    ReplyDelete
  52. Taka lustrzanka by się mi bardzo przydała ;)
    Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję ♥

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Uwierz, ze taka lustrzanka nie jest prosta w obsludze... z tego co widze nie robisz jakis zdjec "profesjonalnych" wiec chyba szkoda kasy, przynajmniej ja tak mysle ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo mam tylko telefon do robienia zdjec. Wiec jak mam robic? :)

      Delete
  54. Heh, ja też chciałabym lustrzankę. Od dawna robię zdjęcia i taka zwykła, tania cyfrówka mi nie wystarcza :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    paulan01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. balsam eos możesz skreślić z tej listy, posiadam i za taką cenę szału nie robi :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Też chciałabym lustrzanke ://

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    ReplyDelete
  57. Bardzo ciekawa lista prezentów:):):) Ja z futerka też bym się cieszyła:)

    ReplyDelete
  58. Ahh... , mi też się marzy taka lustrzanka :)
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie
    macchiatooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Dużo osób chcę dostać Aparat Instax mini 8 a możesz my wytłumaczyć co w nim jest specjalnego ,bo dużo osób marzy o nim a ja od nie dawno dowiedziałam się ,że istnieje ;)
    Może obserwacja za obserwacje? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu ;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Obyś dostała jak najwięcej z tych rzeczy :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/day-like-every-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    ReplyDelete
  63. Również nie mogę doczekać się świąt i mam już wypatrzone prezenty ;)
    Trzymam kciuki, abyś dostała to, co sobie wymarzysz :)
    Piękne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  64. Ojejku u mnie lustrzanka widnieje na liście 18 urodzin :P
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. też pragnę jajeczko, jeju podobne mamy prezenty<3!

    Życzymy wesołych świąt! ❄
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    ReplyDelete
  66. Mam bardzo podobną świąteczną listę życzeń, co Ty ;-)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie.
    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)
    Nowy filmik!

    ReplyDelete
  67. Eos i Aparat Instax mini 8 również są na mojej liście <3

    Dopiero zaczynam:) http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Też marzę o tym aparacie :)
    Zapraszam:
    http://bywaulotna.blogspot.com/
    karzdy komentarz lub obserwacja zostaną odwzajemnine XD

    ReplyDelete
  69. świetne zdjęcia :*
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡