Saturday, August 30, 2014

Back to school /haul 😃ツ

Hejoo ☆

Baardzo przepraszam za to, ze tak dlugo mnie tu nie bylo i nic nie dodawalam, ale zepsulo sie u nas wifi i nie mialam jak. Jeszcze raz przepraszam. Do rzeczy, zeby nie przedluzac. Ostatnio bylam na zakupach do szkoly ale zdobylam rowniez pare innych rzeczy. Wydaje mi sie, ze jako ostania robie post typu 'Back to school', haha. Najbardziej cieszaca mnie rzecza jest to, ze w koncu jestem juz w swoim pokoju! :D Ale niestety na zdjecia pokoju bedziecie musieli poczekac do nastepnego postu. Wiec, coz niedlugo szkola, znaczy, to juz po niedzieli, jak to szybko zlecialo. Przynajmniej wedlug mnie. Jak narazie chce mi sie do szkoly ale zapewne jak to u mnie bede miala jej dosc juz po paru dniach, haha. Z jednej strony chce sie spotkac ze znajomymi a z drugiej, uhm nauczyciele, nauka, prace domowe, kartkowki, testy... nie chce o tym myslec. Niestety nic nie zmienimy, niektorzy lubia sie uczyc rozumiem ja czasami tez lubie, czasami. No to zacznijmy od przedmiotow do szkoly a potem pokaze co kupilam po za tymi rzeczami. :)

8 zeszytow i 1 notes. Zeszytow tylko tyle, poniewaz zostalo mi tez kilka z tamtego roku. :)

4 zakreślacze, roznych kolorow. 

4 olowki, 5 niebieskich dlugopisow i 2 czarne. 

Linijka, ekierka, kątomierz i nożyczki.

karteczki samoprzylolepne, gumka, temperowka, tasma, klej, korektor w tasmie. 


Duży zeszyt do angielskiego, zwykla biala teczka, blog techniczny kolorowy. 

No i plecak i piornik. ;3 

To teraz z rzeczy nie do szkoly. c:

Dwie sztuki, nie wiem jak to sie nazywa lampion chyba. xd

Dwie sztuki swieczek zapachowych. 

Czarny lakier. ;3

„Zaćmienie" jest to trzecia czesc musze kupic jeszcze druga i ostatnia. Tą wyłapałam na przecenie. :) 


To co mam na szyi i nadgarstku + mam jeszcze na przed ramie. 

Wygralam ja w konkursie i bardzo ja lubie jest wygodna i przeznaczylam ja jako bluzke do spania, haha. Dostalam tez bryloczek, plecak i ksiazke ale ksiazke oddalam.

A teraz moje selfie tym razem nie jest ich wiele, hahah. Zaledwie dwa zdjecia.

Z moim pieskiem. <3

Moj sliczny. :3 

Jeszcze nie ma was 150 wiec z konkursem troche poczekamy, im wiecej tym lepiej. Ale jesli macie juz jakies pomysly na nagrode, prosze o podzielenie sie swoim pomyslem w komentarzu. ;* 

Pod ostatnim postem jest jak na razie rekord komentarzy pod postem! :D 
Dziekuje za kazdy komentarz, obserwacje, wyswietlenie. c: 

Cieszycie sie, ze juz do szkoly? Jestescie przygotowani? ;)) 

Do zobaczenia w nastepnym poscie! :** 


38 comments:

  1. cudowny plecak!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja również chcę się spotkać ze znajomymi, ale z drugiej strony, nauka, sprawdziany, nauczyciele - nawet nie chcę o tym myśleć!
    Świetny plecak :) Podoba mi się ten lampion ;p

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  3. Plecak jest swietny! :)
    A piesek jest przeuroczy!

    http://moooneykills.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jakie śliczne zdjęcia.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja jeszcze mam miesiąc wakacji, ale też już powoli zaczynam wszystko kupować. :) plecak bardzo mi się podoba!

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Przecudowny ten naszyjnik tatuaż! Powiesz, gdzie go kupiłaś? Bo nie potrafię znaleźć go na Allegro, a od dawna na niego poluję! :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Rozumiem Cię, też jestem rozdarta między chęcią powrotu do szkoły, a zupełną niechęcią :p Jedyne co lubię, to właśnie szkolne zakupy.
    Slicznego masz pieska!:)

    ReplyDelete
  9. O widzę że gotowa do szkoły już jesteś. Plecak jest niesamowity, idealny. Uwielbiam takie latarenki małe wyglądają cudownie :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękny plecak :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie jesteś ostatnia, bo ja robię Back to school dzisiaj hahahha :) Przypomniałaś mi o czarnych długopisach! Dziękuję! :D
    snickerslifestyle09.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne rzeczy sobie kupiłaś, mi również wiele zeszytów zostało z zeszłego roku :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    ReplyDelete
  13. Prześliczny plecak, tak samo ja piesek ;)
    http://wiku-wika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. lampion jest super!



    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też mam yorka!


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!

    ReplyDelete
  16. śliczny lampion !
    http://wmy-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Masz śliczny plecak *.*

    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Super plecak ♥
    Fajny blog, może wspólna obserwacja?
    http://ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetny plecak!

    pozdrawiam!
    yennefer-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Extra plecak.
    Ja się cieszę i stresuję szkołą.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. plecak masz świetny :)
    ja w sumie trochę obawiam się pójścia do szkoły bo przede mną liceum, czyli nowa szkoła, nowe otoczenie, nowi ludzie, więcej nauki, ale mam nadzieję że jakoś dam radę :)

    zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. przesliczny plecak♥ gdzie taki kupiłaś ? :*
    oj wiem jak to jest mieć zepsute wifi ;c

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Piesek *.*

    myverycuteworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczny masz ten plecak !
    Ja niestety nie mam jeszcze ksiażek, jeszcze żyje wakacjami :)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Idealna wyprawka! Na pewno umili ci naukę :)))

    Obserwuję :) Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za komentarze oraz obserwacje :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Masakrycznie boje się szkoły ponieważ idę gdzieś gdzie nikogo nie znam i praktycznie nic nie mam :(

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    ReplyDelete
  27. Jaki piękny ten lampion <3 I słodki psiak! :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Jaki śliczny piórnik <3 Plecak i reszta zeszyty też bardzo fajne :)
    http://worldaccordingmaggie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Słodki psiaczek ! Zeszyty extra najlepszy ten w JAGODY aż bym sobie z chęcią zjadła :D
    +OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :P
    http://zajrzyj-na-moj-blog.blogspot.no/

    ReplyDelete
  30. Plecak z house'a? :)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jeju, zakochalam sie w tym plecaku. Sliczny jest :)
    Pozdrawiam cieplo i zachecam do zajrzenia na mojego bloga:)
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Też mam taki lampion :>
    is strasznie mi się podoba to co masz na szyi i nadgarstku ale nwm gdzie mogę to kupić i jak to się nazywa :c
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ale piękny plecak :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetny plecak :) i ten lampion! Zazdroszczę!

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡