Tuesday, July 1, 2014

Kolonie 😊

Heii ✌

Jak moze niektorzy zauwarzyli nie bylo postu w niedziele, wiec wam to wytlumacze. Nie bylo sensu pisania jego, poniewaz nie mialam o czym. Za pewne napisalabym o koloniach, czyli o tym co chce napisac w tym poscie, jednak postanowilam, ze zamiast w niedziele bedzie lepiej gdy napisze ten post przed samym wyjazdem. Wiec przepraszam, ze notli nie bylo. No to tak wyjezdzam jutro czyli w srode o 5.45 oczywiscie rano. Jade razem z siostra i przyjaciolka. Jak sie czuje przed wyjazdem? Strasznie nie moge sie doczekac, jestesm mega szczesliwa, juz chce tam jechac. Jak juz wspominalam w postach wakacyjnych na kolonie jade do Bułgarii. Yey! Jestem juz spakowana i gotowa do drogi, no... poza jednym musze jeszcze kupic prowiant na droge i wszystko bedzie gotowe. Na pewno bede robic duzo zdjec, z ktorymi sie z wami podziele gdy wroce. A no i niestety nastepny post pojawi sie dopiero po powrocie a wracam 13 lipca około 3 rano dlatego 13-tego juz pewnie pojawi sie notka. Czego najbardziej nie moge sie doczekac? Jazdy autokarem, wspolnego pokoju, zabawy, wody, morza, basenow, chlopakow... xd Ogolnie caly wyjazd zapowiada sie ciekawie. Mam nadzieje, ze bedzie jak najlepiej! Maja byc jakies dyskoteki w besenie, no ciekawe ciekawe... ale takze wiele innych atrakcji. Był już ktoś z was w Bułgari? Jak było? A moze tam jedziecie? Opowiadajcie tez swoje plany na wakacje, gdzie wyjezdzacie i czego nie mozecie sie doczekac.
Ja jeszcze nie moge sie doczekac remontu pokoju. :D
No to na tyle w tej notce. Papa 👋





14 comments:

  1. Nigdy tam nie byłam, ale zapewne jest tam świetnie!

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie byłam w Bułgarii, zazdroszczę kolonii! *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  3. Bułgaria jest piękna byłam tam ;) Miłej zabawy na wakacjach życzę ;)
    + wspólna obserwacja? Czekam na odpowiedź u mnie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja jadę do Włoch :>
    pugix.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oo zazdroszczę, chciałabym pojechać do tego kraju! :D
    Dobrej zabawy :)
    nesssy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetna notka i blog :)
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? ->http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/07/choies.html z góry bardzo dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    ReplyDelete
  7. ja nie mogę się doczekać wyjazdu do Kołobrzegu ♥ Jeżdżę tam co roku i jest najlepiej na świecie! Jadę też na kolonie :)

    http://maseeelko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja nigdy nie byłam w Bułgarii.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    ReplyDelete
  9. Nie miałam okazji zwiedzić Bułgarii..
    Życze milej podróży i czekam na relacje ;)

    Mój blog~KLIK

    ReplyDelete
  10. ten post jest jezszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    ReplyDelete
  11. Tak czyta i czytam twoje posty i są świetne :) .
    Życzę ci wielkiego sukcesu na blogu , zazdroszczę ci że jedziesz do Bułgarii . :)
    Miłej zabawy !:)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. miłej zabawy :) zapraszam na swojego angielskiego bloga, nowy wyglad ♥ shadesoffashionxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Udanych koloni, miłej zabawy ;)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  14. super! wypoczywaj!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡