Wednesday, June 4, 2014

Summer/ my photo ;*

Hej, hej :3

Wczoraj nie dodawałam notki. :c
Dzisiaj napisze o planach na wakacje. I dam tez zdjecia zrobione wczoraj.  :3
Moje plany na wakacje wyglądają mniej wiecej tak od konca roku do 2 lipca jestem w polsce w moim miescie, tam plaza, przechadzki itp. 2 lipca wyjeżdzam do Bułgarii na kolonie do 13 lipca, juz nie moge sie doczekac :D . Mam nadzieje, ze bedzie fajnie i ciekawie. Ciepło, ciepłe może mmm jak tylko pomysle chce juz tam byc. Po powrocie przez jakis czas bede dalej w swoim miescie i przyjezdza moja mama bo aktualnie mieszka za granica. Potem zamierzamy wybrac sie nad morze. Oczywiscie w miedzy czasie, plaza, spotkania z przyjaciolmi w tym na pewno z Darią i Natalką no i siostrą Olą. :) Zapowiada sie ciekawie i mam nadzieje, ze te wakacje beda niezapomniane. A wy jak, co? Macie juz jakies plany? Wyjezdzacie gdzies czy zostajecie? Opowiadajcie :D


Przechodze juz do drugiego tematu notki. (;
No to teraz wczorajsze zdjecia. ;)
Na dwoch zdjeciach jestem razem z moja siostra Ola, ale niestety mało ją widac. :)





                                      Do nastepnej notki, bay bay! :*
                            ps. Jeśli możecie to prosze o obserwacje. c:
                                    Dziekuje za komentarze. <3

7 comments:

  1. Świetny blog i świetnie piszesz! :*
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/white-blouse.html Mogę prosić o poklikanie w link podany tutaj?
    Wzamian polecę Cię w następnym wpisie, a również będę mogła zorganizować rozdanie.
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno poklikam :*
      I ide zaobserwowac :3
      Dziekuje za komentarz (:

      Delete
  2. przesliczna jestes - bardzo dobra jakosc zdjec :)
    poklikasz? weźmiesz udział w konkursie?
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny post i cudowny wygląd bloga. Masz dryg do blogowania, oby tak dalej !
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jaki delikatny wygląd bloga :)
    Obserwuję i liczę na to samo :*

    ReplyDelete
  5. Jaki piękny wygląd bloga :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Fajna notka :3
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡