Friday, May 30, 2014

Co tym razem? XD :)

Heloł! :D

A wiec hej hej. :D Dzisiaj porobilam dla was pare nowych zdjec. Fotograf ~moja bff Natalia. :* Dzisiejszy dzien mija dosc szybko, zreszta jak caly tydzien. :)
Dzisiaj wyszlo slonce i jest cieplo, bo ostatnie dni byly pochmurne. A jak jest u was? :D A! Chcialabym poruszyc temat dwoch opowiadan/historii, ktore zaczelam wczoraj czytac i na prawde mnie wciagnely. Jeden z nich to danger, ktorego na pewno ktos z was czytal. Na prawde bardzo ciekawy zaczelam od godziny 00.cos XD a skonczylam dopiero o 3.30 tak mnie to wciagnelo. A przeczytalam 22 rozdzialow. :D Wiec mialam tylko niecale trzy godziny snu bo wstaje o 6. Ale jakos udalo mi sie nie zasnac na lekcjach. :D Druga jest to Demonic-Awakening jest to bardzo podobna historia jednakze troche inna akcja, tak samo wciagajaca, ale mysle, ze osoba piszaca to wzorowala sie na dangerze lub na odwrot, zalezy co bylo pierwsze. :)
1. Danger - http://tlumaczenie-danger.blogspot.com/?m=1
2. Demonic-Awakening - http://demonic-awakening-tlumaczenie.blogspot.com/?m=1
Obie historie są cudowne, takie wciagajace. Po prostu je kocham! :D

Nastepną notke poswiece mojej siostrze, troche o niej opowiem, jak sie dogadujemy i inne. A takze pokaze jej rysunki :D

                   No to teraz zdjecia :3



Bluzka z '15' - crop
Spodnie - nie pamietam :p
Czapka 'Hug me' - allegro
Full cap - nie pamietam c:

            Jedno gorszej jakosci, robione                            przednia kamerka :))
         A teraz moja ślicznotka, hyhy *__*


Wiem, ze sie powtarzam ale...
Dziekuje za kazdy komentarz, to na prawde bardzo bardzo mile. <3

2 comments:

  1. Śliczna ta pierwsza bluza <3
    Mogłabyś poklikać w linki : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne ;*

    ReplyDelete
  2. sliczna! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡